Ik ben nu zó blij dat mijn sport tennis is. Het is voor ons gewoon weer als vanouds, lekker trainen, lekker dubbelen.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik lees alleen nergens iets over buiten sporten.
Ook niet op de routekaart net op het rtl nieuws.
Yep 'technische' storingquote:Op woensdag 7 april 2021 19:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom zijn die vaccinatiecijfers niet bekend? Storing?
Ik begeef me nooit op het intern... Oh wacht...quote:Op woensdag 7 april 2021 19:50 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
I know, het is een bekende meme op het internet, eervolle sudoku 😉
Waar is die routekaart? En eindigt die nou met geen maatregelen aka normaal vrij mogen leven of zitten we nog aan die allesverneukende verschrikkelijke klote 1.5m regel vast?quote:Op woensdag 7 april 2021 19:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik lees alleen nergens iets over buiten sporten.
Ook niet op de routekaart net op het rtl nieuws.
Nee, alleen in verpleeghuizen vervalt de 1,5 meter regel.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:58 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Waar is die routekaart? En eindigt die nou met geen maatregelen aka normaal vrij mogen leven of zitten we nog aan die allesverneukende verschrikkelijke klote 1.5m regel vast?
Die blijft voorlopig wel ja.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:58 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Waar is die routekaart? En eindigt die nou met geen maatregelen aka normaal vrij mogen leven of zitten we nog aan die allesverneukende verschrikkelijke klote 1.5m regel vast?
Vervalt voor mensen boven de 30quote:Op woensdag 7 april 2021 19:58 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Straks een SOA-golf in de verpleegtehuizen.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:46 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)aar-een-knuffel.html
De 1.5m mag binnenkort in de grofvuilcontainer bij de verpleeghuizen.
Het is een begin.
Hoera. Hiep hiep.
Maar dit gecombineerd met dat eerdere verhaal, als de basismaatregelen wel blijven gelden mag je van de zomer dus wel als bejaarde leven zonder 1.5m, maar mag je als totaal onkwetsbare en gevaccineerde 21 jarige jongere niet je vrienden groeten met een knuffel op het terras?
Dat is toch belachelijk?
Daarnaast, daar gaat dan toch ook helemaal niemand zich aan houden en 0 draagvlak voor zijn???
Een 70-jarige Nederlander kun je in een flink aantal gevallen zien als vitaal in vergelijking met een Brit van 30 ja.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Het lichaam van een Brit is fysiek op 30 al zo afgetakeld dat het AZ wel aan kan denk ik.
Itt Belgische lijven
Dat is niet thuis Hugo, dat is de Cisco teleconference ruimte in VWS. Thuiswerken tenzij het echt niet anders kan hè Hugo, weet je nog? Zoomen kun je ook vanuit huis doenquote:Op woensdag 7 april 2021 20:13 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hugo in de zoom meeting met de rest van Europa
quote:En als we twijfelaars nu een zetje geven door degenen die het AstraZeneca-vaccin weigeren onderaan de lijst zetten voor de andere vaccins?
„Daar ben ik tegen. Dan straf je mensen voor hun angst en neem je die gevoelens dus eigenlijk niet serieus, Ik denk dat als je Nederlanders voldoende informatie geeft en de zorgen serieus neemt, velen zullen kiezen voor zo snel mogelijk vaccineren – ook als dat met het AstraZeneca-vaccin is. Voor diegenen die zorgen houden, moet je overwegen om ze de keuze te geven voor een ander vaccin. Hoe ingewikkeld dat logistiek ook zal zijn. Voor mij geldt in ieder geval: liever nú Astrazeneca dan over een paar maanden Janssen.”
Ik moet altijd zo lachen om de 'ik heb interessante boeken in huis/ op mijn werkkamer' als achtergrond. Zie ze ook regelmatig.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:13 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hugo in de zoom meeting met de rest van Europa
Er is gewoon een Zoom (en Teams) achtergrond met een gevulde boekenkast. Beter dan jezelf transformeren in een hont.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om de 'ik heb interessante boeken in huis' werkkamers s achtergrond. Zie ze ook regelmatig.
Zo sad
Inhoudelijk: benieuwd wat er uit komt
Ik hoorde maanden geleden al dat er bij pfizer sprake kon zijn van een allergische reactie en dat is iets dat mij vaker is overkomen bij medicatie. Nooit bij vaccinatie maar toch overwoog ik ff met de huisarts te overleggen aangezien ik de leeftijd heb om pfizer te krijgen. Ik wacht nu maar gewoon af wat ze me gaan geven. Het heeft allemaal zijn voor en zijn tegen. Zolang het me maar tegen ziekenhuisopname/ic beschermt.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Precies wat we hier al dagen roepen dus. Geen enkel vaccin is perfect en je zal bij elk vaccin wel extreme gevallen tegenkomen. Maar goed dat we niet met AZ stoppen; dan kunnen we de andere vaccins ook stopzetten.
Haalt niet weg dat ik het maar al te goed snap dat niet iedereen een goed gevoel heeft bij een vaccin met dit soort verhalen.
Die was wel erg mooiquote:Op woensdag 7 april 2021 20:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er is gewoon een Zoom (en Teams) achtergrond met een gevulde boekenkast. Beter dan jezelf transformeren in een hont.
Da's gewoon zo'n standaard teams achtergrondje.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om de 'ik heb interessante boeken in huis/ op mijn werkkamer' als achtergrond. Zie ze ook regelmatig.
Zo sad
Inhoudelijk: benieuwd wat er uit komt
Do as I say, don't do as I do.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is niet thuis Hugo, dat is de Cisco teleconference ruimte in VWS. Thuiswerken tenzij het echt niet anders kan hè Hugo, weet je nog? Zoomen kun je ook vanuit huis doen
Dit niet toch?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Da's gewoon zo'n standaard teams achtergrondje.
Het vaccinerenquote:Op woensdag 7 april 2021 20:22 schreef byah het volgende:
Ben wel benieuwd of er nog een fatsoenlijke uitleg komt waarom er nu ineens wel versoepelingen mogelijk zijn. De hele engelse variant waar we al sinds eind vorig jaar bang voor worden gemaakt is ook weer niet het killervirus gebleken.
Onbegrijpelijk inderdaad. Los van of ik voor of tegen versoepelingen ben, er is geen touw meer aan vast te knopen.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef THEFXR het volgende:
schiet mij maar lek!
bij 500 covid-19 IC patiënten, kon er niks versoepeld worden en werden de grove maatregelen verlengd
Nu bij 750 IC patiënten(50%) meer, worden ineens beloftes gedaan over versoepelen.
Alweer de fout van beloven, met een maar er aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |