Ah ja, je hebt gelijk. Maar blijkbaar was het ze toch niet eerder opgevallen, alhoewel ze vele malen meer mensen hebben gevaccineerd met AZ dan andere landen. En buiten de UK viel het juist eigenlijk heel snel op. Omdat de aandoening normaal gesproken ontzettend zeldzaam is en er nu ineens meerdere gevallen waren. Dat valt op. Maar in de UK blijkbaar niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
VK geeft juist wel hun onderzoekdata, dat is de reden dat EMA zegt dat het niet alleen bij (jongere) vrouwen voorkomt deze complicatie
Kon je aan zien komen; bijwerkingen bij de andere vaccins. Dus maar goed dat we niet met AZ stoppen; andere vaccins zijn niet per definitie veiliger. Je kan altijd pech hebben.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij J&J vaccin ook drie gevallen met trombose/minder bloedplaatjes.
Tijd voor Sputnik.
Is allebei een vectorvaccin. Wellicht heeft het daar mee te maken.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kon je aan zien komen; bijwerkingen bij de andere vaccins. Dus maar goed dat we niet met AZ stoppen; andere vaccins zijn niet per definitie veiliger. Je kan altijd pech hebben.
Er worden ook tromboses gezien bij Covid, dus kan ook nog bij elke soort Covidvaccinatie optreden bij (reactie op de) immunisatie opwekken.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Is allebei een vectorvaccin. Wellicht heeft het daar mee te maken.
Er zou toch een gezamenlijke Europese richtlijn komen?quote:
Het lichaam van een Brit is fysiek op 30 al zo afgetakeld dat het AZ wel aan kan denk ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:06 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Er zou toch een gezamenlijke Europese richtlijn komen?
Want dit is natuurlijk weer waardeloos.
Ema verschuilt zich achter het feit dat op macro niveau het voordelen oplevert, uk niet onder de 30 en België 50.
Zucht
Uiteraard, ik dacht dan ook aan de combi covid en vectorvaccin aangezien we dit van pfizer en moderna nog niet hebben vernomen en dat zijn géén vectorvaccins maar mRNA vaccins. Maar gewoon afwachten of er meer vectorvaccins dit probleem hebben.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Er worden ook tromboses gezien bij Covid, dus kan ook nog bij elke soort Covidvaccinatie optreden bij (reactie op de) immunisatie opwekken.
nosquote:Ook het Janssen-vaccin en het Moderna-vaccin worden genoemd in meldingen van de zeldzame combinatie van trombose en een verlaagd aantal bloedplaatjes na een vaccinatie. Bij Janssen gaat het om drie meldingen, bij Moderna om vijf. Met beide vaccins zijn miljoenen prikken gezet.
Wat is er eervol aan een puzzelspelletje?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:25 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Oh god fuck sorry vergeef mij ik ga eervolle sudoku plegen nu 🥺😱😳😳
Zonderquote:Op woensdag 7 april 2021 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
Als de terrassen straks mogelijk geopend worden, is dat dan met of zonder sneltest oid?
Ik denk dat er vooral gekeken wordt naar wat er buiten kan in plaats van niet kan.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef THEFXR het volgende:
schiet mij maar lek!
bij 500 covid-19 IC patiënten, kon er niks versoepeld worden en werden de grove maatregelen verlengd
Nu bij 750 IC patiënten(50%) meer, worden ineens beloftes gedaan over versoepelen.
Alweer de fout van beloven, met een maar er aan.
aha, he een nieuwe AVquote:Op woensdag 7 april 2021 19:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik denk dat er vooral gekeken wordt naar wat er buiten kan in plaats van niet kan.
Iets wat wij hier al maanden roepen.
Ik lees het nu pas. Maar hard gelachen, dankquote:Op woensdag 7 april 2021 19:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wat is er eervol aan een puzzelspelletje?
Het woord dat u zocht is "seppuku".
Of ze zagen bij 500 patiënten wat er nog aan zat te komen (wat uiteindelijk minder hoog was dan verwacht) en ze zien nu dat het af gaat nemen.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef THEFXR het volgende:
schiet mij maar lek!
bij 500 covid-19 IC patiënten, kon er niks versoepeld worden en werden de grove maatregelen verlengd
Nu bij 750 IC patiënten(50%) meer, worden ineens beloftes gedaan over versoepelen.
Alweer de fout van beloven, met een maar er aan.
Precies wat we hier al dagen roepen dus. Geen enkel vaccin is perfect en je zal bij elk vaccin wel extreme gevallen tegenkomen. Maar goed dat we niet met AZ stoppen; dan kunnen we de andere vaccins ook stopzetten.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Uiteraard, ik dacht dan ook aan de combi covid en vectorvaccin aangezien we dit van pfizer en moderna nog niet hebben vernomen en dat zijn géén vectorvaccins maar mRNA vaccins. Maar gewoon afwachten of er meer vectorvaccins dit probleem hebben.
edit:
[..]
nos
Dus bij andere vaccins ook deze bijwerking mogelijk. Noi ja we zullen het er mee moeten doen. hë![]()
Lijkt mij ook een goede keuze.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik denk dat er vooral gekeken wordt naar wat er buiten kan in plaats van niet kan.
Iets wat wij hier al maanden roepen.
Ik lees alleen nergens iets over buiten sporten.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een goede keuze.
Het schrikeffect van de maatregelen is ook weg.
En hoe realistisch is het nu om 5+ maanden in lockdown te zitten.
Hopelijk geven ze er alleen geen spin aan door een negatieve test te eisen voor de winkel, dierentuin of zwembad.
Ik woon in een gemeente met 160K mensen en wij krijgen volgens dat lijstje niet eens zo'n speciale teststraat. Wat heb je er dan aan als lokale (horeca)ondernemer.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een goede keuze.
Het schrikeffect van de maatregelen is ook weg.
En hoe realistisch is het nu om 5+ maanden in lockdown te zitten.
Hopelijk geven ze er alleen geen spin aan door een negatieve test te eisen voor de winkel, dierentuin of zwembad.
I know, het is een bekende meme op het internet, eervolle sudoku 😉quote:Op woensdag 7 april 2021 19:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wat is er eervol aan een puzzelspelletje?
Het woord dat u zocht is "seppuku".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |