Genoeg jongeren die er eentje zouden willen hebben. Moeten ze wel de kans krijgen.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:44 schreef Anton91 het volgende:
[..]
[..]
Hier even het artikel.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210407_94101517
Als ze alleen 60+ers ermee willen vaccineren, dan mag de strategie wel snel omgegooid worden, want steeds meer mensen in die groep zijn natuurlijk al gevaccineerd of hebben de eerste prik al ontvangen.
en 25% al een tweede, neemt niet weg dat het walgelijk is dat de politiek eigen belang weer eens voor laat gaanquote:Op woensdag 7 april 2021 14:48 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nog maar net iets meer dan 50% heeft de eerste dosis ontvangen.
[ twitter ]
Sterker nog, bij elk gerucht van een crisis gaan de grenzen weer dicht en is het ieder voor zich. Incl diefstal van coronamiddelen etc.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is weer eens een mooi bewijs dat centralisatie helemaal niet zo goed werkt zoals de Eurofielen altijd beweren.
Dat snap ik dat er epidemiologisch geen issues meer zijn... Maar als je mensen in vrijheden gaat beperken (die je alleen terug krijgt na het nemen van een vaccin) moet je wel zorgen dat er voldoende vaccins zijn. Geen idee of ze dat vaccinatiepaspoort nog hebben, maar vrijheid is belangrijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt en zie die cijfers. Het is daar vrijwel weg.
Dit betreft geen vergelijking maar een vraag.quote:
Klopt maar beiden zijn slecht.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, toch liever het vaccinatieprogramma hier dan het vaccinatieprogramma in Sierra Leone.
Bron?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
We zitten midden in een pandemie waardoor er talloze bedrijven failliet zijn gegaan
Staten mogen eigen beleid voeren, en er zijn genoeg Amerikanen die hier met doodsangst naar kijken idd.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:52 schreef Za het volgende:
[..]
Dit betreft geen vergelijking maar een vraag.
Zou een land als de VS dit soort massaevents, tienduizenden op elkaar gepakt, zonder mondkapjes, alle maatregelen van tafel, toestaan wanneer dit in potentie een massaspread event zou kunnen zijn? YOP
Ik voorspel relatief laag aantal absolute gevallen, relatief hoog percentage positief.quote:
Wat kan "de VS" daaraan doen?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:50 schreef Za het volgende:
Gelooft men werkelijk dat de VS dit zou toestaan indien het potentieel een superspread event zou kunnen inhouden? :
Die zijn al lang weer over op de orde van het normale leven.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, toch liever het vaccinatieprogramma hier dan het vaccinatieprogramma in Sierra Leone.
6428quote:Op woensdag 7 april 2021 14:55 schreef Questular het volgende:
[..]
Het gaat 6750 worden, ik voel het gewoon.
Common sense. Verhalen om me heen. Het nieuws van de afgelopen maanden. Granted, dat soort cijfers (net als mensen die vereenzaamd zijn, zelfmoord hebben gepleegd vanwege de beperkingen, mensen die hun baan zijn kwijt geraakt, etc)worden niet dagelijks in de media gedeeld zoals de hippe Corona cijfers, maar om dan te doen alsof die verhalen er niet zijnquote:
Beleid is op basis van bevindingen, adviezen van deskundigen, volksgezondheid is een prioriteit.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Staten mogen eigen beleid voeren, en er zijn genoeg Amerikanen die hier met doodsangst naar kijken idd.
Klopt, ik hoor heel veel bedrijven die ook nog niet gestopt zijn omdat ze nog wat steun willen pakken, nog maar niet te vergeten dat ontzettend veel Horeca bedrijven in een soort modus zitten waar ze gehoopt hadden in het voorjaar weer open te kunnen, maar dat die alsnog de handdoek in de ring gaan gooien.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Common sense. Verhalen om me heen. Het nieuws van de afgelopen maanden. Granted, dat soort cijfers (net als mensen die vereenzaamd zijn, zelfmoord hebben gepleegd vanwege de beperkingen, mensen die hun baan zijn kwijt geraakt, etc)worden niet dagelijks in de media gedeeld zoals de hippe Corona cijfers, maar om dan te doen alsof die verhalen er niet zijn
quote:Op woensdag 7 april 2021 14:55 schreef Questular het volgende:
[..]
Het gaat 6750 worden, ik voel het gewoon.
Laten we nou niet weer gaan gokkenquote:
Oh, mocht dat niet meer? Oeps.quote:
Zou wat zijn als we ook een grote NOS alert zouden krijgen op dagelijkse basis over hoeveel bedrijven er gestopt zijn/failliet zijn verklaard. Of hoeveel mensen er een baan verloren hebben door de beperkingen, etc. Maar die cijfers komen pas veel later; wanneer mensen niet meer massaal alle cijfers bijhouden.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, ik hoor heel veel bedrijven die ook nog niet gestopt zijn omdat ze nog wat steun willen pakken, nog maar niet te vergeten dat ontzettend veel Horeca bedrijven in een soort modus zitten waar ze gehoopt hadden in het voorjaar weer open te kunnen, maar dat die alsnog de handdoek in de ring gaan gooien.
Reisbranche gaat ook nog wel meer klappertjes krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |