quote:Op woensdag 7 april 2021 12:46 schreef spinazieruiker het volgende:
In de beleving van Kerrolain "moet een voorzitter heel erg onafhankelijk zijn"
Wat een aanwinst voor de democratie deze vrouw
Vanwege de vallende lamp bij minister Schippers?quote:
Absoluut, ik kan d'r ook wel hebben ook al ben ik het vrijwel nooit met haar eens.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:48 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind het wel een mooi mens die Carolien. Geen idee waar ze eigenlijk voor staat, maar ze is wel oprecht en authentiek.
Ja dat was geen verkeerd punt.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:48 schreef TomWaits het volgende:
De Kamervoorzitter moet ook wat doen aan de vertrouwensbreuk tussen overheid en burger. Een nieuw sociaal contract, dankzij de Kamervoorziiter. De BBB stelt hier een fundamentele discussie aan de kaak.
Zij laat dit de kandidaten nog over zichzelf benoemen, een andere (ff vergeten wie) die wilde dat ze het over de andere kandidaten zeggen.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:49 schreef Starhopper het volgende:
Wat is je sterkste en zwakste puntHoelang heeft ze daar over nagedacht?
Waardige opvolger van Boer Koekkoekquote:Op woensdag 7 april 2021 12:49 schreef Raw85 het volgende:
Ik denk dat Vd Plas wel een cultfiguur gaat worden waar later nog over gesproken zal worden
Naja zeg!quote:Op woensdag 7 april 2021 12:49 schreef Aurelius het volgende:
Moet wel toegeven dat Sylvana er weer lekker uitziet.
Ja, ik moet toegeven dat hoewel het zware komedie is ergens, het wel allemaal heel oprecht en eerlijk is. Eigenlijk zo'n beetje de meest authentieke politicus.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:48 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind het wel een mooi mens die Carolien. Geen idee waar ze eigenlijk voor staat, maar ze is wel oprecht en authentiek.
Volgens mij heeft de kamer dankzij 10 miljoen rode potloden en 150 eedafleggingen een contract met de kiezer.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:48 schreef TomWaits het volgende:
De Kamervoorzitter moet ook wat doen aan de vertrouwensbreuk tussen overheid en burger. Een nieuw sociaal contract, dankzij de Kamervoorziiter. De BBB stelt hier een fundamentele discussie aan de kaak.
Een wittequote:
Ze heeft sollicitatieprocedure gegoogled.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:49 schreef Starhopper het volgende:
Wat is je sterkste en zwakste puntHoelang heeft ze daar over nagedacht?
Ze haalt het niet bij hem. Die man was zoveel unieker.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze heeft sollicitatieprocedure gegoogled.
Het is eigenlijk ook meer hoopquote:Op woensdag 7 april 2021 12:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze haalt het niet bij hem. Die man was zoveel unieker.
Als je geen privilege hebt, heb je blijkbaar een beperking.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Zei ze nou mensen van kleur, mensen met een beperking?
De koloniaal-erotische overheersingsdrang is sterk in je.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:49 schreef Aurelius het volgende:
Moet wel toegeven dat Sylvana er weer lekker uitziet.
Wat ga je eten ouwe dibbesquote:
Sylvana mag mij anders wel straffen.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:54 schreef Smegma. het volgende:
De koloniaal-erotische overheersingsdrang is sterk in je.
Dat was bij Arib ook altijd.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:54 schreef spinazieruiker het volgende:
Tellegen wil over een uur verder.
Niet om 14.00 uur maar 13.55 uur.
Een vrouw van de klok.
quote:Op woensdag 7 april 2021 12:54 schreef Zorro het volgende:
Da kandidaten kunnen hun antwoorden voorbereiden en wij gaan eten.
Die kandidaten zien maar hoe ze aan voer komen
Hij heeft hem inmiddels opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |