En waarom zou daarom het zaakje stinken, de strijd om en het besprek van het kamervoorzitterschap is van alle tijden.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:58 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van de complotten, maar hier zijn genoeg bewijzen om op zijn minst te kunnen concluderen dat dit hele zaakje stinkt.
- RTL heeft een gênant artikel gepubliceerd waarin Arib op basis van anonieme bronnen laf wordt bekritiseerd.
- Jorritsma heeft het kamervoorzitterschap bij de formatie ter sprake gebracht.
- Kaag heeft toegegeven dat ze met Rutte heeft gesproken over het kamervoorzitterschap van Bergkamp.
- De wederzijdse knipoog tussen Kaag en Rutte.
Tja, Bosma wachtte ook redelijk lang. Zit ook in een complot?quote:Op woensdag 7 april 2021 13:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, daarom wachten ze tot het laatste moment.
Je kunt in ieder geval op alle 150 leden stemmen. Maar misschien hebben ze inderdaad de drie kandidaten wel apart er op gezet. Dat kan.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Volgens mij is het een kruisje zetten bij een naam, als ik me goed herinner van eerdere keren. Dan moet je wel een hele goede deskundige zijn...
Ja, volgens mij staan er 4 vakjes: de drie kandidaten en een 4e open plek. Maar ik kan me vergissen. Maar ik dacht dat ik wel eens een foto van zo'n briefje heb gezien ergens.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval op alle 150 leden stemmen. Maar misschien hebben ze inderdaad de drie kandidaten wel apart er op gezet. Dat kan.
Hoe veel grapjassen trouwens dit keer?
Dat is dan een voortzetting van het oude. Arib gaf bewindslieden meer ruimte dan woordvoerders, in het bijzonder van de oppositie.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:55 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ja, dan mogen Kaag en Rutte nog eindelozer door wauwelen, en wordt de oppositie eerder afgekapt.
https://nos.nl/livestream(...)euwe-voorzitter.htmlquote:Op woensdag 7 april 2021 14:02 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb nog geen stream, ligt dat aan mij?
Misschien maak je dan mensen te snel voor racist uit en moet jouw racistenmeter eens opnieuw geijkt wordenquote:Op woensdag 7 april 2021 13:51 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een racist tegengekomen die toegeeft een racist te zijn.
Zeg dan inderdaad dat je een bepaald lijstje stap-voor-stap hebt afgevinkt.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:02 schreef spinazieruiker het volgende:
Bergkamp heeft allerlei functies "gedaan"
Dat komt niet erg sympathiek of betrokken over
bij mij staat er "Deze livestream is afgelopen. "quote:Op woensdag 7 april 2021 14:03 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)euwe-voorzitter.html
Inderdaad: https://www.npostart.nl/live/npo-politiekquote:Op woensdag 7 april 2021 14:04 schreef JohnDDD het volgende:
bij mij staat er "Deze livestream is afgelopen. "
Inmiddels kijk ik via NPO Politiek
Bosma afleiden van zijn werk als Kamerlid en PVV-profeet is sowieso handigquote:Op woensdag 7 april 2021 14:06 schreef VoMy het volgende:
Arib heeft het natuurlijk slim gespeeld door Bosma het vaakst te laten invallen waardoor potentiële concurrenten minder uren gemaakt hebben.
Bosma was eerste ondervoorzitter, dat heeft Arib niet gekozen.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:06 schreef VoMy het volgende:
Arib heeft het natuurlijk slim gespeeld door Bosma het vaakst te laten invallen waardoor potentiële concurrenten minder uren gemaakt hebben.
Naïef, het is een complot.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bosma was eerste ondervoorzitter, dat heeft Arib niet gekozen.
De voorzitter heeft wel invloed op de werklast en verantwoordelijkheden van de ondervoorzitterquote:Op woensdag 7 april 2021 14:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bosma was eerste ondervoorzitter, dat heeft Arib niet gekozen.
Waarom dat dan ?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:09 schreef Hexagon het volgende:
Als Arib het niet gaat halen dan gok ik dat ze binnen een jaar weg is als kamerlid
Sorry. Ja, natuurlijk was het pesterij richting de PVV om de PVVer toch een heel deel van de functie te geven waar hij zelf op had gesolliciteerd. Je wordt geen voorzitter, we maken je zelfs eerste ondervoorzitter. Dat zal je leren!quote:
Of jij moet de jouwe opnieuw laten ijken.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien maak je dan mensen te snel voor racist uit en moet jouw racistenmeter eens opnieuw geijkt worden
Wie je echt nooit tegen gaat komen is een racist die zich tegen racisme verzet.
Nee, denk ik niet. Als zelfs ministers als Ploumen gewoon kamerlid blijven, dan zal Arib dat zeker ook doen. Zeker na al haar gemopper op alle kamerleden die vervroegd vertrokken. Zelf eerder gaan zou wel heel hypocriet zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:09 schreef Hexagon het volgende:
Als Arib het niet gaat halen dan gok ik dat ze binnen een jaar weg is als kamerlid
Is ze met de zetelverdeling wel meegeteld? Stond ze op de kieslijst en hoog genoeg?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:09 schreef Hexagon het volgende:
Ze stond 2e. Ze is ook gewoon 1 van de 150, de voorzitter stemt ook gewoon mee.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Is ze met de zetelverdeling wel meegeteld? Stond ze op de kieslijst en hoog genoeg?
Ze is inderdaad herkozen als kamerlid.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Is ze met de zetelverdeling wel meegeteld? Stond ze op de kieslijst en hoog genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |