3,5 maand.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:44 schreef Viv het volgende:
Hoe oud is Spruit nu @:Tink89 ?
ZZ dronk altijd meer per voeding dan die LLL-formule aangaf, terwijl wij ook echt heel voorzichtig waren met ophogen (om terugkeer naar live voeden mogelijk te houden). Ze zat desondanks op 165 ml per fles (en daarvan dronk ze er 3 op het KDV) toen ze circa 4 maanden oud was.
Maar wel veel zwaarder, toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:11 schreef Aure het volgende:
Otis zou het ook niet redden op flessen van 90, die drinkt nu flessen van 160-180ml op 't kdv en dat gaat met gemak op. Volgens die formule zou hij flessen van 120 moeten krijgenEn hij is maar een paar dagen ouder dan de jouwe.
Ik zal morgen bij twee voedingen eens wegen voor een idee. En hij drinkt altijd minstens twee borsten, vaak ook nog terug naar de eerste.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:06 schreef SQ het volgende:
Tink, als hij aan de borst meer gaat vragen gaat je aanbod ook weer omhoog, dat is zo mooi aan borstvoeding.
Ik ben wel benieuwd wat de voor en na de voeding weging doet. Drinkt hij bij jou beide borsten?
Jezus, 180quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:11 schreef Aure het volgende:
Otis zou het ook niet redden op flessen van 90, die drinkt nu flessen van 160-180ml op 't kdv en dat gaat met gemak op. Volgens die formule zou hij flessen van 120 moeten krijgenEn hij is maar een paar dagen ouder dan de jouwe.
Maar als hij bij jou 2-3 borsten drinkt en jij kolft 300 cc in 2 keer dubbel kolven, dan klinkt het aannemelijk dat hij dus live bij jou ook de 150 wel aantiktquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar wel veel zwaarder, toch?
[..]
Ik zal morgen bij twee voedingen eens wegen voor een idee. En hij drinkt altijd minstens twee borsten, vaak ook nog terug naar de eerste.
En voor jou: is het haalbaar om een paar dagen te powerkolven 's avonds?
Nee in twee keer 25 minuten en dan nog een powerkolfsessie van drie keer tien minuten per werkdag. Dan kolf ik zo'n beetje elke 2,5 uur.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar als hij bij jou 2-3 borsten drinkt en jij kolft 300 cc in 2 keer dubbel kolven, dan klinkt het aannemelijk dat hij dus live bij jou ook de 150 wel aantikt
Ja klopt hij is wel 7+ kilo, vandaar ook dat hij volgens de formule 120ml zou moeten krijgen (maar hij drinkt dus 40 tot 60ml meer dan dat).quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar wel veel zwaarder, toch?
[..]
Ik zal morgen bij twee voedingen eens wegen voor een idee. En hij drinkt altijd minstens twee borsten, vaak ook nog terug naar de eerste.
En voor jou: is het haalbaar om een paar dagen te powerkolven 's avonds?
@Wolken noemt hem niet voor niets chocobabyquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Jezus, 180
Goud is negen maanden en zijn grootste fles ooit was denk ik 130 cc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik kolf wel genoeg voor 2 flessen, maar niet altijd voldoende voor een volle 3e fles. Maar die 3e drinkt ie ook niet altijd op de opvang, soms heb ik hem dan al opgehaald.quote:
Chocobabyquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:36 schreef Aure het volgende:
[..]
@:Wolken noemt hem niet voor niets chocobaby
Maar het is meestal 160 hoor, af en toe een uitschieter naar 180
Omdat ik echt heel veel chocolade heb gegeten deze zwangerschapquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:51 schreef SQ het volgende:
Is het een chocobaby omdat Aure zoveel aan de tonys zit dat ze chocomel geeft?
Met 7,5 maand nog 8 a 10 keer per dag, echt petje af hoor. Ik weet niet of ik dat vol had kunnen houden. Full time baan gewoonquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:45 schreef Wolken het volgende:
[..]
Chocobaby![]()
Sam drinkt nu met 7,5 maand 130 ml
. En thuis drinkt hij nog ongeveer 8 a 10 keer per dag aan de borst maar heb sinds gisteren opeens last van een tepelkloof. Auw!
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:59 schreef kwakz0r het volgende:
@:tink89 wegen na de voeding wordt over t algemeen toch sowieso als niet zo betrouwbaar gezien qua hoeveel ze drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |