abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198895166
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:44 schreef _serial_ het volgende:

[..]

[..]

Ik heb daar toch enige moeite mee. We weten allemaal hoe het gegaan is met de coronawet, en avondklokwet.
Het is niet voor 2 weken.
Uitvoerbaarheid van wat in die sectoren?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_198895167
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:56 schreef zalkc het volgende:

[..]

Om de druk bij het kabinet weg te nemen om weer dingen open te gooien. Dit gaat worden gebruikt als excuus om normale opening zo lang mogelijk uit te stellen.
Dit is denk ik het enige argument dat die dingen plaats vinden.
  Redactie Sport woensdag 7 april 2021 @ 10:57:51 #203
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198895168
De 3fm awards waren binnen enkele minuten uitverkocht. En dat zijn de prijzen van een zender waar niemand meer naar luistert.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198895174
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:56 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat is niet wat er staat hè. Testbewijzen worden ingezet als de cijfers te hoog zijn, maar ook als de cijfers laag zijn kunnen ze worden gebruikt om te kijken hoe het gaat:
[..]

Simpel gezegd, zolang dit formeel een type A ziekte is is de beslissing om wel of geen testverplichting in te voeren er één die gewoon door het ministerie van VWS genomen kan worden, aangezien dit een aanvulling op de Wet Publieke Gezondheid is.
Kortom, men kan de hele bevolking en bedrijfsleven de gehele zomer aan de ketting leggen, met testbewijzen, als men doorgaat met deze wetgeving.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198895178
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 3fm awards waren binnen enkele minuten uitverkocht. En dat zijn de prijzen van een zender waar niemand meer naar luistert.
En die een bepaald publiek trekken.
pi_198895182
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is natuurlijk puur omdat men al een vol jaar niets kan doen.
Men snakt naar iets anders dan vermaak binnen de eigen 4 muren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 7 april 2021 @ 10:59:26 #207
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198895186
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het is echt letterlijk nooit goed :').
Dat is het niet. De timing is gewoon te laat. Er is bij mij een angst dat dit gebruikt gaat worden om alles nog wat langer uit te stellen. Het is een excuus om geen beslissing te hoeven nemen. En dergelijk laf beleid is gewoonweg heel slecht.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 7 april 2021 @ 11:00:01 #208
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198895192
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:57 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat waren die Fieldlabs, ik heb het over die testevenementen die nu komen.
Prima meid. Blijf maar schoppen en tieren. Je zult naar de fase 'acceptatie' moeten. Nee, dit blijft niet voor rest van jaar. Maar het helpt wel om evenementen in komende maanden te organiseren. Als jij er niet heen wil, prima, blijf je lekker thuis. Maar ga niet lopen huilen dat er mensen zijn die er wel heen willen.
  Redactie Sport woensdag 7 april 2021 @ 11:00:19 #209
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198895199
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:59 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Het is natuurlijk puur omdat men al een vol jaar niets kan doen.
Men snakt naar iets anders dan vermaak binnen de eigen 4 muren.
Uiteraard. Maar dan is het enige tegenargument wat je kunt hebben dat het 'te gevaarlijk' is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198895209
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:56 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat is niet wat er staat hè. Testbewijzen worden ingezet als de cijfers te hoog zijn, maar ook als de cijfers laag zijn kunnen ze worden gebruikt om te kijken hoe het gaat en om eventueel extra maatregelen te nemen indien nodig. Ik denk daarbij aan tests zoals in een aantal gemeenten gedaan is, iedereen testen e.d.:
[..]

Simpel gezegd, zolang dit formeel een type A ziekte is is de beslissing om wel of geen testverplichting in te voeren er één die gewoon door het ministerie van VWS genomen kan worden, aangezien dit een aanvulling op de Wet Publieke Gezondheid is.
Nee, daar moet wel aanleiding voor zijn.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 7 april 2021 @ 11:02:07 #211
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198895222
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die is snel gevonden, vandaag nog een dubbele mutant in India. Die moet je hier niet willen!!!
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198895224
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:59 schreef zalkc het volgende:

[..]

Dat is het niet. De timing is gewoon te laat. Er is bij mij een angst dat dit gebruikt gaat worden om alles nog wat langer uit te stellen. Het is een excuus om geen beslissing te hoeven nemen. En dergelijk laf beleid is gewoonweg heel slecht.
Onzin. Al vaker gezegd: als je dit in de winter vorig jaar had gedaan was iedereen boos omdat we juist strengere maatregelen moesten hebben en als je dit vorig jaar zomer had gedaan bij 40 besmettingen per dag had iedereen je voor gek verklaard. Het is echt nooit goed.
In Southern Sun
pi_198895235
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:58 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Kortom, men kan de hele bevolking en bedrijfsleven de gehele zomer aan de ketting leggen, met testbewijzen, als men doorgaat met deze wetgeving.
Ja, en als het goed verkoopt kunnen ze aangeven dat er animo voor is en dit dus gewoon voor de zekerheid tot het einde van het jaar zal worden aangehouden.
pi_198895239
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Prima meid. Blijf maar schoppen en tieren. Je zult naar de fase 'acceptatie' moeten. Nee, dit blijft niet voor rest van jaar. Maar het helpt wel om evenementen in komende maanden te organiseren. Als jij er niet heen wil, prima, blijf je lekker thuis. Maar ga niet lopen huilen dat er mensen zijn die er wel heen willen.
Haha, ik hoef niet naar de fase acceptatie. Ik prefereer de fase onverschilligheid.

Wat dat betreft kan ik me wel vinden in een Herman Schueremans die zegt we gaan geen concessies doen door bepaalde maatregelen en artiesten van een lager niveau, dan liever nog een jaar uitstel.
pi_198895241
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 11:02 schreef zalkc het volgende:

[..]

Die is snel gevonden, vandaag nog een dubbele mutant in India. Die moet je hier niet willen!!!
Blijf vooral achter iedere boom een beer zien ^O^.
In Southern Sun
pi_198895250
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Er wordt nu al maandenlang voldoende aanleiding verondersteld om mensen een derde van de dag op te sluiten, dus het is wel wat opportuun om te veronderstellen dat er over een paar maanden geen aanleiding meer is voor dit soort reguleringsdrift.
pi_198895252
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 11:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, ik hoef niet naar de fase acceptatie. Ik prefereer de fase onverschilligheid.

Wat dat betreft kan ik me wel vinden in een Herman Schueremans die zegt we gaan geen concessies doen door bepaalde maatregelen en artiesten van een lager niveau, dan liever nog een jaar uitstel.
Ik geloof dat je een verkeerde interpretatie hebt van het begrip onverschillig.
In Southern Sun
pi_198895255
Ik vind het fantastisch al die evenementen en al dat geplan eromheen. Zou alleen wel graag willen weten of ik ook ooit weer eens open kan met 12 mensen op 300m2 bijv.
Zal nog wel ff moeten wachten, denk ik.
Go hard or go home
pi_198895260
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 11:04 schreef nostra het volgende:

[..]

Er wordt nu al maandenlang voldoende aanleiding verondersteld om mensen een derde van de dag op te sluiten, dus het is wel wat opportuun om te veronderstellen dat er over een paar maanden geen aanleiding meer is voor dit soort reguleringsdrift.
Ja precies, het gaat érg goed in de ziekenhuizen op het moment.

De scheidslijn tussen BNW en dit topic is praktisch verdwenen helaas.
In Southern Sun
pi_198895264
quote:
10s.gif Op woensdag 7 april 2021 11:04 schreef Noek het volgende:
Ik vind het fantastisch al die evenementen en al dat geplan eromheen. Zou alleen wel graag willen weten of ik ook ooit weer eens open kan met 12 mensen op 300m2 bijv.
Beetje creativiteit mag wel hoor, als ondernemer.
pi_198895265
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:49 schreef chratnox het volgende:

[..]

Rutte was toch duidelijk? Testen is niet zinvol als je geen klachten hebt :P
Alleen zinvol als je terug wilt meedoen aan de maatschappij. Anders blijf je gewoon op je zolderkamer zitten.
pi_198895269
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik geloof dat je een verkeerde interpretatie hebt van het begrip onverschillig.
Oh, maakt mij niet uit hoor.
pi_198895275
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 11:05 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh, maakt mij niet uit hoor.
Keurig ^O^.
In Southern Sun
  woensdag 7 april 2021 @ 11:06:10 #224
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198895282
En als ik de film doorspoel en dit wel een soort van realiteit gaat worden krijg je vanzelf een situatie waarbij gevaccineerden niet steeds hoeven te testen. Althans dat lijkt me een logisch gevolg.

Hiermee zadel je de ongehorige niet-gevaccineerden op met een continue last om zich maar steeds te laten testen, en dan niet eens via een makkelijk proces zoals een thuistest, maar door een gecontroleerde test waarvoor reizen in veel gevallen nodig is. Hiermee ontneem je niet-gevaccineerden een heleboel vrijheid om normaal te kunnen leven, het is haast het oude stempelen voor de uitkering.

Dit is gewoon zo fout als het maar kan zijn.

En dan ben ik nog extreem pro-vaccinatie, maar dit kun je gewoonweg niet maken om een dergelijke tweedeling op te roepen.
pi_198895285
quote:
10s.gif Op woensdag 7 april 2021 11:04 schreef Noek het volgende:
De overheid gniffelt nu al van al die verdeeldheid, de ene groep wil zich wel laten testen, de andere niet.
Daarnaast prachtig dat ze lekker alles kapot laten gaan wat ze normaal geld kost, die hopen natuurlijk dat ze voorgoed kapot gaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')