Uitvoerbaarheid van wat in die sectoren?quote:Op woensdag 7 april 2021 10:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb daar toch enige moeite mee. We weten allemaal hoe het gegaan is met de coronawet, en avondklokwet.
Het is niet voor 2 weken.
Dit is denk ik het enige argument dat die dingen plaats vinden.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:56 schreef zalkc het volgende:
[..]
Om de druk bij het kabinet weg te nemen om weer dingen open te gooien. Dit gaat worden gebruikt als excuus om normale opening zo lang mogelijk uit te stellen.
Kortom, men kan de hele bevolking en bedrijfsleven de gehele zomer aan de ketting leggen, met testbewijzen, als men doorgaat met deze wetgeving.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is niet wat er staat hè. Testbewijzen worden ingezet als de cijfers te hoog zijn, maar ook als de cijfers laag zijn kunnen ze worden gebruikt om te kijken hoe het gaat:
[..]
Simpel gezegd, zolang dit formeel een type A ziekte is is de beslissing om wel of geen testverplichting in te voeren er één die gewoon door het ministerie van VWS genomen kan worden, aangezien dit een aanvulling op de Wet Publieke Gezondheid is.
En die een bepaald publiek trekken.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 3fm awards waren binnen enkele minuten uitverkocht. En dat zijn de prijzen van een zender waar niemand meer naar luistert.
Het is natuurlijk puur omdat men al een vol jaar niets kan doen.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 3fm awards waren binnen enkele minuten uitverkocht. En dat zijn de prijzen van een zender waar niemand meer naar luistert.
Dat is het niet. De timing is gewoon te laat. Er is bij mij een angst dat dit gebruikt gaat worden om alles nog wat langer uit te stellen. Het is een excuus om geen beslissing te hoeven nemen. En dergelijk laf beleid is gewoonweg heel slecht.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is echt letterlijk nooit goed.
Prima meid. Blijf maar schoppen en tieren. Je zult naar de fase 'acceptatie' moeten. Nee, dit blijft niet voor rest van jaar. Maar het helpt wel om evenementen in komende maanden te organiseren. Als jij er niet heen wil, prima, blijf je lekker thuis. Maar ga niet lopen huilen dat er mensen zijn die er wel heen willen.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat waren die Fieldlabs, ik heb het over die testevenementen die nu komen.
Uiteraard. Maar dan is het enige tegenargument wat je kunt hebben dat het 'te gevaarlijk' is.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk puur omdat men al een vol jaar niets kan doen.
Men snakt naar iets anders dan vermaak binnen de eigen 4 muren.
Nee, daar moet wel aanleiding voor zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is niet wat er staat hè. Testbewijzen worden ingezet als de cijfers te hoog zijn, maar ook als de cijfers laag zijn kunnen ze worden gebruikt om te kijken hoe het gaat en om eventueel extra maatregelen te nemen indien nodig. Ik denk daarbij aan tests zoals in een aantal gemeenten gedaan is, iedereen testen e.d.:
[..]
Simpel gezegd, zolang dit formeel een type A ziekte is is de beslissing om wel of geen testverplichting in te voeren er één die gewoon door het ministerie van VWS genomen kan worden, aangezien dit een aanvulling op de Wet Publieke Gezondheid is.
Die is snel gevonden, vandaag nog een dubbele mutant in India. Die moet je hier niet willen!!!quote:Op woensdag 7 april 2021 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, daar moet wel aanleiding voor zijn.
Onzin. Al vaker gezegd: als je dit in de winter vorig jaar had gedaan was iedereen boos omdat we juist strengere maatregelen moesten hebben en als je dit vorig jaar zomer had gedaan bij 40 besmettingen per dag had iedereen je voor gek verklaard. Het is echt nooit goed.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:59 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat is het niet. De timing is gewoon te laat. Er is bij mij een angst dat dit gebruikt gaat worden om alles nog wat langer uit te stellen. Het is een excuus om geen beslissing te hoeven nemen. En dergelijk laf beleid is gewoonweg heel slecht.
Ja, en als het goed verkoopt kunnen ze aangeven dat er animo voor is en dit dus gewoon voor de zekerheid tot het einde van het jaar zal worden aangehouden.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:58 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Kortom, men kan de hele bevolking en bedrijfsleven de gehele zomer aan de ketting leggen, met testbewijzen, als men doorgaat met deze wetgeving.
Haha, ik hoef niet naar de fase acceptatie. Ik prefereer de fase onverschilligheid.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima meid. Blijf maar schoppen en tieren. Je zult naar de fase 'acceptatie' moeten. Nee, dit blijft niet voor rest van jaar. Maar het helpt wel om evenementen in komende maanden te organiseren. Als jij er niet heen wil, prima, blijf je lekker thuis. Maar ga niet lopen huilen dat er mensen zijn die er wel heen willen.
Blijf vooral achter iedere boom een beer zienquote:Op woensdag 7 april 2021 11:02 schreef zalkc het volgende:
[..]
Die is snel gevonden, vandaag nog een dubbele mutant in India. Die moet je hier niet willen!!!
Er wordt nu al maandenlang voldoende aanleiding verondersteld om mensen een derde van de dag op te sluiten, dus het is wel wat opportuun om te veronderstellen dat er over een paar maanden geen aanleiding meer is voor dit soort reguleringsdrift.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, daar moet wel aanleiding voor zijn.
Ik geloof dat je een verkeerde interpretatie hebt van het begrip onverschillig.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik hoef niet naar de fase acceptatie. Ik prefereer de fase onverschilligheid.
Wat dat betreft kan ik me wel vinden in een Herman Schueremans die zegt we gaan geen concessies doen door bepaalde maatregelen en artiesten van een lager niveau, dan liever nog een jaar uitstel.
Ja precies, het gaat érg goed in de ziekenhuizen op het moment.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Er wordt nu al maandenlang voldoende aanleiding verondersteld om mensen een derde van de dag op te sluiten, dus het is wel wat opportuun om te veronderstellen dat er over een paar maanden geen aanleiding meer is voor dit soort reguleringsdrift.
Beetje creativiteit mag wel hoor, als ondernemer.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:04 schreef Noek het volgende:
Ik vind het fantastisch al die evenementen en al dat geplan eromheen. Zou alleen wel graag willen weten of ik ook ooit weer eens open kan met 12 mensen op 300m2 bijv.
Zal nog wel ff moeten wachten, denk ik.
Alleen zinvol als je terug wilt meedoen aan de maatschappij. Anders blijf je gewoon op je zolderkamer zitten.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Rutte was toch duidelijk? Testen is niet zinvol als je geen klachten hebt
Oh, maakt mij niet uit hoor.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik geloof dat je een verkeerde interpretatie hebt van het begrip onverschillig.
Keurigquote:
De overheid gniffelt nu al van al die verdeeldheid, de ene groep wil zich wel laten testen, de andere niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:04 schreef Noek het volgende:
Ik vind het fantastisch al die evenementen en al dat geplan eromheen. Zou alleen wel graag willen weten of ik ook ooit weer eens open kan met 12 mensen op 300m2 bijv.
Zal nog wel ff moeten wachten, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |