abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 6 april 2021 @ 23:54:12 #1
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_198891802
quote:
Half februari komt vader pa Van Tol te overlijden in zijn woning. De dienstdoende huisarts checkt het overlijden van Van Tol en geeft als officiële doodsoorzaak op dat de 85-jarige Alphenaar is overleden aan Covid-19.

Zijn familie komt met een geheel andere verklaring. Zoon Marcel: "Mijn vader stierf thuis aan een hartstilstand. Hij hád helemaal geen corona.’’ De zoon van Van Tol heeft inmiddels aangifte gedaan wegens valsheid in geschrifte tegen de huisarts in kwestie en stapt nu naar het Medisch Tuchtcollege. "Mijn 85-jarige vader was al twintig jaar hartpatiënt. Hij is overleden aan hartfalen, hij had geen corona. Toch stelt de dienstdoende huisarts in Alphen vast dat hij is overleden aan Covid-19.’’

Voor de kinderen en overige familie van vader Van Tol is het onacceptabel dat de huisarts van Rijn van Bospark Huisartsen – Praktijk van Rijn, bij het overlijden van Vader Van Tol Covid-19 noteert als doodsoorzaak en daarbij nog vermeldt dat vaders daar vier dagen ziek van is geweest. "Hij voelde zich prima, zo weten wij allemaal. Ik had hem kort daarvoor nog aan de telefoon en hij vertelde zelf ook dat hij zich goed voelde”, zegt de zoon van Tol. "Ik heb de arts meermalen verzocht zijn verklaring te wijzigen, maar daar geeft hij geen gehoor aan.’’ Na de aangifte door zoon Van Tol is de politie en het Openbaar Ministerie met een onderzoek gestart.

Huisarts Van Rijn heeft op zijn beurt aangifte gedaan tegen Van Tol wegens laster, belediging en smaad. De huisarts heeft op de Facebook pagina van zijn praktijk het volgende geplaatst: "Beste patiënten door een Corona-ontkennend gezin is er een lastercampagne tegen mij gestart op internet en sociale media. Heel bitter, maar ik zie een procedure wegens smaad, laster en aantasting van mijn goede naam als dokter met vertrouwen tegemoet. Wil het graag met jullie delen zodat jullie het rechtstreeks van mijzelf meekrijgen in plaats van via talloze andere kanalen."

Zoon Van Tol heeft zelf de aandacht gezocht door de kwestie in de openbaarheid te brengen op CommonSenseTV, waaraan hij verbonden is als columnist. Dit kanaal is opgericht in september 2019 door mensen die zeggen dat MSM het volk misleiden, ook worden op deze website zeer kritische berichten over het bestaan van COVID-19 en de coronamaatregelen geplaatst.

Hoe komt de arts erbij dat mijn vader is overleden aan corona, het was hartfalen!
pi_198891813
Topictitel lijkt mij onjuist. Rechter heeft nog geen uitspraak gedaan.
- verwijderd door admin -
  dinsdag 6 april 2021 @ 23:56:58 #3
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198891830
Een samenzwering van astronomische proporties.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  dinsdag 6 april 2021 @ 23:57:30 #4
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_198891837
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:55 schreef groenen het volgende:
Topictitel lijkt mij onjuist. Rechter heeft nog uitspraak gedaan.
Als een modje aanhalings tekens kan toevoegen of wilt veranderen naar gelieve.

Verder in hoevere mag je nu informatie aanhalen uit het orginele artikan van de Tubantia aangezien het een premium artikel is maar je wel gratis kunt zien
  woensdag 7 april 2021 @ 00:02:28 #5
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198891866
Waarom zou die arts zijn baan op het spel zetten?

Lijkt me een typisch geval van een wappie gezin dat de positieve test ontkent want COVID bestaat niet. Lullig voor die arts wel.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198891887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 00:02 schreef Drekkoning het volgende:
Waarom zou die arts zijn baan op het spel zetten?

Lijkt me een typisch geval van een wappie gezin dat de positieve test ontkent want COVID bestaat niet. Lullig voor die arts wel.
Dacht ik ook ja.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_198891957
Die vader zal z'n zoon wel niet bang willen maken. Helaas is dat alleen maar voer voor heel veel mensen die niet meer helder na kunnen denken.
pi_198891965
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 00:02 schreef Drekkoning het volgende:
Waarom zou die arts zijn baan op het spel zetten?

Lijkt me een typisch geval van een wappie gezin dat de positieve test ontkent want COVID bestaat niet. Lullig voor die arts wel.
Leuke onderbouwing zonder feiten, speculatie en stigmatisaties
pi_198891966
Zeker besmet door z'n zoon, met z'n commonsensetv :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198892001
https://commonsensetv.nl/laatste-nieuws/

prima site
15% korting op royal queen wietzaadjes
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 7 april 2021 @ 00:38:13 #11
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_198892058
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 00:19 schreef Document1 het volgende:
Die vader zal z'n zoon wel niet bang willen maken. Helaas is dat alleen maar voer voor heel veel mensen die niet meer helder na kunnen denken.
De huisarts beroept zich op zijn beroepsgeheim en zegt niks maar missschien gad hij covid en wilde hij niks tegen zijn zoon zeggen om geen gezeikt te horen.

Zelft zegt hij geen wappie te zijn want een van zijn beste vrienden is eraan overleden maar als je die website leest, Het eerste artikel dat ik aanklikte begon over satanistische deepstate :') :')
pi_198892095
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

De huisarts beroept zich op zijn beroepsgeheim en zegt niks maar missschien gad hij covid en wilde hij niks tegen zijn zoon zeggen om geen gezeikt te horen.

Zelft zegt hij geen wappie te zijn want een van zijn beste vrienden is eraan overleden maar als je die website leest, Het eerste artikel dat ik aanklikte begon over satanistische deepstate :') :')
Ik snap die huisarts wel. Komt hij vervolgens voor de tuchtcommissie vanwege het breken van dat geheim nadat die wappie hem aangeklaagd heeft. :')

(Dacht er vanmiddag nog aan dat je vroeger lekker wappie was na wat xtc. Geef mij die wappies maar weer. O+ )
pi_198892139
quote:
Op de vraag hoe huisarts Robert-Jan van Rijn weet dat pa Van Tol is overleden aan Covid-19, antwoordt Van Rijn dat hij zich beroept op zijn beroepsgeheim.
Hoezo beroept die huisarts zich op zijn beroepsgeheim? Hij kan toch gewoon zeggen hoe hij dat weet ? :?
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  woensdag 7 april 2021 @ 01:31:20 #14
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_198892336
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 00:21 schreef Ghoula het volgende:

Leuke onderbouwing zonder feiten, speculatie en stigmatisaties
quote:
Zoon Van Tol heeft zelf de aandacht gezocht door de kwestie in de openbaarheid te brengen op CommonSenseTV, waaraan hij verbonden is als columnist. Dit kanaal is opgericht in september 2019 door mensen die zeggen dat MSM het volk misleiden, ook worden op deze website zeer kritische berichten over het bestaan van COVID-19 en de coronamaatregelen geplaatst.
Ik weet alweer genoeg... :')
pi_198892373
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 01:31 schreef AchJa het volgende:

[..]


[..]

Ik weet alweer genoeg... :')
Verder in het artikel van het AD staat dit

quote:
Natuurlijk bestaat corona. Alleen wordt het risico op overlijden veel groter voorgesteld dan het in feite is. En dat geldt ook voor het aantal doden dat aan corona zou zijn overleden. Mijn broer was trouwens woest toen hij de beschuldiging ‘corona-ontkennend gezin’ las. Hij overwoog een klacht in te dienen wegens smaad. Zelf heb ik vorig jaar van heel dichtbij meegemaakt hoe ernstig het met je gesteld kan zijn als Covid-19 je goed te pakken heeft. Een goede vriend van mij liep het op en heeft vijf dagen in het ziekenhuis liggen creperen en is uiteindelijk een gruwelijke verstikkingsdood gestorven.”

Waarmee Van Tol wil beklemtonen dat hij geen ‘corona-ontkenner’ is.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198892393
Zolang er geen obductie heeft plaatsgevonden, is het door niemand met zekerheid vast te stellen wat de doodsoorzaak is. Dat geldt in het algemeen, niet alleen bij dit geval. De arts doet een "educated guess" op basis van wat hij weet over de patient en wat hij aan de buitenkant kan waarnemen. De arts is hiertoe ook wettelijk verplicht. Maar zekerheid kan de arts niet verschaffen. En de zoon vanzelfsprekend ook niet.

In theorie is het mogelijk dat de hartpatiënt inderdaad covid-19 had, maar toch aan iets anders is overleden, bijvoorbeeld nierfalen of een hersenbloeding. Maar dat is aan de buitenkant niet te zien.
  woensdag 7 april 2021 @ 02:07:25 #17
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_198892478
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 00:53 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Hoezo beroept die huisarts zich op zijn beroepsgeheim? Hij kan toch gewoon zeggen hoe hij dat weet ? :?
Misschien was hij positief getest op covid door hem, Jouw huisarts mag toch ook niet aan jan en alleman vertelen welke ziektes jij hebt. Overlijden neemt het beroepsgeheim niet weg.
  woensdag 7 april 2021 @ 04:55:02 #18
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_198892869
En waarom zou de arts met opzet liegen op de overlijdensakte? Ik kan serieus geen enkele reden bedenken.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 april 2021 @ 06:10:39 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198893002
Ik hoop dat ze financieel kapot worden gemaakt vanwege al die narigheid die ze op de huisarts af gestuurdnhebben. Kut covidontkenners.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198893012
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 00:53 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Hoezo beroept die huisarts zich op zijn beroepsgeheim? Hij kan toch gewoon zeggen hoe hij dat weet ? :?
Nee, dat kan hij niet. Als een huisarts aan een nieuwsmedium zomaar gevoelige medische informatie van een patiënt gaat vertellen dan is de kans groot dat hij daarvoor berispt zal worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198893033
quote:
84s.gif Op woensdag 7 april 2021 06:10 schreef Starhopper het volgende:
Ik hoop dat ze financieel kapot worden gemaakt vanwege al die narigheid die ze op de huisarts af gestuurdnhebben. Kut covidontkenners.
Je weet dat alleen een patholoog werkelijk doodsoorzaak kan achterhalen?
pi_198893061
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 06:27 schreef Antaris het volgende:

[..]

Je weet dat alleen een patholoog werkelijk doodsoorzaak kan achterhalen?
Ook die kan het niet altijd. Maar het is wel meer dan een ‘educated guess’, zeker in een klinische of intramurale setting.
In een thuissituatie is het lastiger, want je hebt minder observatie momenten en de arts was er niet altijd zelf bij.

Komt wel de vraag op: heeft de familie verzocht om obductie?
pi_198893091
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 01:46 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Zolang er geen obductie heeft plaatsgevonden, is het door niemand met zekerheid vast te stellen wat de doodsoorzaak is. Dat geldt in het algemeen, niet alleen bij dit geval. De arts doet een "educated guess" op basis van wat hij weet over de patient en wat hij aan de buitenkant kan waarnemen. De arts is hiertoe ook wettelijk verplicht. Maar zekerheid kan de arts niet verschaffen. En de zoon vanzelfsprekend ook niet.

In theorie is het mogelijk dat de hartpatiënt inderdaad covid-19 had, maar toch aan iets anders is overleden, bijvoorbeeld nierfalen of een hersenbloeding. Maar dat is aan de buitenkant niet te zien.
En dat ook alleen wanneer het binnen de 24 uur gebeurt, daarna is een obductie snel onbetrouwbaar.
Verder kijkt een arts niet alleen naar het lijk maar ook naar het ziektebeeld vooraf. Uiteindelijk is de doodsoorzaak altijd dat het hart stopte

[ Bericht 0% gewijzigd door devlinmr op 07-04-2021 07:31:28 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198893095
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 06:27 schreef Antaris het volgende:

[..]

Je weet dat alleen een patholoog werkelijk doodsoorzaak kan achterhalen?
Je moet minder blckbx.tv kijken.
Aan de hand van het voorafgaande ziektebeeld kan een arts prima een doodsoorzaak vaststellen

100% accuraat? Nee, maar dat is een obductie ook niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198893101
Snap de woede wel als het niet klopt.
Hallo
pi_198893185
Goed dus pa is 85
Pa overlijdt thuis
Pa heeft zover bekend geen covid bij zijn overlijden.
Huisarts komt na het overlijden en concludeert op basis van "observaties" dat Pa is overleden aan covid.

Ja, dan ben ik ook wel nieuwsgierig wat dat voor observaties geweest zijn.

Men zou eens kunnen beginnen met het vaststellen of de man überhaupt covid had doormiddel van een test.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 7 april 2021 @ 07:29:55 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_198893212
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 04:55 schreef kwiwi het volgende:
En waarom zou de arts met opzet liegen op de overlijdensakte? Ik kan serieus geen enkele reden bedenken.
Op een formulier dat dubbel-anoniem is.
De naam v d overledene staat aan de buitenkant op een afscheurbriefje dat de gemeente er af haalt als er aangifte v overlijden gedaan wordt en daarna staat er geen naam v d overledene meer op. En de naam v d arts staat er sws niet op.

Wat zou een arts dan persoonlijk winnen met foutief invullen? Het is echt niet logisch.


Maar het klinkt wel als een vreemd verhaal. Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 07-04-2021 08:59:59 ]
***
pi_198893226
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 07:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Goed dus pa is 85 klopt
Pa overlijdt thuis klopt
Pa heeft zover bekend geen covid bij zijn overlijden. Zegt/zeggen zoon(s)
Huisarts komt na het overlijden en concludeert op basis van "observaties" dat Pa is overleden aan covid. Wie zegt dat?

Ja, dan ben ik ook wel nieuwsgierig wat dat voor observaties geweest zijn.

Men zou eens kunnen beginnen met het vaststellen of de man überhaupt covid had doormiddel van een test.
Hoe weet jij wanneer die huisarts geweest is? Misschien wel ervoor al meerdere keren?

Zoon was er kennelijk niet, die heeft het alleen over telefonisch contact...

En ja misschien kreeg vader een hartstilstand dóór de corona die hij had, weet die zoon veel...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_198893283
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 07:29 schreef BE het volgende:

[..]

Op een formulier dat dubbel-anoniem is.
De naam v d overledene staat aan de buitenkant op een afscheurbriefje dat de gemeente er af haalt als er aangifte v overlijden gedaan wordt en daarna staat er geen naam v d overledene meer op. En de naam v d arts staat er sws niet op.

Wat zou een arts dan persoonlijk winnen met foutief invullen? Het is echt niet logisch.

Maar het klinkt wel als een vreemd verhaal. Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen.
Dit is niet waar.
De formulieren zijn een A formulier (verklaring van natuurlijk overlijden (of niet)) en een B formulier (oorzaak van overlijden).
De naam van de arts staat op het A en B deel. De handtekening staat op de envelop.
De naam van de patiënt staat op het A formulier en op de envelop voor het B formulier.

Als je het B formulier niet goed invult, neemt het cbs contact met je op.
pi_198893285
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 07:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hoe weet jij wanneer die huisarts geweest is? Misschien wel ervoor al meerdere keren?


Waar blijkt dat uit dan? Het enige wat er uit het artikel te halen is is dat hij na het overlijden is gekomen. Dat hij eerder is geweest zijn aannames
quote:
Zoon was er kennelijk niet, die heeft het alleen over telefonisch contact...
Ja, maar je weet niet of de huisarts er wel was of de man überhaupt heeft gesproken. Je borduurt voort op je eerdere aanname.

We kunnen alleen vaststellen dat volgens de omgeving van de man hij zich tot aan zijn dood kiplekker voelde.
quote:
En ja misschien kreeg vader een hartstilstand dóór de corona die hij had, weet die zoon veel...
Ja. Maar in dat geval moet er dus ergens een positieve covid test af zijn genomen en die ontbreekt volledig in dit verhaal.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_198893303
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 07:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waar blijkt dat uit dan? Het enige wat er uit het artikel te halen is is dat hij na het overlijden is gekomen. Dat hij eerder is geweest zijn aannames
[..]

Ja, maar je weet niet of de huisarts er wel was of de man überhaupt heeft gesproken. Je borduurt voort op je eerdere aanname.

We kunnen alleen vaststellen dat volgens de omgeving van de man hij zich tot aan zijn dood kiplekker voelde.
[..]

Ja. Maar in dat geval moet er dus ergens een positieve covid test af zijn genomen en die ontbreekt volledig in dit verhaal.
Nou ja ik reageer op je stelling dat huisarts er pas na de dood was en alleen op basis van observaties de doodsoorzaak constateert, dat weet je toch ook niet zeker?

En zoals eerder gezegd; die positieve (of negatieve) test valt onder het beroepsgeheim.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 7 april 2021 @ 07:53:45 #32
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_198893364
Een Covid-patiënt met onderliggend lijden wordt in de landelijke cijfers ook meegeteld als Covid-dode, dat weten we allang toch. En ik neem aan dat na sectie de doodsoorzaak wordt aangevuld indien daar aanleiding voor is?

Ik snap de ophef niet echt.

[ Bericht 29% gewijzigd door Twiitch op 07-04-2021 08:00:14 ]
pi_198893401
Misleidende titel, het suggereert dat het zo is.

Terwijl we hier te maken hebben met een aluhoedje wappie familie die er al bij voorbaat niet in geloofde.

Denk eerder dat ze zelf dingen vervalsen aka over liegen zoals het telefoongesprek etc.
pi_198893415
quote:
11s.gif Op woensdag 7 april 2021 07:53 schreef Twiitch het volgende:
Een Covid-patiënt met onderliggend lijden wordt in de landelijke cijfers ook meegeteld als Covid-dode, dat weten we allang toch. En ik neem aan dat na sectie de doodsoorzaak wordt aangevuld indien daar aanleiding voor is?

Ik snap de ophef niet echt.
Ja en dat zijn achterlijke redenaties.

Zonder covid was diegene dan ook op dat moment doodgegaan?
Waarschijnlijk niet gezien mensen over het algemeen prima kunnen doorleven met “onderliggend lijden”.

Dus covid is dan de oorzaak die een verzwakt lichaam de genadeklap geeft.

Zo moeilijk is het allemaal niet, behalve voor wappie opeens.
  woensdag 7 april 2021 @ 08:04:56 #35
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_198893419
https://commonsensetv.nl/(...)d-dode-of-toch-niet/

Van de wappie site

quote:
Zonder enig onderzoek, zonder enige kennis van mijn vaders dossier, zonder ook maar één vraag te stellen aan de huisarts van mijn vader of aan de familie, schrijft de arts van wacht op zondagavond 14 februari, op het formulier dat mijn vader aan covid-19 is overleden en daar bovendien 4 dagen ziek van geweest is.

Uiteraard hebben wij de volgende dag contact opgenomen met deze arts, maar die wist alleen aan te voeren dat hij arts is en dat wij dat niet zijn. (Hij kent ons niet en kan ook dat dus helemaal niet weten). In elk geval peinsde hij er niet over om dit formulier te corrigeren.

Ook hebben wij gesproken met de huisarts van mijn vader. Een innemend en kundig arts die beaamde dat mijn vader voor 99,99999 % zeker niet aan covid maar aan hartfalen was overleden.
  woensdag 7 april 2021 @ 08:05:37 #36
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198893424
CommonSenseTV :')

Schopje BNW
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_198893433
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 07:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou ja ik reageer op je stelling dat huisarts er pas na de dood was en alleen op basis van observaties de doodsoorzaak constateert, dat weet je toch ook niet zeker?

En zoals eerder gezegd; die positieve (of negatieve) test valt onder het beroepsgeheim.
Nee dat weet ik niet zeker maar is het enige waar ik op basis van het artikel van uit kan gaan. Er wordt niet gesproken over eerder contact, er wordt niet gesproken over covid tests, alleen over observaties na het overlijden en een familie die beweert dat die man zich tot zijn dood kiplekker voelde.

Dus vandaar dat ik benieuwd ben wat dat dan voor observaties waren.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_198893513
Uiteindelijk overlijdt iedereen aan hartfalen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198893682
quote:
9s.gif Op woensdag 7 april 2021 08:17 schreef Stepperoller het volgende:
Uiteindelijk overlijdt iedereen aan hartfalen.
Als je zegt ‘met een hartstilstand’ klopt het wel. Maar deze redenatie is wel populair bij mensen die overlijden aan Corona ontkennen.
pi_198893686
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 08:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee dat weet ik niet zeker maar is het enige waar ik op basis van het artikel van uit kan gaan. Er wordt niet gesproken over eerder contact, er wordt niet gesproken over covid tests, alleen over observaties na het overlijden en een familie die beweert dat die man zich tot zijn dood kiplekker voelde.

Dus vandaar dat ik benieuwd ben wat dat dan voor observaties waren.
Jij stelt de hele tijd dat observaties de basis vormden voor deze conclusie, maar op welke bron baseer je je dan? uit de OP haal ik dat niet.

edit: en uit het AD artikel ook niet.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198893698
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 08:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Als je zegt ‘met een hartstilstand’ klopt het wel. Maar deze redenatie is wel populair bij mensen die overlijden aan Corona ontkennen.
Ja en daarom vind ik het ook iets te typisch dat uitgerekend deze familie die envelop voor het CBS heeft opengemaakt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198893885
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 00:02 schreef Drekkoning het volgende:
Waarom zou die arts zijn baan op het spel zetten?

Lijkt me een typisch geval van een wappie gezin dat de positieve test ontkent want COVID bestaat niet. Lullig voor die arts wel.
Ik denk niet dat het een wappie gezin is. Vindt het ook een rare benaming voor mensen met een andere mening.
De arts weet op welke gronden hij covid heeft ingevuld en het gezin is het daar niet mee eens. Nu is het kijken of de arts juist gehandeld heeft. Dat wil trouwens niet zeggen dat covid in het spel was al heeft de arts juist gehandeld.
  woensdag 7 april 2021 @ 08:56:35 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_198893925
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 07:42 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dit is niet waar.
De formulieren zijn een A formulier (verklaring van natuurlijk overlijden (of niet)) en een B formulier (oorzaak van overlijden).
De naam van de arts staat op het A en B deel. De handtekening staat op de envelop.
De naam van de patiënt staat op het A formulier en op de envelop voor het B formulier.

Als je het B formulier niet goed invult, neemt het cbs contact met je op.
Oh sorry, my bad, ik dacht echt dat de naam v d arts niet op het B formulier staat.
De handtekening is vaak niet te herleiden nl. ;)

Als er een fout op het A formulier staat (bijv geb datum) vraag ik de arts altijd zelf na te gaan of het B formulier wel klopt.
***
  woensdag 7 april 2021 @ 08:58:10 #44
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_198893947
Net alsof het iets uitmaakt waar die man aan is overleden, dood=dood
pi_198893963
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 08:56 schreef BE het volgende:

[..]

Oh sorry, my bad, ik dacht echt dat de naam v d arts niet op het B formulier staat.
De handtekening is vaak niet te herleiden nl. ;)

Als er een fout op het A formulier staat (bijv geb datum) vraag ik de arts altijd zelf na te gaan of het B formulier wel klopt.
Ook als de arts zijn naam opschrijft is dat vaak niet te herleiden
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_198893997
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 08:36 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Ja en daarom vind ik het ook iets te typisch dat uitgerekend deze familie die envelop voor het CBS heeft opengemaakt.
Hebben ze de envelop open gemaakt? Dat mag natuurlijk niet. Ik vertel altijd wat ik opschrijf als oorzaak van overlijden.
  woensdag 7 april 2021 @ 09:02:59 #47
8369 speknek
Another day another slay
pi_198893999
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 08:53 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het een wappie gezin is. Vindt het ook een rare benaming voor mensen met een andere mening.
De arts weet op welke gronden hij covid heeft ingevuld en het gezin is het daar niet mee eens. Nu is het kijken of de arts juist gehandeld heeft. Dat wil trouwens niet zeggen dat covid in het spel was al heeft de arts juist gehandeld.
Er is geen enkele reden waarom een arts Covid-19 zou fantaseren, tenzij je gelooft dat de arts een onderdeel van een schimmige nationale cabal is die in opdracht van de overheid het aantal doden overdrijft (terwijl we al lang weten dat het RIVM het aantal doden zwaar heeft onderschat) zodat ze hun eigen bevolking kunnen onderdrukken voor eveneens onduidelijke schimmige redenen.

Ergo, wappies.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198894004
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 08:34 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Jij stelt de hele tijd dat observaties de basis vormden voor deze conclusie, maar op welke bron baseer je je dan? uit de OP haal ik dat niet.

edit: en uit het AD artikel ook niet.
Ik meende dat in de OP gelezen te hebben maar kan het nu ook niet meer terugvinden. Dat zal ik dan gefantaseerd hebben.

Desalniettemin zal de arts iets geobserveerd hebben waar hij zijn conclusie op baseert.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_198894170
Wat zijn de praktische consequenties als er een verkeerde doodsoorzaak staat op een akte voor de nabestaanden?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 7 april 2021 @ 09:19:53 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_198894201
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hebben ze de envelop open gemaakt? Dat mag natuurlijk niet. Ik vertel altijd wat ik opschrijf als oorzaak van overlijden.
"Hij laat in het midden wie van de familie de voor het CBS bestemde envelop heeft geopend met de doodsoorzaakverklaring."

:{
***
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')