ik woon er vlakbij hee, dus daarom heequote:Op zaterdag 17 april 2021 10:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar goed dat je dat niet gedaan had dan, een vergeefse rit bespaard.
Nou hee, had dan ook zomaar gekund dat je de saboteur had gesnapt hee.quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:15 schreef Paul het volgende:
[..]
ik woon er vlakbij hee, dus daarom hee
jaaaaaaaquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nou hee, had dan ook zomaar gekund dat je de saboteur had gesnapt hee.
ben jij die saboteur toevallig met die snelle brommer van jequote:
HOE DURF JE MIJ DAARVAN TE BESCHULDIGENquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ben jij die saboteur toevallig met die snelle brommer van je
was jij het niet die het een hendig sjieke stok noemde???????///?1quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:48 schreef Paul het volgende:
[..]
HOE DURF JE MIJ DAARVAN TE BESCHULDIGEN
quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
was jij het niet die het een hendig sjieke stok noemde???????///?1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:44 schreef Puala het volgende:
De nieuwe glitterstok ligt hoor
fantastisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan die mooi naar zoetermeerlekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie geen brugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En morgen heb ik geen tijd.
Ok, dit is wel echt ronduit sneu aan het worden...quote:Op zondag 18 april 2021 11:20 schreef Goitske het volgende:
Helaas is dezelfde lolbroek weer bezig. Het slot is vastgelijmd en ik heb geen gereedschap bij mij
[ afbeelding ]
Godsamme wat een treurnis. Maak je eens bekend laffe spelbederver. Waarom doe je dit?quote:Op zondag 18 april 2021 11:20 schreef Goitske het volgende:
Helaas is dezelfde lolbroek weer bezig. Het slot is vastgelijmd en ik heb geen gereedschap bij mij
[ afbeelding ]
Leuk idee, maar daarmee help je ook de essentie (t opsporen van de stok) om zeep. Al wordt dat door de saboteur nu ook wel gedaan.quote:Op zondag 18 april 2021 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Achja, in tijden van corona moet je wat met je leven.
Maar als het nu eens anders aangepakt worden, iemand legt het stokje ergens neer en geeft aan in welk gebied met een google maps screentje ofzo, dus niet direct het plekkie benoemen. Diegene die hem wil halen kan fotootjes aanvragen via PM (mss enkele spelleiders die hier ook over beschikken want om dit nu op 1 iemand zn bordje neer te leggen is ook weer wat), haalt het stokje op en post vervolgens de oude fotootjes nog in het topic voor de prachtige shine van de eerdere stoklegger. Tis wat omslachtiger, maar zet iemand toch mooi buitenspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |