Dromen mag toch...quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
Arme Jillie schildert zichzelf een SterrenShow met een gierend enthusiast publiek en een podium vol beroemdheden...
Erg zielig dat zelfbeeld
Dromen zijn bedrog en als je wakker wordt....quote:
Heb ik iets gemist. Waar staat dat?quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:54 schreef Verida het volgende:
@:MizzyZ
Natuurlijk is het een heel karige finale en dat ze de bewoners en ex bewoners zo naar huis sturen donderdag is te gek voor woorden
Zoals deze hele BB is zelfs de finale een complete aanfluiting.
Tja wat moeten ze dan, in een pandemie kun je er geen grootschalig feest van makenquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:54 schreef Verida het volgende:
@:MizzyZ
Natuurlijk is het een heel karige finale en dat ze de bewoners en ex bewoners zo naar huis sturen donderdag is te gek voor woorden
Zoals deze hele BB is zelfs de finale een complete aanfluiting.
Staat ze daar in een lege studio met opaquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
Arme Jillie schildert zichzelf een SterrenShow met een gierend enthusiast publiek en een podium vol beroemdheden...
Erg zielig dat zelfbeeld
Dat was ook een mooi momentquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:55 schreef MissyZ het volgende:
Mooiste moment vond ik toch ook wel de exit van Jowi, Danielle en Nathalie......met die stem die zei, vertrek dan maar.
In Theorie 19*quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:55 schreef Italy1404 het volgende:
Toch hebben ze al 16 mensen ‘overleefd’ inmiddels.
Jup.. veel realiteitszin zit er niet in bij haar... levert haar straks ¤60.000 op.. rest de vraag, wat doen alle "normale" mensen foutquote:
Je kunt toch op zijn minst de finalisten een hotelovernachting aanbieden?quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja wat moeten ze dan, in een pandemie kun je er geen grootschalig feest van maken
Nou dat is min of meer hier ook gezegd....zelfs al het een ander was geweest.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)hel&utm_content=link
Ja klopt, maar normaal kreeg bijv Souf na een liveuitzending een kamer in het Hotel. Als Liese genomineerd was geweest. Ik mocht zelfs naar een hotelkamer als ik dat wilde. (woon er 20 min vandaan)quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja wat moeten ze dan, in een pandemie kun je er geen grootschalig feest van maken
Waarom ik denk dat het gros niet eens wil op komen dagenquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:56 schreef Verida het volgende:
j
[..]
Je kunt toch op zijn minst de finalisten een hotelovernachting aanbieden?
en ook de oud-bewoners die op komen draven donderdag ?
Dit is een aanfluiting
Ja, leuk, maar dan moet je het wel goed zeggen... "De meeste dromen zijn bedrog...", "Een keer in de zoveel tijd komen dromen uit."quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dromen zijn bedrog en als je wakker wordt....
Dat doet er toch niet toe?quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ik denk dat het gros niet eens wil op komen dagen
Saaie negatieve azijnpissers zijn die de joligheid van een jonge meid niet aankunnen!quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. veel realiteitszin zit er niet in bij haar... levert haar straks ¤60.000 op.. rest de vraag, wat doen alle "normale" mensen fout
Daar staat alleen jullie reactie er op. Niet waar de info vandaan komt. Werd dat omgeroepen? Staat het op rtl5?quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
op de laatste pagina van de vorige Cos
Bijna allemaal.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ik denk dat het gros niet eens wil op komen dagen
Is het verplicht dan?quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe?
Zelfs de finalisten krijgen geen overnachting
is info van @MissyZquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar staat alleen jullie reactie er op. Niet waar de info vandaan komt. Werd dat omgeroepen? Staat het op rtl5?
Is dat de bewoners verteld in de DBK.
Ja inderdaaquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:55 schreef MissyZ het volgende:
Mooiste moment vond ik toch ook wel de exit van Jowi, Danielle en Nathalie......met die stem die zei, vertrek dan maar.
Wat zeg je nu allemaal weer? Dat mag niet van jouw moeder hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:58 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Saaie negatieve azijnpissers zijn die de joligheid van een jonge meid niet aankunnen!
Theo lijkt niet meer welkom te zijnquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bewoners die opgegeven hebben zoals Nathalie, Danielle, Jowi en Theo zouden niet welkom mogen zijn in de Finale.
Ja MizzyZ denkt ook alles te wetenquote:
Mario, ik mag dat want ik eet ook vlees met Pasen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
Wat zeg je nu allemaal weer? Dat mag niet van jouw moeder hoor!
ja dat werd zijn![]()
Haar falende Rene heeft wel in BB gezeten hequote:
Realiteitszin... is een mooi woord tochquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:58 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Saaie negatieve azijnpissers zijn die de joligheid van een jonge meid niet aankunnen!
Inside informationquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar staat alleen jullie reactie er op. Niet waar de info vandaan komt. Werd dat omgeroepen? Staat het op rtl5?
Is dat de bewoners verteld in de DBK.
Dit dus: Hahaha ze krijgen een karige show donderdag........quote:
Nee ik denk dat hij dat zelf ook niet wil maar dat terzijdequote:
Nee niet echtquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:00 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, lijkt me een heel betrouwbare bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |