Broccolistamppot met gehaktbal en eiquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Die staat vanaf nu op de zwarte lijst.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje
Ik moest dat van @:kingroland zeggen
Wtf nee ik heb dat niet gezegdquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Die staat vanaf nu op de zwarte lijst.
Ik ben tegen racisme.
Terrassen open gvdquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:57 schreef fetX het volgende:
In Amerika al bijna 40% gevaccineerd.
Hugo kan NIKS.
Ja behalve soms.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:57 schreef fetX het volgende:
Hugo kan NIKS.
Er komt wel een experiment waar je mag wandelen! Wel eerst een test doen.quote:
Dat heb ik niet gezegd grapjas. Ik heb er niet zo’n moeite mee. Dat is toch echt wat anders.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er komt wel een experiment waar je mag wandelen! Wel eerst een test doen.
@:trein2000 vindt dit een goed idee
Handig als je je eigen fabrikanten binnenshuis hebtquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:57 schreef fetX het volgende:
Hugo kan NIKS.
Klinkt niet echt lekkerquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het is uiteindelijk een soort frikandelachtige worst met een verse salade geworden.
@:Drizzt_DoUrden
Logisch, voor een homo.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb wel erger gevroten.
De kale kut van je moeder bijvoorbeeld.
Binnenkort gaat mijn frikandelachtige worst weer in jouw moeder.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het is uiteindelijk een soort frikandelachtige worst met een verse salade geworden.
@:Drizzt_DoUrden
Mooie naam ook. Tom Barman.quote:
Beetje schot in de zaak kan geen kwaad. Oe, bijna doelpunt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier ga je reactie op krijgen !!
Geen foodreviewquote:
Toch weer 2 ladingen snacks besteld in een filmpje van 5 minuten.quote:
https://www.ad.nl/buitenl(...)meegemaakt~a9594bb1/quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch weer 2 ladingen snacks besteld in een filmpje van 5 minuten.
Pizza met Nutella.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |