abonnement Unibet Coolblue
pi_198881373
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:56 schreef Sunri5e het volgende:
Haha kijk dit filmpje lekker ongemakkelijk zijn met die gemaakte gezelligheid :') :') :')

https://nos.nl/video/2375(...)ige-pasen-gehad.html
Het zijn net mensen die hun werk weer moeten uitvoeren na een conflict. Kortom, dit maken alle werkende mensen wel eens mee en daar gaat iedereen op zijn eigen manier mee om. Rutte doet het zo te zien door luchtig te blijven, zou ook mijn tactiek zijn. Je zal toch weer met elkaar door die deur moeten de komende jaren.
pi_198881574
Moet dit een verduidelijkende tweet voorstellen? Hier worden we nog steeds niet echt wijzer van toch?

twitter
pi_198881712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:52 schreef Hanca het volgende:

[..]

Of ze zijn dan juist relevant: de variant op PVV en FvD die wel invloed heeft, in plaats van aan de zijlijn te roepen.
Eerdmans heeft LPF en FVD op zijn CV staan. Die heeft aan vier jaar ruim genoeg om zichzelf irrelevant te maken.

Vier jaar geleden zag men Thierry ook als redelijk alternatief voor Geert maar die is evengoed het spoor bijster geraakt. Zou inmiddels zelfs liever premier Wilders hebben dan premier Baudet.

Ik zet er geld op dat Eerdmans zichzelf binnen twee jaar buitenspel zet. En als ie het zelf niet doet wil Nanninga ook vast wel even helpen met een ongepast tweetje over joden ofzo.

[ Bericht 23% gewijzigd door BlackLining op 06-04-2021 15:32:58 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_198881957
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:02 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Het zijn net mensen die hun werk weer moeten uitvoeren na een conflict. Kortom, dit maken alle werkende mensen wel eens mee en daar gaat iedereen op zijn eigen manier mee om. Rutte doet het zo te zien door luchtig te blijven, zou ook mijn tactiek zijn. Je zal toch weer met elkaar door die deur moeten de komende jaren.
In elk geval de komende maanden ;)
pi_198881966
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:17 schreef spinazieruiker het volgende:
Nog een draadje met voorbeelden van het afbraakbeleid van Rutte:

[ Twitter ]
Je ziet het verschil ook mooi terug in twee verschillende documentaires van dezelfde regisseur: Sta me bij (2011) en De tegenprestatie (2015). Bij de eerste zie je de Sociale Dienst (bestond toen nog) van Zutphen aan het werk, met consulenten met een eigen stijl, die ook maatwerk boden waar nodig (werd zelfs iemand een keer in contanten uitbetaald). Bij de tweede zie je de hoe de nieuwe Participatiewet zijn werk doet in gemeente Rotterdam. Bij die tweede documentaire is de overheid een soort machine geworden. En een machine is heel efficient en uiterst neutraal (bureaucratisch gezien top), maar heeft geen menselijk gezicht.

Eelco Bosch van Rosenthal tweette daar trouwens wel een mooi gesprek over met Herman Tjeenk Willink:

twitter
pi_198881971
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:12 schreef Raw85 het volgende:
Moet dit een verduidelijkende tweet voorstellen? Hier worden we nog steeds niet echt wijzer van toch?

[ twitter ]
Het punt lijkt me duidelijk.

Verder gaat het vanmiddag tijdens het debat niet over wie de volgende premier wordt :)
pi_198882071
Overigens is 2017 niet heel ver voor het toeslagenschandaal - dat was toen eigenlijk achter de schermen in volle gang. Maar goed, een kniesoor die daarover zeurt. :P
pi_198882072
Dat gelul allemaal...
Ik heb geen vertrouwen in dat rare mens wat Yasser Klaver de kamer in geholpen heeft. Koudthar is nota bene getraind om haar banden met de islaminlaatgroep te ontkennen.

Emine Uğur is duidelijk geen fan van Lale Gul, maar om haar nou zo af te katten op twitter en dan niet op uitnodiging in gesprek te gaan is zwak.

maar het ging om Mark Rutte eh?
Mark kan niet doorgaan als premier omdat hij niets doet tegen Bill Gates, 5G, Pentium 5 en satanistische kindermisbruik. Zoiets?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198882094
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:32 schreef TomWaits het volgende:

[..]

Je ziet het verschil ook mooi terug in twee verschillende documentaires van dezelfde regisseur: Sta me bij (2011) en De tegenprestatie (2015). Bij de eerste zie je de Sociale Dienst (bestond toen nog) van Zutphen aan het werk, met consulenten met een eigen stijl, die ook maatwerk boden waar nodig (werd zelfs iemand een keer in contanten uitbetaald). Bij de tweede zie je de hoe de nieuwe Participatiewet zijn werk doet in gemeente Rotterdam. Bij die tweede documentaire is de overheid een soort machine geworden. En een machine is heel efficient en uiterst neutraal (bureaucratisch gezien top), maar heeft geen menselijk gezicht.

Eelco Bosch van Rosenthal tweette daar trouwens wel een mooi gesprek over met Herman Tjeenk Willink:

[ twitter ]
Da's een mooie omschrijving. Sluit overigens net zo goed aan bij de rechtsliberale filosofie van de VVD en echt niet alleen bij de persoon Rutte.

Die partij staat voor een kleine effectieve overheid.

Dat leidt inderdaad tot besparing maar ook tot koud bureaucratisch beleid. Waar het óók toe leidt is een gebrek aan slagkracht van de overheid bij een nationale ramp. Een pandemie, bijvoorbeeld.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_198882125
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat gelul allemaal...
Ik heb geen vertrouwen in dat rare mens wat Yasser Klaver de kamer in geholpen heeft. Koudthar is nota bene getraind om haar banden met de islaminlaatgroep te ontkennen.

Emine Uğur is duidelijk geen fan van Lale Gul, maar om haar nou zo af te katten op twitter en dan niet op uitnodiging in gesprek te gaan is zwak.
Het bedenken van grappige namen voor mensen waar je het niet mee eens bent, die af te katten op Fok en dan niet inhoudelijk in gesprek te gaan is evengoed zwak natuurlijk.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_198882170
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat gelul allemaal...
Ik heb geen vertrouwen in dat rare mens wat Yasser Klaver de kamer in geholpen heeft. Koudthar is nota bene getraind om haar banden met de islaminlaatgroep te ontkennen.
Ze geeft aan dat ze de idealen van de Moslimbroederschap verwerpt.

Maar stel nou dat ze daarover liegt. Wat hebben we dan precies van haar te vrezen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198882182
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:12 schreef Raw85 het volgende:
Moet dit een verduidelijkende tweet voorstellen? Hier worden we nog steeds niet echt wijzer van toch?

[ twitter ]
Ik vind dit wel duidelijker dan wat hij voor de camera zei. Nog niet zo duidelijk als Segers, maar toch.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_198882229
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat leidt inderdaad tot besparing maar ook tot koud bureaucratisch beleid. Waar het óók toe leidt is een gebrek aan slagkracht van de overheid bij een nationale ramp. Een pandemie, bijvoorbeeld.
Het gebrek aan centrale aansturing, maar nu gedecentraliseerd via GGD's, lijkt me nu het voornaamste probleem bij het bestrijding van de pandemie. Dat decentraliseren (in het algemeen) is op zich niet zoveel mis mee, maar wel als je het voornamelijk inzet als verkapte methode om de boel 'efficiënter' te maken (decentralisatie in combinatie met bezuiniging). De decentralisaties die uitgevoerd zijn onder de kabinetten Rutte zijn volgens mij zo'n beetje de grootste ramp geweest, naast uiteraard het complete toeslagenschandaal onder centrale regie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2021 15:48:28 ]
pi_198882327
Ik ben benieuwd hoe Tjeenk Willink de situatie gaat aanpakken. Als Rutte opstapt, hoeft de formatie niet moeilijk te zijn.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 6 april 2021 @ 15:53:41 #40
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198882336
Debat is begonnen over de informateur. Neem aan dat dit gewoon het livetopic is?
pi_198882369
Wilders zit weer op de verkiezingen stoel......
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_198882378
Rutte's reflectie is vooral hoeveel hij moet toegeven om iedereen weer aan tafel te krijgen.
pi_198882384
Frits Wester merkte op dat al voor de verkiezingen D66 en Christenunie gepleit hebben om Omtzigt staatssecretaris te maken. Het is nu een kwestie van oprakelen en oude koeien uit de sloot halen om Rutte weg te krijgen.

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198882413
Overigens valt het me wel op, dat Wilders een interrumptie gebruikt als betoog, stellingen etc. Hij stelt bijna geen vraag. Ook wordt hij wat dat betreft niet kort gehouden door Arib. Anderen komen hier niet zo snel mee weg....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_198882503
We doen het debat van do nog even dunnetjes over. Wel goede vraag LM.

Geen coalitie VVD zonder Rutte aldus Rutte.
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:07:08 #47
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198882583
Goed, ik kan het debat nu gaan kijken ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198882592
Knap en tegelijk triest hoe Rutte de wens van o.a. D66 om eerst op inhoud te werken aan de formatie gebruikt om de discussie rond zijn persoon weg te poetsen.
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:08:47 #49
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198882611
Rutte heeft inderdaad een appartementencomplex voor zijn hoofd i.p.v. een plaat.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:09:15 #50
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_198882617
Dit is een beetje een belegen herhaling van donderdag, er is ook niet veel anders
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')