Nee hoor.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:26 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je moet het Plompzakker niet te moeilijk maken, die verstaat alleen jip en Janneke taal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Ik heb een “like” uitgedeeld gezien de ogenschijnlijk aardige intentie en reflectie. Daarnaast adviseer ik je actiever te schrijven, dus ipv “niet als inhoudelijk geïnterpreteerd waren” duidelijk maken door wie, bijvoorbeeld: “door mij niet als..” of beter nog: “ik vind..” Het blijft nu wat onnodig cryptisch. Verder: GTWVquote:Op donderdag 8 april 2021 20:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
In principe probeer ik altijd te reageren.
Het probleem was dat je posts niet als inhoudelijk geïnterpreteerd waren.
Omdat dit geen topic voor KLB is, nergens een klacht te bekennen enz.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:46 schreef Anryuth het volgende:
KLB / 1 koper verwijderd van gratis verzending.
Gisteren al hele discussie gehad of ik nu mag posten op een creatieve manier of niet maar blijkbaar mag het nu dus niet. Kan er enige eenduidigheid ontstaan? Of zijn jullie nog nooit 10 of 1 cent te kort gekomen van gratis verzending?
Krijg er een beetje de schijt van dat ik steeds karakter moet breken, ik denk dat ik beter mijn gram ergens anders kan halen?
Dan moet je lezen:quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat dit geen topic voor KLB is, nergens een klacht te bekennen enz.
Maar ik had gewoon moeten posten:quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:43 schreef Anryuth het volgende:
‘Hahaha,’ lachte zijn pactgenoot. ‘Nu heb je het echt verneukt,’ zei hij. Anryuth gromde ‘ik heb de karavaan niet aangevallen,’ zei hij. De pactgenoot lachte nog eens, ‘nee maar je hebt je wel aangemeld om ze te verdedigen.’ De Ork was geïrriteerd met zijn pactgenoot en keek naar zijn linkerarm, de kruisboogpijl zat er diep in. ‘Kan je me niet beter genezen,’ de pactgenoot dacht even na. ‘Nee,’ beet hij de Ork toe en al grinnikend verdween hij terug naar zijn thuiswereld. Anryuth vloekte. Er racete duizend dingen door zijn hoofd, maar het allerbelangrijkste was de vraag of de bandieten al weg waren? Hij moest iets doen aan de wond in zijn arm tenzij hij nooit meer een zwaard hoog wilde houden, maar zelfs een herberg runnen was niet te doen met maar één arm. Er zat niets anders op hij moest het Amazon gilde contacteren.
Hij pakte een kristal uit zijn buidel en sloeg deze kapot tegen het gesteente. De kristalscherven begonnen te sissen en er ontstond een grote pluim rook. Anryuth begon te kuchen en te knipperen met zijn ogen. ‘Wat wil je,’ vroeg een schim verborgen in de rook. ‘Ik heb genezing nodig, iemand moet komen en mij genezen.’ Er viel een stilte en toen kwam de stem terug. ’200 koper voor het genezen en 30 koper voor het naar je toe komen.’ De Ork vloekte, ‘bij 201 koper komen jullie gratis toch?’ ‘Ja’ antwoordde de stem. ‘Ik betaal wel gewoon 201 koper dan,’ zei Anryuth. ‘Kan niet’ zei de schim. De Ork vloekte en keek nog eens naar zijn linkerarm. ‘Vooruit dan maar,’ zei hij, en hij smeet de koperstukken naar de schim toe.
Oke en wat is de klacht?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:49 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Dan moet je lezen:
[..]
Maar ik had gewoon moeten posten:
Kwam 20 cent te kort bij amazon voor gratis verzending?
Ken je dat? Dat je op amazon of bol.com iets koop voor 19.99 en dan geen gratis verzendkosten krijgt dat je de verzendkosten moet betalen van 2.50 of meer, en niet gewoon 20 euro voor het product mag geven?quote:
Ja ik denk dat als je een topic wil openen je toch wat duidelijker moet zijn, hier kunnen we gewoon weinig mee.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:51 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Ken je dat? Dat je op amazon of bol.com iets koop voor 19.99 en dan geen gratis verzendkosten krijgt dat je de verzendkosten moet betalen van 2.50 of meer, en niet gewoon 20 euro voor het product mag geven?
Als dat geen klacht waardig is.... vraag ik mij af of dit forum bestaansrecht heeft.
Als het geen kans krijgt, kun je er inderdaad heel weinig mee. Ik snap dat jullie de regels maken, maar ik zal dan ook niet meer posten of moeite steken in posts. Wat jullie willen is:quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik denk dat als je een topic wil openen je toch wat duidelijker moet zijn, hier kunnen we gewoon weinig mee.
Daar zat ik in eerste instantie ook aan te denken om het naar ONZ te kicken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:02 schreef HeatWave het volgende:
Je random posts in willekeurige topics vond ik echt achterlijk. Maar op deze manier vind het ik juist erg origineel en grappig gedaan. Denk dat ONZ misschien beter is, aangezien het idd lastig is om de klacht te vinden.
Niet dat mijn mening er toe doet, maar goed.
Ik ben nieuw en probeer ook een beetje mee te gaan met de groep. Het is voor mij ook even de balans vinden van hoe ik wil posten en hoe dit kan in vrede, zonder mensen voor het zere been te trappen. In een paar topics krijg ik best goede feedback van andere leden. Maar dit alles heeft geen nut als de moderatie er niet mee om kan gaan, dan kan ik beter uitloggen en een plek zoeken waar dit wel kan.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:02 schreef HeatWave het volgende:
Je random posts in willekeurige topics vond ik echt achterlijk. Maar op deze manier vind het ik juist erg origineel en grappig gedaan. Denk dat ONZ misschien beter is, aangezien het idd lastig is om de klacht te vinden.
Niet dat mijn mening er toe doet, maar goed.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar zat ik in eerste instantie ook aan te denken om het naar ONZ te kicken.
Ik heb het geprobeerd te lezen maar vond het een warrig verhaal. Kwam in ieder geval totaal niet over als klacht.
Heb de klacht daar uitgelegd. Als het dikgedrukt is, dan is het misschien wel te volgen? Maar goed ik heb hier allemaal niets aan. De vraag is echt deze:quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:49 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Dan moet je lezen:
[..]
Maar ik had gewoon moeten posten:
Kwam 20 cent te kort bij amazon voor gratis verzending?
quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:59 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Als het geen kans krijgt, kun je er inderdaad heel weinig mee. Ik snap dat jullie de regels maken, maar ik zal dan ook niet meer posten of moeite steken in posts. Wat jullie willen is:
'Ik wilde op amazon iets kopen dat 19.99 kost, maar je krijgt gratis verzending bij 20 euro, ik mag niet gewoon 1 cent extra betalen. Ik moet nog een product extra erbij kopen.'
Als het uit meer dan 5 zinnen bestaan kunnen jullie het niet meer volgen en voor creativiteit is geen ruimte. Terwijl collega @:plompzakker wel zei dat er ruimte voor is.
Laat ik het gewoon direct vragen: Heeft het nog zin voor mij om hier te posten op de manier waarop ik dat wil, of is dat hier gewoon kansloos vanwege het beleid dat jullie volgen? Want ik heb het idee dat jullie niet met mijn manier van posten kunnen omgaan.
Zoals ik zei, ik ben geen crew. Maar je manier van schrijven vind ik op zich wel leuk, maar als je het willekeurig doet zonder dat mensen weten waar het over gaat kan het als nonsens overkomen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:05 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Ik ben nieuw en probeer ook een beetje mee te gaan met de groep. Het is voor mij ook even de balans vinden van hoe ik wil posten en hoe dit kan in vrede, zonder mensen voor het zere been te trappen. In een paar topics krijg ik best goede feedback van andere leden. Maar dit alles heeft geen nut als de moderatie er niet mee om kan gaan, dan kan ik beter uitloggen en een plek zoeken waar dit wel kan.
Ik werk daaraan en probeer mezelf te beteren daarin dat is voor mij ook even zoeken. Maar ik ga niets zoeken als ik hier niets te zoeken heb, begrijp je?quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik ben geen crew. Maar je manier van schrijven vind ik op zich wel leuk, maar als je het willekeurig doet zonder dat mensen weten waar het over gaat kan het als nonsens overkomen.
Als je mensen een beetje de tijd geeft om aan je manier van posten te wennen kan het allemaal nog best goedkomenquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:09 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Ik werk daaraan en probeer mezelf te beteren daarin dat is voor mij ook even zoeken. Maar ik ga niets zoeken als ik hier niets te zoeken heb, begrijp je?
Absoluut, maar als de moderatie mij daar niet de kans toegeeft. Zo vind ik het jammer dat mijn topic op slot wordt gegooid zonder het een kans te geven. Wat jij noemt is een alternatief, maar dan moet ik daar dus ook in het feedback topic moeten vragen of het alsjeblieft mag.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je mensen een beetje de tijd geeft om aan je manier van posten te wennen kan het allemaal nog best goedkomen.
Misschien kan je hier: Theater, Taal & Kunst beginnen en wat van je verhalen als een samenhangend verhaal posten.
uiteraard ben je gewoon welkom hequote:Op vrijdag 9 april 2021 19:17 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Ik zit nu met de prangende vraag of ik hier nog tijd en moeite in moet gaan investeren, want dat ga ik niet doen als ik onwelkom ben.
Welk topic? Gooi ik hem wel even dichtquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:08 schreef Fcu030 het volgende:
Mijn toppa is echt heel erg slecht, maar wel gewoon open.
Alles wijst naar van niet.quote:
Over iets toevoegen, maar ik ben te lui om de link toe te voegen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:19 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Welk topic? Gooi ik hem wel even dicht
Ik vind dat wel een goed topicquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Over iets toevoegen, maar ik ben te lui om de link toe te voegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |