Kunnen dit soort reacties een uurtje achterwege blijven? Je weet dat het gros van de users hier pas kan kijken als de aflevering online staat. Er wordt niet gespoiled, maar toch erger ik me eraan.quote:
Ok, sorryquote:Op zondag 11 april 2021 21:27 schreef Japepk het volgende:
[..]
Kunnen dit soort reacties een uurtje achterwege blijven? Je weet dat het gros van de users hier pas kan kijken als de aflevering online staat. Er wordt niet gespoiled, maar toch erger ik me eraan.
Je kan ook gewoon het topic niet lezen.quote:Op zondag 11 april 2021 21:27 schreef Japepk het volgende:
[..]
Kunnen dit soort reacties een uurtje achterwege blijven? Je weet dat het gros van de users hier pas kan kijken als de aflevering online staat. Er wordt niet gespoiled, maar toch erger ik me eraan.
Ja, maar we willen weten wanneer het online is etc.quote:Op zondag 11 april 2021 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het topic niet lezen.
Een welles-niets spelletje lijkt me niet de bedoeling. Gebruik spoiler tags voor je bericht vóór de aflevering online staat. Je plaatst [/spoiler] aan het eind van je bericht en [spoiler] aan het begin. Dan kan iedereen het topic checken of de aflevering al online staat, of gewoon lekker hypen voor de aflevering.quote:Op zondag 11 april 2021 22:23 schreef Felagund het volgende:
Dat gebeurt toch ook al? Ik heb nog geen spoilers gelezen.
de vindingrijkheid qua opdrachten ookquote:Op zondag 11 april 2021 22:58 schreef Nostalgist het volgende:
Oh! Wow wat een geweldige aflevering weer! zo veel te analyseren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
waarom?quote:Op zondag 11 april 2021 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ok, sorry
Was ook vermoedelijk de laatste keer live meekijken hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Maar dit is ook de plek waar bekend wordt gemaakt wanneer de aflevering online staat, dus dat is wel een beetje lastig.quote:Op zondag 11 april 2021 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het topic niet lezen.
quote:Op zondag 11 april 2021 23:18 schreef Moira het volgende:
Vond de opdrachten heel leuk eigenlijk![]()
Ik zit na deze aflevering opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2021 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]Je kunt denken dat kandidaten hoe dan ook wel voor pasvragen gaan en dit gebruiken als moment om ff te laten zien dat je dus 'echt niet kunt liegen!!1!!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:Op zondag 11 april 2021 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]Ik vind voor het eerst bijna de heel groep een beetje tegenvallen. De meeste karakters staan we wat tegen merk ik. Dat chagrijnige van Sven, Philip idd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis een beetje pit in de groep ofzo."Atb is lief, groetjes Peri."
Dan neem je als mol best een risico gezien de twist op het eind.quote:Op zondag 11 april 2021 23:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
Je kunt denken dat kandidaten hoe dan ook wel voor pasvragen gaan en dit gebruiken als moment om ff te laten zien dat je dus 'echt niet kunt liegen!!1!!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
quote:Op zondag 11 april 2021 23:50 schreef Jane het volgende:
Genoten weer. Die opdrachten zijn altijd zo goed bedacht, heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:Op zondag 11 april 2021 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zondag 11 april 2021 23:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan neem je als mol best een risico gezien de twist op het eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zondag 11 april 2021 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Dat was ook heel raar, want in vorige afleveringen had-ie er niet zo'n moeite mee. Hij koos ook heel expliciet voor de outdoors-activiteit en was vervolgens de eerste die riep dat-ie niet wil wandelenquote:Op zondag 11 april 2021 23:50 schreef Maartel het volgende:
Sven is echt moppersmurf. Nu weer met zijn 'ik haat wandelen'.
Ik had voor een maandje een Ali illegali abonnementje, loopt deze week ergens af. Voor een extreme tv liefhebber een prima koopje, alleen om de Mol live mee te kijken ietwat prijzigquote:
quote:Op maandag 12 april 2021 00:00 schreef Japepk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Dat snap ik ook nooit, als je dat zo beroerd trekt doe je toch niet meequote:Op maandag 12 april 2021 00:19 schreef KennyPowers het volgende:
Ah, het janken over de familie begint al.
Je bent een weekje in fucking Duitsland.
Met Corona is het wel een aparte situatie, een half jaar hebben ze hun familie veel meer gezien, ik kan mij voorstellen dat het even wennen is.quote:Op maandag 12 april 2021 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit, als je dat zo beroerd trekt doe je toch niet mee
Ze zat wel heel erg met haar rug naar dat belangrijke scherm bij het binge-watchen. En daar deed ze sowieso weinig.quote:Op maandag 12 april 2021 00:27 schreef Tijn het volgende:
Ik zat trouwens net halverwege de uitzending nog te denken dat ik eens wat meer op die Katrien moet letten
Dan wacht je iets langer. 21.45 staat ie sowieso online en loop je ook niet de kans dat je spoilers leest....hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op zondag 11 april 2021 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar dit is ook de plek waar bekend wordt gemaakt wanneer de aflevering online staat, dus dat is wel een beetje lastig.
Hallo, het is De Mol, he. Dan loop je vanaf 21:15 elke 20 seconden te F5en natuurlijk.quote:Op maandag 12 april 2021 00:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan wacht je iets langer. 21.45 staat ie sowieso online en loop je ook niet de kans dat je spoilers leest....hoe moeilijk kan het zijn.
Tja doe dat dan op vier.be. Niet op een forum waar je spoilers kan lezenquote:Op maandag 12 april 2021 00:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hallo, het is De Mol, he. Dan loop je vanaf 21:15 elke 20 seconden te F5en natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |