Iemand moet het doenquote:
Nee hoor, elke lambal met een flauw gevoel voor humor kan ditquote:
Dit kan ik bevestigenquote:Op maandag 5 april 2021 18:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, elke lambal met een flauw gevoel voor humor kan dit.
Raar feitje, ik ben in het engels grappiger dan in het nederlands, geen idee waaromquote:
Ik dacht eerder omdat je in het Nederlands helemaal niet grappig bent.quote:Op maandag 5 april 2021 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Raar feitje, ik ben in het engels grappiger dan in het nederlands, geen idee waarom.
(NOG grappiger HW!?) ik zeg het zelf alvast even
.
Dat jij nou een zielloze knar bent is mijn probleem nietquote:Op maandag 5 april 2021 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht eerder omdat je in het Nederlands helemaal niet grappig bent.
Daar is niemand het mee oneens. Tegelijkertijd ging het daar niet over.quote:Op maandag 5 april 2021 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jij nou een zielloze knar bent is mijn probleem niet.
Ik heb niet zoveel humorquote:Op maandag 5 april 2021 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Raar feitje, ik ben in het engels grappiger dan in het nederlands, geen idee waarom.
(NOG grappiger HW!?) ik zeg het zelf alvast even
.
Oneens, mijn gevoel voor humor is alleen ondergeschikt aan mijn waanzinnige vermogen bescheiden te blijven met zo veel genialiteitquote:Op maandag 5 april 2021 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is niemand het mee oneens. Tegelijkertijd ging het daar niet over.
Zoals ik al zei; brother from another motherquote:Op maandag 5 april 2021 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, mijn gevoel voor humor is alleen ondergeschikt aan mijn waanzinnige vermogen bescheiden te blijven met zo veel genialiteit
Doe die van jou maar, die van mij was niet zo geweldigquote:Op maandag 5 april 2021 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; brother from another mother
Wacht, is Air roodharig???quote:Op maandag 5 april 2021 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jij nou een zielloze knar bent is mijn probleem niet.
Ssssshhhhttttquote:
Het heeft de afgelopen 20 jaar vaker met pasen gesneeuwd dan met kerstquote:
Nodig mij ook eens uit voor je bierrondjes en wie weet krijg je de gelegenheid om te checken.quote:
Ergens heb je mijn opgeluchtheid verwisseld met teleurstellingquote:Op maandag 5 april 2021 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nodig mij ook eens uit voor je bierrondjes en wie weet krijg je de gelegenheid om te checken.
Bierrondje meetquote:Op maandag 5 april 2021 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nodig mij ook eens uit voor je bierrondjes en wie weet krijg je de gelegenheid om te checken.
En toch is het kerstquote:Op maandag 5 april 2021 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het heeft de afgelopen 20 jaar vaker met pasen gesneeuwd dan met kerst.
Die feedback krijg ik normaal enkel na seks.quote:Op maandag 5 april 2021 19:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ergens heb je mijn opgeluchtheid verwisseld met teleurstelling.
Enkel als het een invite only kliekmeet wordt.quote:
Is dat niet het cadeautje?quote:Op maandag 5 april 2021 19:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Want iemand stuurde een foto van piek en ballen?
Of kreeg je een kadootje?
Jij wacht op feedback? Ik dacht dat je zo'n alfa was?quote:Op maandag 5 april 2021 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die feedback krijg ik normaal enkel na seks.
Boeiend. Gaat toch om hoe jij het vond.quote:Op maandag 5 april 2021 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die feedback krijg ik normaal enkel na seks.
Zijn er nog andere dan?quote:Op maandag 5 april 2021 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als het een invite only kliekmeet wordt.
quote:Op maandag 5 april 2021 19:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Want iemand stuurde een foto van piek en ballen?
Of kreeg je een kadootje?
Wachten niet. Je hebt gewoon wat tijd nodig om je weer aan te kleden.quote:Op maandag 5 april 2021 19:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij wacht op feedback? Ik dacht dat je zo'n alfa was?
True truequote:Op maandag 5 april 2021 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Boeiend. Gaat toch om hoe jij het vond.
Insert dat gifje van die man met die spiegel
Daarom Airpods*quote:Op maandag 5 april 2021 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wachten niet. Je hebt gewoon wat tijd nodig om je weer aan te kleden.
Lief van jequote:Op maandag 5 april 2021 20:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik vind je leuk zoals je bent
SIMP!quote:Op maandag 5 april 2021 20:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik vind je leuk zoals je bent
quote:Op maandag 5 april 2021 17:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is niet dat ik ineens Faxie zou doen ofzo.
Hoi Fax!
Dit was dan ook een bewuste lok postquote:Op maandag 5 april 2021 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deed even mijn dagelijkse ronde Mycroft
Hoi
Hay popquote:Op maandag 5 april 2021 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deed even mijn dagelijkse ronde Mycroft
Hoi
Lig je toch nog ergens onderquote:Op maandag 5 april 2021 20:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn reputatie is al jaren dat ik onder een steen lig.
Meer geld voor speelgoedquote:Op maandag 5 april 2021 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet veel veranderd hier, afgezien van optredens.
quote:Op maandag 5 april 2021 20:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze leven nog![]()
Ik weet wel hoe ik voor een poesje moet zorgen hoor
Dat krijg je als de ekte ekte langskomenquote:
Is dat zo?quote:Op maandag 5 april 2021 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gelukkig was de opleving van korte duur
Het was ook dood, maar ik was nog wat aan het rondrellenquote:Op maandag 5 april 2021 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou 't was alweer anderhalf uur stil dus ik ging er maar vanuit.
Nueh, niets echt leuks, beetje politiek geneuzel.quote:Op maandag 5 april 2021 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh viel er ergens nog wat te rellen dan?
Dan moet het wel waar zijn!quote:Op maandag 5 april 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik leerde net op fb dat Rutte satanist is. Zo'n leerzaam medium.
Satanist? het is de Duivel!quote:Op maandag 5 april 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 5 april 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
Wel weer typisch Nederland he, dat zo'n sul de duivel is. In de VS hebben ze gewoon een grote stoere brede vent als Trump. Kunnen wij nog wel wat van leren.quote:
Is Trump stoer en breed?quote:een grote stoere brede vent als Trump.
In vergelijking met Rutte is Trump maar een amateur!quote:Op dinsdag 6 april 2021 08:38 schreef babylon het volgende:
[..]
Wel weer typisch Nederland he, dat zo'n sul de duivel is. In de VS hebben ze gewoon een grote stoere brede vent als Trump. Kunnen wij nog wel wat van leren.
Biden is wel bijna oud genoeg om een bijbels figuur te zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2021 08:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In vergelijking met Rutte is Trump maar een amateur!
Hoeveel liter babybloed moet je er per dag drinken om daar bij te mogen horen?quote:Op maandag 5 april 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb laatst een glaasje geprobeerd. Maar dat is echt SUPERranzig!quote:Op dinsdag 6 april 2021 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel liter babybloed moet je er per dag drinken om daar bij te mogen horen?
Ja maar jij bent dan ook geen lid van de DEEP STATE.quote:Op dinsdag 6 april 2021 08:55 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik heb laatst een glaasje geprobeerd. Maar dat is echt SUPERranzig!
Daar weet jij niks vanquote:Op dinsdag 6 april 2021 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook geen lid van de DEEP STATE.
Hoax, dan was ik 'm wel eens tegengekomen.quote:Op maandag 5 april 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
Moet je aan Killary vragen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel liter babybloed moet je er per dag drinken om daar bij te mogen horen?
Oiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom op zeg. Had van jou wel iets beters verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je overschat mequote:Op dinsdag 6 april 2021 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kom op zeg. Had van jou wel iets beters verwacht.
Het leven is geen ponykampquote:
Jammer wel, al is het nu toch geen weer voor een buitenrit.quote:
quote:
Via een omweg hoor.quote:
Vragen om een ban is banwaardigquote:
ALLES!quote:
Heb ik nietquote:
Niet dusquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom wil ik het.
Ik dacht dat jij ondertussen wel binnen zou zijn
Oi Thijsquote:
Ja, afgelopen April wanwege corona. Vond wel weer snel een nieuwe baan maar salaris is kut. Betere baan vinden gaat heel moeizaamquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow das kut
Baan kwijt enzo?ik volg het niet altijd
[..]
Ja ik! Heb je over?
Ik heb begin dit jaar promotie gemaaktquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, afgelopen April wanwege corona. Vond wel weer snel een nieuwe baan maar salaris is kut. Betere baan vinden gaat heel moeizaam
Ja, sinds corona weet ik niet meer wat ik met al mn geld aan moetquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow das kut
Baan kwijt enzo?ik volg het niet altijd
[..]
Ja ik! Heb je over?
Congratsquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb begin dit jaar promotie gemaakt
Ik heb daar geen problemen mee.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, sinds corona weet ik niet meer wat ik met al mn geld aan moet
Ow das kutquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, afgelopen April wanwege corona. Vond wel weer snel een nieuwe baan maar salaris is kut. Betere baan vinden gaat heel moeizaam
Ik zal je mn bankrekeningnummer ff dmenquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mij hoor je ook niet klagen hoorquote:
Je mag best wat doneren hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Herkenbaar helaas. Ik heb een sterke behoefte aan concerten merk ik.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Al scheelt het wel duidelijk op de rekening, geen concerten enzo.
Ik geef het weer uit aan andere zooi. Wordt even aanpassen als het ooit weer kan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon een andere dure hobbie zoeken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n inspiratie voor "andere zooi" is op aan het raken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef het weer uit aan andere zooi. Wordt even aanpassen als het ooit weer kan.
Bij mij is het met name de kroeg, kleding/schoenen, minder tanken, minder uitgeven aan lunch etc.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is ook geen fietsweer nu.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon een andere dure hobbie zoeken.
zoals fietsen
Enkel als je een watje bentquote:
Het vertekent bij mij ook enorm, want m'n loon is flink omhooggegaan afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mij is het met name de kroeg, kleding/schoenen, minder tanken, minder uitgeven aan lunch etc.
Wel lekker sparen zo.
dan een tacx er bij kopen en een zwift abo. weer een paar honderd euro wegquote:
Ik geef juist meer uit aan vreten omdat meer tentjes afhaal hebben.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mij is het met name de kroeg, kleding/schoenen, minder tanken, minder uitgeven aan lunch etc.
Wel lekker sparen zo.
Goed punt, goed punt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan een tacx er bij kopen en een zwift abo. weer een paar honderd euro weg
Gratis scrub sessiequote:
Ik doe alleen chemisch scrubben.quote:
Prinsessegedragquote:
Bittere noodzaak met m'n acnehoofd.quote:
Picsquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bittere noodzaak met m'n acnehoofd.
Eten laten komen is bij mij niet meer geworden, maar lunch was eerder vaak toch iets van ¤ 3 per dag. 3-4x per week. En zo nu en dan wat duurder. Toch weer zo'n ¤ 50 per maand.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef juist meer uit aan vreten omdat meer tentjes afhaal hebben.
Elvi, ben jij dat?quote:
Extra aflossen zou ik ook moeten doen, maar ik wil ook een andere auto. Auto krijgt voorrangquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het vertekent bij mij ook enorm, want m'n loon is flink omhooggegaan afgelopen jaar.![]()
Maar met dit tempo kan ik binnenkort wel weer extra aflossen op de studieschuld.
Auto zit me voorlopig wel best, ik heb een ding waarmee ik naar m'n werk kan, meer dan dat wil ik 'm eigenlijk niet gebruiken. Ja, als pakezel voor dingen die te groot zijn voor op de fiets.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Extra aflossen zou ik ook moeten doen, maar ik wil ook een andere auto. Auto krijgt voorrang
Best wel jaquote:
Ik heb jarenlang vrij weinig op mn spaarrekening gehad, dus ik ben nu wel een buffertje op aan het bouwen die ik er voorlopig ook wel even wil laten staan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Auto zit me voorlopig wel best, ik heb een ding waarmee ik naar m'n werk kan, meer dan dat wil ik 'm eigenlijk niet gebruiken. Ja, als pakezel voor dingen die te groot zijn voor op de fiets.![]()
Boven een bepaald bedrag op de rekening laten staan heeft toch niet zo heel veel nut en die schuld staat me ook tegen, dus eh.
Same, maar ik begin nu dus op het punt te komen dat meer sparen niet perse interessant is en ik heb nog zodanig veel studieschuld staan dat ik daar liever een brok afhaal nu die rente nog op 0% staat.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang vrij weinig op mn spaarrekening gehad, dus ik ben nu wel een buffertje op aan het bouwen die ik er voorlopig ook wel even wil laten staan.
Ik had niet al te veel studieschuld, dus dat is al best lang afbetaald.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, maar ik begin nu dus op het punt te komen dat meer sparen niet perse interessant is en ik heb nog zodanig veel studieschuld staan dat ik daar liever een brok afhaal nu die rente nog op 0% staat.Betalen moet ik 'm toch, kan ik dat beter doen als het mij uitkomt.
waarom zou je extra aflossen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Extra aflossen zou ik ook moeten doen, maar ik wil ook een andere auto. Auto krijgt voorrang
Kosten aan het huis heb voorlopig niet (ja, een paar euro voor de tuin), maar ik zie het wel gebeuren dat we binnen een periode van 5-10 jaar op zoek gaan naar een ander huis, dan wil ik niet dat blok nog aan m'n been hebben.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had niet al te veel studieschuld, dus dat is al best lang afbetaald.
Als ik echt veel op mn spaarrekening zou hebben zou ik extra kunnen aflossen op de hypotheek.
Maar voordat het zo ver is heb ik nog wel wat andere doelen die wat geld kunnen gebruiken
Een compleet nieuwe badkamer bijvoorbeeld.
HBO dropout nog sneller dus nooit een schuld gehadquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:00 schreef babylon het volgende:
HBO-dropout, nauwelijks schuld
Jaren geleden al afgelost. Toch nog iets goed gedaan
Rond februari eerste jaar gesprek met de decaan dat stoppen goedkoper was dan nog langer door gaan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
HBO dropout nog sneller dus nooit een schuld gehad![]()
Maar verdien nu ook geen zak![]()
Ik ben volgens mij binnen 3 maanden gestopt ofzo.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:04 schreef babylon het volgende:
[..]
Rond februari eerste jaar gesprek met de decaan dat stoppen goedkoper was dan nog langer door gaan.
Gelukkig daarna een interne opleiding gedaan bij ING waar ik kon leren op mijn manier
Dan ben jij iets verstandiger dan ikquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij binnen 3 maanden gestopt ofzo.
Was toen als je binnen een bepaalde tijd stopte je de ov en stufi niet hoefde terug te betalen.
Ik twijfelde toen al dus maar meteen de knoop doorgehakt, en maar goed ook.
Die opleiding paste op dat moment helemaal niet bij mij.
Ach ja, stoppen met een opleiding doe je ook niet zomaar.quote:
Ik geloof niet in een vooruitgedacht lot, maar als je nu happy bent, alleen maar goed tochquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach ja, stoppen met een opleiding doe je ook niet zomaar.
Mijn ouders stonden er gelukkig ook achter dus dat scheelt ook.
Nu uiteindelijk via een grote omweg best wel op mijn plek gekomen, maar heeft wel wat tijd gekost.
Nee zo bedoel ik het ook niet hoor, daar geloof ik niet in.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:14 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een vooruitgedacht lot, maar als je nu happy bent, alleen maar goed toch
Nee snap ik. Ik bedoelde te zeggen: fijn dat je nu happy bentquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het ook niet hoor, daar geloof ik niet in.
Meer van langere tijd niet echt happy met wat ik deed en waar ik werkte naar nu best wel happy.
Ja, de glans is er wel een beetje van af he?quote:
Werkschuw hippie tuig!!quote:
Dus eigenlijk een slechts deels succesvolle golddiggerquote:
Erger nog! ik betaal gewoon mijn eigen rekeningenquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een slechts deels succesvolle golddigger.
Hoe aandoenlijkquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Erger nog! ik betaal gewoon mijn eigen rekeningen
Independent woman enzo
Zat net even vakantiedagen in te voeren en heb er nog relatief veel dit jaarquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:56 schreef babylon het volgende:
[..]
Jaloers!
Wel de week van de 19de hele week vrij
Gratis wonen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Erger nog! ik betaal gewoon mijn eigen rekeningen
Independent woman enzo
You will own nothing and you will be happy.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:13 schreef Tegan het volgende:
Ik spaar voor een huis, maar de prijzen stijgen jaarlijks meer dan ik kan sparen.
Heb je die vacature voor suikeroom nog openstaan?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:13 schreef Tegan het volgende:
Ik spaar voor een huis, maar de prijzen stijgen jaarlijks meer dan ik kan sparen.
Sugar daddy is het tegenwoordig toch?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die vacature voor suikeroom nog openstaan?
Koop je een huis voor mequote:Op dinsdag 6 april 2021 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die vacature voor suikeroom nog openstaan?
Dat hangt er vanaf of we eruit komen in de onderhandeling.quote:
De prijzen gaan vast ooit wel weer naar beneden!quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:13 schreef Tegan het volgende:
Oh you sweet summer child.......quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De prijzen gaan vast ooit wel weer naar beneden!
Ooit!
https://www.wegwijs.nl/ve(...)/images/grafiek2.pngquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ooit!
Dromen doe je maar in bedquote:
Niet zolang de meerderheid op de VVD blijft stemmen. Denkend dat die er voor hun is.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ooit!
Niet op Tjerrie stemmenquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Niet zolang de meerderheid op de VVD blijft stemmen. Denkend dat die er voor hun is.
Het is niet zo dat de SP ineens 2 miljoen betaalbare huizen klaar heeft staan natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Niet zolang de meerderheid op de VVD blijft stemmen. Denkend dat die er voor hun is.
34 van de 150 is de meerderheid?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Wellus! dat zegt ze toch?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de SP ineens 2 miljoen betaalbare huizen klaar heeft staan natuurlijk.
Tuurlijk wel, stem links en alles komt goed, onmiddelijk.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de SP ineens 2 miljoen betaalbare huizen klaar heeft staan natuurlijk.
Hahahaquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ooit!
Sherry Bidet stemmenquote:
Hier in Portugal is buiten de steden alles ook wel redelijk betaalbaar. Je bent alleen wel verplicht om minimaal 10% van de koop prijs als eigen vermogen in te brengen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok, ik verhuis wel naar Spanje.
Huisje in de middle of niks. Lekker stukje grond erbij
Ik kijk veel Bald and Bankrupt op YT en als ik zie hoe relaxed en zonder bullshit mensen leven in verre uithoeken, vooral ex-USSR landen vraag ik me echt af wat we hier allemaal aan het doen zijn met ons enorm rijke leven ;').quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok, ik verhuis wel naar Spanje.
Huisje in de middle of niks. Lekker stukje grond erbij
En de terrassen gaan zsm weer open las ik vanochtend, en met dat weer heeft het ook daadwerkelijk zin.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier in Portugal is buiten de steden alles ook wel redelijk betaalbaar. Je bent alleen wel verplicht om minimaal 10% van de koop prijs als eigen vermogen in te brengen.
Ik betaal nu geen woonlasten dus ik kan wel sparen, en vriendje heeft dan overwaarde uit het huis.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier in Portugal is buiten de steden alles ook wel redelijk betaalbaar. Je bent alleen wel verplicht om minimaal 10% van de koop prijs als eigen vermogen in te brengen.
Omdat ik zsm van die ellende af wil zijn. Kost me een fors bedrag per maand en ben er wel een beetje klaar mee dat dat altijd op de achtergrond mee speelt.quote:
Waren gisteren al open, ik voel het vandaag nog.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En de terrassen gaan zsm weer open las ik vanochtend, en met dat weer heeft het ook daadwerkelijk zin.
Ja aan de ene kant wel, maar als je dan hoort wat voor zooitje het in veel landen is.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk veel Bald and Bankrupt op YT en als ik zie hoe relaxed en zonder bullshit mensen leven in verre uithoeken, vooral ex-USSR landen vraag ik me echt af wat we hier allemaal aan het doen zijn met ons enorm rijke leven ;').
We hebben alle middelen om er een paradijs op aarde van te maken maar alles wat we doen is het tegendeel creeren.
Waarom? Doe je hier ook nauwelijksquote:
Lekker man. Hier willen ze het ook doen, maar met dit weer is het redelijk nutteloos als "gebaar" naar het volkquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waren gisteren al open, ik voel het vandaag nog.
Kijken of je een remote baan kunt vindenquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik betaal nu geen woonlasten dus ik kan wel sparen, en vriendje heeft dan overwaarde uit het huis.
Dus Spanje ik kom eraan!!
Ok alleen daar werken is een dingetje
Nee dat klopt, maar met die 0% kost het je ook niks.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat ik zsm van die ellende af wil zijn. Kost me een fors bedrag per maand en ben er wel een beetje klaar mee dat dat altijd op de achtergrond mee speelt.
Moet nog iets van 4,5 jaar betalen. Als ik daar 1 of 2 jaar af kan halen zou het fijn zijn. Daarna het geld dat iedere maand naar de DUO gaat besteden aan leukere dingen.
Het is nu ook niet zo dat het veel rente oplevert als je je gekd op de spaarrekening laat staan.
Nou precies, vind dat maar weer opnieuw!quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Doe je hier ook nauwelijks.
Tuurlijk, ik zou er ook niet 123 willen wonen per se, maar er zijn wel steden waar hij is waarvan je echt denkt, is dit een verweggistangehucht? Echt?!quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar als je dan hoort wat voor zooitje het in veel landen is.
Zijn we toch ook wel verwend in Nederland.
Neem Spanje bijvoorbeeld, denk maar niet dat je even iets online kunt regelen. Of nu met corona, daar is echt geen steun voor de bedrijven of mensen zonder werk.
Ja, als het kutweer is koop je daar niks voorquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker man. Hier willen ze het ook doen, maar met dit weer is het redelijk nutteloos als "gebaar" naar het volk.
Ja maar hoe? Ik werk nu in de verzekeringen en daar zijn ze nog niet zo ver.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijken of je een remote baan kunt vinden
Die gaan dat tenminste wel proberenquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang VVD van alle partijen de meeste stemmen krijgt. Zo beter?quote:
Nee en het was sowieso geen gunnen, het was verspreiden van mensen die anders in parken gaan zitten. Met een terras kan je veel makkelijker controleren en beboetenquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als het kutweer is koop je daar niks voor
Neef van mijn vrouw, die in Italië woont. Die daar rustig drie weken op een loodgieter kan wachten terwijl z'n plee niet meer doorspoelt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar als je dan hoort wat voor zooitje het in veel landen is.
Zijn we toch ook wel verwend in Nederland.
Neem Spanje bijvoorbeeld, denk maar niet dat je even iets online kunt regelen. Of nu met corona, daar is echt geen steun voor de bedrijven of mensen zonder werk.
Er zijn sites die zich richten op 100% remote vacatures.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar hoe? Ik werk nu in de verzekeringen en daar zijn ze nog niet zo ver.
Nu door corona maken we eindelijk een sprong en kan ik straks 50% thuis blijven werken, dat is al heel wat.
Studieschuld eind december afbetaald.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat ik zsm van die ellende af wil zijn. Kost me een fors bedrag per maand en ben er wel een beetje klaar mee dat dat altijd op de achtergrond mee speelt.
Moet nog iets van 4,5 jaar betalen. Als ik daar 1 of 2 jaar af kan halen zou het fijn zijn. Daarna het geld dat iedere maand naar de DUO gaat besteden aan leukere dingen.
Het is nu ook niet zo dat het veel rente oplevert als je je gekd op de spaarrekening laat staan.
Italië is wel bezig om dorpen nieuw leven in te blazen met een miljoenen investering om digital nomads te lokken. Klinkt allemaal best interessantquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:55 schreef babylon het volgende:
[..]
Neef van mijn vrouw, die in Italië woont. Die daar rustig drie weken op een loodgieter kan wachten terwijl z'n plee niet meer doorspoelt.
Ja, toch net bakken gratis geld van de EU gekregen, moet toch ergens aan opquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Italië is wel bezig om dorpen nieuw leven in te blazen met een miljoenen investering om digital nomads te lokken. Klinkt allemaal best interessant
Ik zag vandaag een mooi quizje op Linkedin.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:56 schreef Barbusse het volgende:
Er
[..]
Er zijn sites die zich richten op 100% remote vacatures.
Veel schuld voor weinig resultaat Q!quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Studieschuld eind december afbetaald.Zoveel was het niet per maand maar toch blij er van af te zijn. Kan het leven EINDELIJK beginnen.
Dan nog blijf je daar de Italiaanse rustig rustig mentaliteit houden. Ik hou meer van de Noordelijke aanpakken mentaliteitquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Italië is wel bezig om dorpen nieuw leven in te blazen met een miljoenen investering om digital nomads te lokken. Klinkt allemaal best interessant
Voorzover daar nu nog iets van over isquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was een goede investering in de lokale horeca.
Als ze nou jou vrijstelling geven van de corona maatregelen, dan is de economie van Utrecht tenminste geredquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Komt wel weer terug. De vraag blijft.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorzover daar nu nog iets van over is.
DUO - Drinkers United Opleidingquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
true, maar veel kleine kroegen hebben het echt enorm zwaar, ook rockclub The Cave, een instituut heeft een crowdfunding moeten opzetten om te overleven.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:00 schreef babylon het volgende:
[..]
Komt wel weer terug. De vraag blijft.
En investeren doe je als het bloed door de straten loopt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:00 schreef babylon het volgende:
[..]
Al ben je eigenlijk al te laatquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
En investeren doe je als het bloed door de straten loopt.
Wil je een Horeca zaak openen is het straks een goed moment.
April 2020 belde etc.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:58 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een mooi quizje op Linkedin.
Wie is er het meest verantwoordelijk voor de digitale veranderingen binnen bedrijven
A) CEO
B) CIO/CTO
C) COVID-19
Whetherspoon's gaat ook hard achteruitquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar veel kleine kroegen hebben het echt enorm zwaar, ook rockclub The Cave, een instituut heeft een crowdfunding moeten opzetten om te overleven.
Anders krijg je wat je in de UK ook hebt, Wetherspoons, ketens van allemaal dezelfde kroegen volgens een formule. Soort Hard rock cafe idee.
Ze moeten het eerst overleven. Failliette ondernemers kunnen ook geen nieuwe ondernemingen starten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:00 schreef babylon het volgende:
[..]
Nou ja, dat heb je dan ook nog eens. Ze hebben 900 kroegen, als het met het moederbedrijf slecht gaat zie je dat overal terug.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Whetherspoon's gaat ook hard achteruit
Maar ik kan niksquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:56 schreef Barbusse het volgende:
Er
[..]
Er zijn sites die zich richten op 100% remote vacatures.
Shut up and be prettyquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar ik kan niks![]()
Acht wie weet ooit.
En anders begin ik gewoon een B&B en bel ik NPO1
Dat kunnen ze zeker wel. Zijn ze gelijk hun schulden kwijt en de vaste contracten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze moeten het eerst overleven. Failliette ondernemers kunnen ook geen nieuwe ondernemingen starten.
Voor Corona al. Vroegah kwamen we er graag, want je kon er met groepen terecht en ze hadden een vrij uitgebreide kaart. Er hing in veel filialen een leuke sfeer.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat heb je dan ook nog eens. Ze hebben 900 kroegen, als het met het moederbedrijf slecht gaat zie je dat overal terug.
Doe mij maar gewoon zo veel mogelijk echte unieke kroegjes met rare eigenaardige personeelsleden etc.
Zonde! hardrock cafequote:Op dinsdag 6 april 2021 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar veel kleine kroegen hebben het echt enorm zwaar, ook rockclub The Cave, een instituut heeft een crowdfunding moeten opzetten om te overleven.
Anders krijg je wat je in de UK ook hebt, Wetherspoons, ketens van allemaal dezelfde kroegen volgens een formule. Soort Hard rock cafe idee.
Ik ken er niet zo veel verder. Maar het is gewoon zonde, zo'n formuleketen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor Corona al. Vroegah kwamen we er graag, want je kon er met groepen terecht en ze hadden een vrij uitgebreide kaart. Het ging in veel filialen een leuke sfeer.
De laatste paar keer dat ik er ben geweest, was het gewoon een sfeerloze bende en de kaart was ook karig. Of het lag net aan die twee filialen.
En zelfs die vallen om als dit te lang gaat duren. Hier barst het van de kleine familierestaurantjes omdat van oudsher mensen tijdens werk buiten de deur lunchen. Die vallen nu 1 voor 1 omquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel vaak dat je dan ergens naar binnen gaat en pas als je de kaart ziet denkt 'verrek dit is een Whetherspoon's'.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken er niet zo veel verder. Maar het is gewoon zonde, zo'n formuleketen.
Het idee was ooit leuk, zeker toen er een bootlegversie in Amsterdam zat (geen licentie alleen de naam). Maar sinds ik er een paar keer geweest ben en naar Britney Spears en Madonna moest luisteren was het snel overquote:
In Vietnam echt in vuige tentjes gegeten, niks aan de hand.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een keer geweest, in Berlijn. Heerlijke hamburger
Je kan niks? Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar ik kan niks![]()
Acht wie weet ooit.
En anders begin ik gewoon een B&B en bel ik NPO1
Zelfs een wettelijk recht toch? Dat de werkgever de lunch vergoeding doet?quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zelfs die vallen om als dit te lang gaat duren. Hier barst het van de kleine familierestaurantjes omdat van oudsher mensen tijdens werk buiten de deur lunchen. Die vallen nu 1 voor 1 om
Yep, de grotere ondernemingen, zoals de 4 tenten op rij op leidseplein, redden het nog wel. Maar zodra het 1 manszaken zijn is het echt heel lastig.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zelfs die vallen om als dit te lang gaat duren. Hier barst het van de kleine familierestaurantjes omdat van oudsher mensen tijdens werk buiten de deur lunchen. Die vallen nu 1 voor 1 om
Ja alles is dan duur voor Vietnamese begrippen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In Vietnam echt in vuige tentjes gegeten, niks aan de hand.
hardrock cafe, ziek.
de hamburger was best lekker. Oh en gruwelijk duur voor vietnamese begrippen.
Wat ik kan is wel heel specifiek Nederlandse markt, verzekeringen.quote:
Die kans is met 900 tenten ook redelijk grootquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel vaak dat je dan ergens naar binnen gaat en pas als je de kaart ziet denkt 'verrek dit is een Whetherspoon's'.
Dat Uncle Ho daar nou niks aan heeft gedaan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
hardrock cafe, ziek.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
hardrock cafe, ziek.
Maar het was dus in Vietnam.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja alles is dan duur voor Vietnamese begrippen.
I'm with Ho!quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat Uncle Ho daar nou niks aan heeft gedaan.
[..]
Ik ken een super lekker Frans tentje in Madridquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Ken wel een superlekker Japans tentje in Londen
Ja, vind het echt zonde. Ik hoef geen McDonald's en Hardrock cafe om het straat beeld te bepalen. Hier in het centrum zat een prachtige wijnbar die vaak live fado muziek had. Ook kaputt nuquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, de grotere ondernemingen, zoals de 4 tenten op rij op leidseplein, redden het nog wel. Maar zodra het 1 manszaken zijn is het echt heel lastig.
Nee, ik hou best van sommige ketens, op zijn tijd. Maar ik zie liever een klein koffietentje dan weer een Starbucks.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, vind het echt zonde. Ik hoef geen McDonald's en Hardrock cafe om het straat beeld te bepalen. Hier in het centrum zat een prachtige wijnbar die vaak live fado muziek had. Ook kaputt nu
Een luxe BBQ op het dakterras heb ik nog in de aanbiedingquote:
En ik wil in Porto broodjes vreemd vlees eten, en pastel de nata, en de croissantjesquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, vind het echt zonde. Ik hoef geen McDonald's en Hardrock cafe om het straat beeld te bepalen. Hier in het centrum zat een prachtige wijnbar die vaak live fado muziek had. Ook kaputt nu
*kijkt naar buiten*quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een luxe BBQ op het dakterras heb ik nog in de aanbieding.
Ok ok, ik had het ook niet over de aankomende 2 wekenquote:
Geen enkele reden dat die straks verdwenen zouden zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat heb je dan ook nog eens. Ze hebben 900 kroegen, als het met het moederbedrijf slecht gaat zie je dat overal terug.
Doe mij maar gewoon zo veel mogelijk echte unieke kroegjes met rare eigenaardige personeelsleden etc.
Want geld is oneindig voor kleine ondernemers? Die zetten voor jan lul crowdfundings op?quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:29 schreef babylon het volgende:
[..]
Geen enkele reden dat die straks verdwenen zouden zijn.
Vorige week woensdag, 6 dagen terug, was het 25 graden. A lot can happen in 2 weeks.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, ik had het ook niet over de aankomende 2 weken.
Port drinken en lokale geitenkaas etenquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En ik wil in Porto broodjes vreemd vlees eten, en pastel de nata, en de croissantjes
En geen Franceshina
Ze gaan kapot, en er komen nieuwe. Ben ik van overtuigd. En dat hoeft echt niet alleen ketens te zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want geld is oneindig voor kleine ondernemers? Die zetten voor jan lul crowdfundings op?
Er zijn zat tenten die al kapot zijn en velen die er niet ver vanaf zitten.
Ik hoop het, oprecht. Maar je zal toch geld moeten hebben om een nieuwe kroeg te openen en als de markt kapot is moet ik het nog zien. Natuurlijk blijft de vraag, maar wie heeft er nog kapitaal, de eenzame ondernemer of Starbucks?quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:32 schreef babylon het volgende:
[..]
Ze gaan kapot, en er komen nieuwe. Ben ik van overtuigd. En dat hoeft echt niet alleen ketens te zijn.
OMG ja dat ook, behalve de port.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Port drinken en lokale geitenkaas etenGegrilde sardines
Garnalen in knoflookolie
Gregrillde steak met mohlo churrasco
Smaakt vast ook wel met bierquote:
Best goed bier te vinden hierquote:
oeh Vinho verdequote:Op dinsdag 6 april 2021 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best goed bier te vinden hierEn echt heerlijk wijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |