Is dat zo?quote:Op maandag 5 april 2021 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
Het meest vreselijke aan Jill is haar Tokkie achterban
quote:Op maandag 5 april 2021 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
Ze heeft de voorrondes van BB ook gehaald met haar dikke harsesquote:Op maandag 5 april 2021 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jill is een goeie voor de voorrondes van Idols, ze kan geen noot houden
tjongequote:Op maandag 5 april 2021 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
heeft ze een achterbanquote:Op maandag 5 april 2021 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
"dat volk"quote:
Achterban en onderbanquote:
Moi. Hou van naturel.quote:Op maandag 5 april 2021 17:56 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wie kan niet verliefd worden op deze vrouw
Je bent net zo een fan als ik dus.quote:Op maandag 5 april 2021 18:06 schreef kleinzusje het volgende:
Een dementerende opa met veren op zn muil, schreeuwende familie .....
Waar je een camping naast Adam mee vult elke zomer....
Maar toch beter dan de restvan wat er nog zit
Het "achterbannen-discovery-topic" (ADT), lijkt me wel iets voor jou.quote:Op maandag 5 april 2021 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
Team Lieseeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 5 april 2021 18:06 schreef kleinzusje het volgende:
Lekker schol?quote:
Voelt zich niet fijn erbij dat maty het heeft gezegd terwijl Thomas had gezegd dat niet te moeten doenquote:Op maandag 5 april 2021 18:05 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
of je ziet dit liggen, tussendoor nog even snel iets in de camera kijken
Ik weet alleen dat die badjas weg isquote:Op maandag 5 april 2021 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zal ie toch Patje achterna moeten, dat weet jij ook wel
Oh gadverdammequote:
Smakeloze zooiquote:
Ja jesus gast dat wist ik alquote:Op maandag 5 april 2021 18:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Patje heeft hem meegenomen, nou weet je het
quote:Op maandag 5 april 2021 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
Camping Kip aan ut IJquote:Op maandag 5 april 2021 18:06 schreef kleinzusje het volgende:
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 5 april 2021 18:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is echt bijna treurig dat zoveel jaar na zijn vertrek bij het korps het nog altijd alleen maar daar over gaat.
Heeft die man nog wat zaken te verwerken of wat??
Wat michel nu allemaal zitte vertellen.quote:
quote:Op maandag 5 april 2021 18:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat michel nu allemaal zitte vertellen.
Ik zit toch in het COS gedeelte??
Ja maar die gast is nog jong en heeft een ervaring die niet elke man heeft. Ik zie hem niet echt opscheppenquote:Op maandag 5 april 2021 18:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat michel nu allemaal zitte vertellen.
Ik zit toch in het COS gedeelte??
Ik had het ook niet over opscheppen! Dat is niet wat hij doet, maar het gaat echt 70% van de tijd dat hij het over iets heeft daarover. En dat is echt al heel wat jaartjes geleden...quote:Op maandag 5 april 2021 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die gast is nog jong en heeft een ervaring die niet elke man heeft. Ik zie hem niet echt opscheppen
Ja kan best maar dat blijft zijn hele leven bijquote:Op maandag 5 april 2021 18:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over opscheppen! Dat is niet wat hij doet, maar het gaat echt 70% van de tijd dat hij het over iets heeft daarover. En dat is echt al heel wat jaartjes geleden...
Nazorg, Defensie...quote:Op maandag 5 april 2021 18:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is echt bijna treurig dat zoveel jaar na zijn vertrek bij het korps het nog altijd alleen maar daar over gaat.
Heeft die man nog wat zaken te verwerken of wat??
Ja duh, maar dan hoef je het er niet zo ontzettend vaak over te hebben. Het lijkt wel of zijn gehele geheugen van zijn hersencapaciteit enkel vol staat met die tijd plus alle vrouwtjes die hij heeft aangeduwd.quote:Op maandag 5 april 2021 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kan best maar dat blijft zijn hele leven bij
Liese is altijd zichzelf gebleven. Daan en Nathalie waren jaloers op haar, dat was overduidelijk.quote:Op maandag 5 april 2021 18:01 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar ik niet.
En was tevens als grapje bedoeld.
Ik vind Liese een leuk mens de laatste weken, maar ik ben niet vergeten hoe hooghartig ze heeft gedaan.
Zelfs Danielle gaf het vorige week nog aan in het Rumag Interview.
Maar nogmaals, ze is gegroeid en ik vind haar nu een leuk mens. Mijn nummer 2 achter Jill.
Tief op met je nazorgquote:Op maandag 5 april 2021 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Nazorg, Defensie...
Nazorg BB
Nazorg PB
beter zjuul doet ff nazorg,..![]()
en de andere procenten vertelt hij gezellig over zijn beveiliger ervaring. Met naam en toenaam en ook zaken als :"ik moest iemand beveiligen en die had ook een bijvrouw en die vrouwen wisten van elkaars bestaan af "quote:Op maandag 5 april 2021 18:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over opscheppen! Dat is niet wat hij doet, maar het gaat echt 70% van de tijd dat hij het over iets heeft daarover. En dat is echt al heel wat jaartjes geleden...
Het is een man he?quote:Op maandag 5 april 2021 18:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja duh, maar dan hoef je het er niet zo ontzettend vaak over te hebben. Het lijkt wel of zijn gehele geheugen van zijn hersencapaciteit enkel vol staat met die tijd plus alle vrouwtjes die hij heeft aangeduwd.
Verder hoor je hem nergens over
Weet je, ik laat het hier maar bij. Ik heb mijn mening gegeven, ik heb hem uitgelegd. Verder is er niks meer over te zeggen toch?quote:
Oh neeeeeee !!!!!!!!!!!!quote:
Je hebt het hem uitgelegd ??? Okquote:Op maandag 5 april 2021 18:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Weet je, ik laat het hier maar bij. Ik heb mijn mening gegeven, ik heb hem uitgelegd. Verder is er niks meer over te zeggen toch?
Was niet beterquote:Op maandag 5 april 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was even leuk met Mat en die andere. Maar dat werd hier ook niet gewaardeerd. Ze moesten zo snel maar weer oprotten. Nu zit je met rummiekup
Net was het nog gadverdammequote:
Is goed zuurpruimquote:
Ja ik ben niet zo dol op die vis. Die zwemmen in poepquote:
quote:
Ze pissen ook in het water.quote:Op maandag 5 april 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo dol op die vis. Die zwemmen in poep
Wat een woorden,quote:Op maandag 5 april 2021 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
SteunFamilie , net als in Utopia
OpaDebiel voor Jillie bijvoorbeeld .. hilarisch
Dat laatste wist ik niet. Vind er gewoon niks aan.quote:Op maandag 5 april 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo dol op die vis. Die zwemmen in poep
Weet je je bent een FB dame met glitters die niet kan communiceren. Hier een poesje voor je. (oh nee toch maar niet)quote:
quote:
Dat doet tie goed.quote:Op maandag 5 april 2021 18:30 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Michel mag ook wel eens een keertje voor me koken
Snel! Geef me de startkabels!quote:Op maandag 5 april 2021 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je je bent een FB dame met glitters die niet kan communiceren. Hier een poesje voor je. (oh nee toch maar niet)
Ja gefilterd uit de kotsquote:
De andere wel dan? Die vertellen nog minder...quote:Op maandag 5 april 2021 18:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja duh, maar dan hoef je het er niet zo ontzettend vaak over te hebben. Het lijkt wel of zijn gehele geheugen van zijn hersencapaciteit enkel vol staat met die tijd plus alle vrouwtjes die hij heeft aangeduwd.
Verder hoor je hem nergens over
Ze legt een ei? Zo blijquote:
Dat haar neus van voren zit en niet opzei?quote:
Die gozer heeft wel wat meer meegemaakt dan de rest. Lastigquote:Op maandag 5 april 2021 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
De andere wel dan? Die vertellen nog minder...
Ben je nu je ijgen fout aan het vermommenquote:
Ga jij nou maar de berg verwarmenquote:
Extra grote portie. Ik dacht eerst dat ze allemaal zo'n berg gekregen hadden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |