Als ik op de Berg sitz hab ich nie de Heizung aan. Nur de geitewolle Socken..quote:
geen idee , dacht so immersoquote:
Het was even leuk met Mat en die andere. Maar dat werd hier ook niet gewaardeerd. Ze moesten zo snel maar weer oprotten. Nu zit je met rummiekupquote:Op maandag 5 april 2021 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
Klaar ermee, godkolere er zit ook nix geen verbetering in..
Morgen verder, hopelijk schoppen ze een uit, tenminste 30min actie ergens op de dag
Na und? aa-cup t/m rummi-cup, als er maar iets inzit en niet aan de waslijn hangt, immer gut.quote:Op maandag 5 april 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was even leuk met Mat en die andere. Maar dat werd hier ook niet gewaardeerd. Ze moesten zo snel maar weer oprotten. Nu zit je met rummiekup
Als de bergen maar niet smeltenquote:Op maandag 5 april 2021 17:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na und? aa-cup t/m rummi-cup, als er maar iets inzit en niet aan de waslijn hangt, immer gut.
Dat zag je bij Hiske wel.quote:Op maandag 5 april 2021 17:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zou bijna een Miesz vd Pies fan worden
underdog.. bijna..
nah
iets meer dan voorheen
klein stapje zeg maar
ken natuurlijk vreselijk uit de hand lopen he
dat Mies een soort nog meer in zn uppie wrd
..
alleen maar lief doet
keurig alles opruimd
de juiste dingen zegt
.
zieltjes wint
kan he
alles kan
Team Michelquote:Op maandag 5 april 2021 17:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zou bijna een Miesz vd Pies fan worden
underdog.. bijna..
nah
iets meer dan voorheen
klein stapje zeg maar
ken natuurlijk vreselijk uit de hand lopen he
dat Mies een soort nog meer in zn uppie wrd
..
alleen maar lief doet
keurig alles opruimd
de juiste dingen zegt
.
zieltjes wint
kan he
alles kan
Matt was heurlijk streamvoerquote:Op maandag 5 april 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was even leuk met Mat en die andere. Maar dat werd hier ook niet gewaardeerd. Ze moesten zo snel maar weer oprotten. Nu zit je met rummiekup
Had jij niet Liese gestemd?quote:
Dat is waar de kaarten weer op tafelquote:Op maandag 5 april 2021 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Matt was heurlijk streamvoer
om te tikken
Knul had Mams mee moeten nemen, lkkr heur
maar had en toen en als
we moeten door Muis
de ouwe kaaszeh draaieh
Ik niet.quote:Op maandag 5 april 2021 17:56 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wie kan niet verliefd worden op deze vrouw
Wat is het toch een schat hèquote:Op maandag 5 april 2021 17:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Liese ruimt het weer netjes op![]()
Zo ruimt ze ook de overige bewoners op naar buiten.quote:Op maandag 5 april 2021 17:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Liese ruimt het weer netjes op![]()
quote:Op maandag 5 april 2021 17:59 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Zo ruimt ze ook de overige bewoners op naar buiten.
Nick nietquote:
viola was een hork voor rquote:Op maandag 5 april 2021 16:25 schreef Sangha het volgende:
[..]
Bonnie had ook wel wat zieligs en kwetsbaars...
Ja dat weet ik. Maar ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |