abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 april 2021 @ 19:25:58 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198869081
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:24 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Maar jij haalt hier telkens het geloof aan en wil vervolgens niet onthullen welke kandidaat dan gelovig is. Als geen van de kandidaten gelovig is, is het nogal irrelevant hè.
Ook dan is het prima relevant, het gaat (mij) om wat zogenaamd legitieme redenen zijn om iemand bij voorbaat uit te sluiten voor het voorzitterschap.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198869100
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Taqiyya, dat ken ik maar al te goed :').

Zelfs in Nederland is kritisch schrijven over de islam al genoeg voor doodsbedreigingen. Maar kom maar aan met je slechts theoretische mogelijkheid om uit de islam te stappen hoor :').
En die aanhangers representeren álle moslims? Echt? Allemaal? Misschien moet je eens verder kijken dan de schreeuwers.
  maandag 5 april 2021 @ 19:27:20 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198869114
quote:
Gelovigen, prima een reden om iemand uit te sluiten dus. Dat was mijn hele punt. B-).
Get woke, go broke!
pi_198869131
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook dan is het prima relevant, het gaat (mij) om wat zogenaamd legitieme redenen zijn om iemand bij voorbaat uit te sluiten voor het voorzitterschap.
En iemands lidmaatschap van een partij is dat in jouw ogen niet? Is mijn inziens net zo'n bewuste keuze als een bepaald geloof aan hangen.

En dat kan de geloofwaardigheid van iemand als vertegenwoordiger van de hele kamer schade toe brengen. De vaardigheid om een debat te leiden dat geloof ik allemaal wel als iemand zich op dat vlak al bewezen heeft.
  maandag 5 april 2021 @ 19:29:20 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198869180
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 19:26 schreef DW457 het volgende:

[..]

En die aanhangers representeren álle moslims? Echt? Allemaal? Misschien moet je eens verder kijken dan de schreeuwers.
Dat is mijn punt niet. In het openbaar uit de islam stappen als moslim is in theorie mogelijk, in de praktijk niet. Die aanhangers representeren wellicht niet alle moslims, maar ze zijn er en in de praktijk genoeg redenen om je bek te houden. Dus nee, het kan in de praktijk niet tot nauwelijks.
Get woke, go broke!
pi_198869230
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Gelovigen, prima een reden om iemand uit te sluiten dus. Dat was mijn hele punt. B-).
Alleen jouw punt slaat nergens op, want een geloof is NIET hetzelfde als kamerlid zijn van een partij....en nogmaals:

quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 19:14 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je eerst even wat meer moet gaan verdiepen in de Islam en de Koran. Dan zal je zien dat er grote verschillen zijn tussen de stromingen. Het partijprogramma en gedachtegoed van de PVV is ietwat beknopter en verschil van mening wordt door Wilders niet bepaald op prijs gesteld. Een kamerlid van de PVV staat volledig achter het partijprogramma, alle punten daarvan. Dat wordt ook van hem verwacht als kamerlid.
Maar goed, volgens mij mis je gewoon de intelligentie en/of kennis om de argumentatie te kunnen begrijpen.

quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is mijn punt niet. In het openbaar uit de islam stappen als moslim is in theorie mogelijk, in de praktijk niet. Die aanhangers representeren wellicht niet alle moslims, maar ze zijn er en in de praktijk genoeg redenen om je bek te houden. Dus nee, het kan in de praktijk niet tot nauwelijks.
Bij een aantal stromingen is dat inderdaad niet mogelijk, zeker waar. Bij veruit de meeste islamitische stromingen is dat zeker wel het geval. Niet alle moslims zijn salafisten.
pi_198869266
Waarom geen duobaan met Arib?
  maandag 5 april 2021 @ 19:33:08 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198869279
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:27 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

En iemands lidmaatschap van een partij is dat in jouw ogen niet? Is mijn inziens net zo'n bewuste keuze als een bepaald geloof aan hangen.

En dat kan de geloofwaardigheid van iemand als vertegenwoordiger van de hele kamer schade toe brengen. De vaardigheid om een debat te leiden dat geloof ik allemaal wel als iemand zich op dat vlak al bewezen heeft.
Je mist mijn standpunt een beetje. Ik was/ben niet tegen Arib als voorzitter en heb al meedere keren gezegd dat ik haar prima vind.

Mijn hele punt is dat als je Bosma op basis van X wil uitsluiten, bij voorbaat, dat het uitsluiten van Arib om dezelfde reden legitiem zou zijn.

Nergens zeg ik dat ik dat vind. Ik vind dat zowel Bosma als Arib voorzitter zouden moeten kunnen zijn.
Get woke, go broke!
pi_198869285
Wel islam , niet islam maakt mij niet uit.

Ik vind haar gewoon niet fijn aanhoren. Ze komt vaak verward over zoekt bevestiging bij de mevrouw naast haar.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  maandag 5 april 2021 @ 19:36:13 #235
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198869344
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 19:31 schreef DW457 het volgende:

[..]

Alleen jouw punt slaat nergens op, want een geloof is NIET hetzelfde als kamerlid zijn van een partij....en nogmaals:
[..]

Maar goed, volgens mij mis je gewoon de intelligentie en/of kennis om de argumentatie te kunnen begrijpen.
[..]

Bij een aantal stromingen is dat inderdaad niet mogelijk, zeker waar. Bij veruit de meeste islamitische stromingen is dat zeker wel het geval. Niet alle moslims zijn salafisten.
Ik vind een hoop leuk, maar als je van iemand een rustig antwoord, zonder verwensingen en twijfel aan jouw verstandelijke vermogens krijgt zou het je sieren om hetzelfde te doen :').

Ik ben het met je ONEENS, ik noem je nergens niet intelligent genoeg, al heb ik daar gezien het feit dat je een geloof verdedigt, redenen genoeg voor.
Get woke, go broke!
pi_198869363
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je mist mijn standpunt een beetje. Ik was/ben niet tegen Arib als voorzitter en heb al meedere keren gezegd dat ik haar prima vind.

Mijn hele punt is dat als je Bosma op basis van X wil uitsluiten, bij voorbaat, dat het uitsluiten van Arib om dezelfde reden legitiem zou zijn.

Nergens zeg ik dat ik dat vind. Ik vind dat zowel Bosma als Arib voorzitter zouden moeten kunnen zijn.
Ja ik vind je met alle whataboutisms inderdaad lastig te volgen, dat klopt. Ik zeg toch ook niet of je voor/tegen Arib bent?

Ik vind dat andere kamerleden iemands geloof of iemands partij mogen laten meewegen in hun stem op een Kamervoorzitter, omdat die op een geloofwaardige de hele kamer moet vertegenwoordigen. En die gaan daar uiteindelijk over.
  maandag 5 april 2021 @ 19:38:28 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198869404
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:36 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet of je voor/tegen Arib bent?

Ik vind dat andere kamerleden iemands geloof of iemands partij mogen laten meewegen in hun stem op een Kamervoorzitter, omdat die op een geloofwaardige de hele kamer moet vertegenwoordigen. En die gaan daar uiteindelijk over.
Laten meewegen voor hun stem, uiteraard, geen enkel probleem mee.

Iemand collectief van te voren uit sluiten is een heel ander verhaal en dat deden velen hier.
Get woke, go broke!
pi_198869422
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:36 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Ja ik vind je met alle whataboutisms inderdaad lastig te volgen, dat klopt. Ik zeg toch ook niet of je voor/tegen Arib bent?

Mag dat ook gelden voor sexuele geaardheid?
Vakman pur sang
pi_198869664
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:25 schreef SignificanteAnder het volgende:

[..]

Hier ben ik ook benieuwd naar :) @:Heatwave Kleine moeite om met een citaat te komen toch? En mocht het een misverstand betreffen dan wordt dat ook gelijk opgehelderd.
Ah teveel gevraagd. Jammer.
  maandag 5 april 2021 @ 19:48:59 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198869689
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:47 schreef SignificanteAnder het volgende:

[..]

Ah teveel gevraagd. Jammer.
Ik ga niet naar jouw pijpen dansen puur omdat jij dat wil, wie de neuk ben jij?

Je doet het maar met de vele posts vol argumenten, net als de rest.

Entitled much? :').
Get woke, go broke!
pi_198869722
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jij beweert iets en vervolgens kan je het niet hard maken. Dat is wel een beetje jammer, maar tegelijkertijd ook wel kenmerkend.
  maandag 5 april 2021 @ 19:52:02 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198869773
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 19:49 schreef DW457 het volgende:

[..]

Jij beweert iets en vervolgens kan je het niet hard maken. Dat is wel een beetje jammer, maar tegelijkertijd ook wel kenmerkend.
Ik probeer al de hele tijd dit topic te jongleren door op 4-5 mensen tegelijk te reageren, als die ene bewering er zo enorm toe zou doen hadden we het er wel over gehad.
Get woke, go broke!
pi_198869788
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat maakt het uit wie ik ben? Je kan in ieder geval geen aanstoot nemen aan mijn historie zoals je eerder je andere drogredenaties verantwoorde. ;)

Dus nu ga je maar gewoon lekker in de aanval omdat je iemand woorden in de mond aan het leggen was? :D Aangezien er duidelijk niets te citeren valt. Totdat je met een citaat komt ga ik er vanuit dat je aannames uit je eigen onderbuik over anderen iets te serieus neemt.
pi_198869801
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik probeer al de hele tijd dit topic te jongleren door op 4-5 mensen tegelijk te reageren, als die ene bewering er zo enorm toe zou doen hadden we het er wel over gehad.
We hebben het er ook over, eerder namelijk en nu weer, dus ja, hij doet er inderdaad toe.
  maandag 5 april 2021 @ 19:53:55 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198869814
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:52 schreef SignificanteAnder het volgende:

[..]

Wat maakt het uit wie ik ben? Je kan in ieder geval geen aanstoot nemen aan mijn historie zoals je eerder je andere drogredenaties verantwoorde. ;)

Dus nu ga je maar gewoon lekker in de aanval omdat je iemand woorden in de mond aan het leggen was? :D Aangezien er niets te citeren valt.
Het maakt in zoverre uit dat als ik al met 5 mensen tegelijk in discussie ben ik geen tijd en zin heb om op de wens van een NPC in te gaan. Als je zelf wat te melden hebt, prima, maar ga mij niet vertellen wat ik moet doen zonder zelf een bijdrage te leveren.
Get woke, go broke!
pi_198869857
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het maakt in zoverre uit dat als ik al met 5 mensen tegelijk in discussie ben ik geen tijd en zin heb om op de wens van een NPC in te gaan. Als je zelf wat te melden hebt, prima, maar ga mij niet vertellen wat ik moet doen zonder zelf een bijdrage te leveren.
Ik heb geen zin in mensen die anderen woorden in de mond proberen te leggen. Een hele smerige afleidingsmanoeuvre vind ik dat. Het was een hele kleine moeite geweest om met een citaat te komen, maar doordat je erom heen blijft draaien zijn we nu al tig posts verder zonder antwoord.
  maandag 5 april 2021 @ 19:57:37 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198869911
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 19:53 schreef DW457 het volgende:

[..]

We hebben het er ook over, eerder namelijk en nu weer, dus ja, hij doet er inderdaad toe.
OK leg maar even uit hoe anders deze discussie zou zijn verlopen als ik het je wel had zien posten?

Was ik dan 180 graden gedraaid, jij? Nee, dus zo relevant is die ene opmerking niet.
Get woke, go broke!
pi_198869965
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 19:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

OK leg maar even uit hoe anders deze discussie zou zijn verlopen als ik het je wel had zien posten?

Was ik dan 180 graden gedraaid, jij? Nee, dus zo relevant is die ene opmerking niet.
Het was gewoon een domme en kortzichtige opmerking omdat je niet meer uit de argumentatie kwam. Is niet erg, dat hoort er bij, maar het zou karakter tonen als je dat zou toegeven.
  maandag 5 april 2021 @ 20:03:07 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198870054
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 19:59 schreef DW457 het volgende:

[..]

Het was gewoon een domme en kortzichtige opmerking omdat je niet meer uit de argumentatie kwam. Is niet erg, dat hoort er bij, maar het zou karakter tonen als je dat zou toegeven.
Onzin, je maakt een niet als absoluut bedoelde opmerking veel relevanter dan hij is. Dat jij persoonlijk, dat ene zinnetje nou niet 100% letterlijk hebt gepost doet niets af aan de toon die je en dus de anderen, gebruikt over een PVVer.

Het zou veel meer karakter tonen als je een discussie niet probeert in de soep te laten lopen op semantiek maar gewoon eens snapt dat een andere mening niet gelijkstaat aan niet intelligent zijn.
Get woke, go broke!
pi_198870144
Ah de 'toon'-kaart _O- En dan anderen verwijten geen karakter te tonen terwijl je zelf te laf bent te erkennen dat je te snel bent geweest met je vooringenomenheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')