Ja die stuurt de brieven naar alle buitenlanders in Nederland om hun spullen te pakken zodat ze kunnen worden getransporteerd.quote:
Vertel. Ik heb geen idee.quote:
Ik bepaal m'n eigen dramatiek. Een extreem rechtse kamer-voorzitter. Heerlijkquote:Op maandag 5 april 2021 13:40 schreef thedeedster het volgende:
De man is geregeld als voorzitter ingevallen. En weet je wat? Het land is er nog steeds.
De Kamerleden kiezen de voorzitter, dus het is niet onmogelijk.
We zullen wel zien, maar alle dramatiek is een beetje overbodig.
Hoe weet je dat hij dat doet?quote:Op maandag 5 april 2021 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij zit de kamer goed voor. Arib moet in ieder geval weg, die lijkt te denken dat ze er voor de regering zit, is partijdig en heeft erg antidemocratische reflexen.
Ik heb nooit echt begrepen wat er zo leuk aan hem is. Die man roept altijd "order order" en op verzoek herhaalt ie z'n afgekloven grapje dat ie zijn kat ook Order heeft genoemd. Hihaho. Meer interessants heeft die man niet te bieden maar blijkbaar was dat genoeg voor een veel te lang durende mediahype waar elke keer exact hetzelfde werd herkauwd. Wist je trouwens dat ie zijn kat ook Order heeft genoemd, hilarisch toch? En hij zegt altijd "order order", het is zo'n opvallende man. Met zijn kat. Weet je hoe die heet? Je raadt het nooit. En in het volgende filmpje zegt ie nogmaals "order order", hahahahahahaha.quote:Op maandag 5 april 2021 13:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Zullen we John Bercow vragen? Valt er tenminste nog wat te lachen.
Hij heeft meerdere debatten geleid. Er is brede consensus in de kamer, eerst dat hij het verrassend goed deed, later dat hij het gewoon goed deed.quote:Op maandag 5 april 2021 13:55 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij dat doet?
Dit!!quote:Op maandag 5 april 2021 13:34 schreef Starhopper het volgende:
Ik zie liever geen extreemrechts als voorzitter. Arib is onpartijdig en doet het heel goed! Laat haar maar blijven.
Klopt, ze hielp mee de Ruttedoctrine te laten werken.quote:Op maandag 5 april 2021 14:45 schreef Cockwhale het volgende:
Het irritante aan Arib is dat ze politici laat wegkomen met halve waarheden en het niet beantwoorden van vragen.
Zelfs het gevaar van rechts kwam van links.quote:Op maandag 5 april 2021 14:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, ze hielp mee de Ruttedoctrine te laten werken.
Vraag het Lucille Werner.quote:Op maandag 5 april 2021 14:52 schreef Stepperoller het volgende:
Arib frustreert de verbouwing van het Binnenhof, omdat ze per se geen tijdelijke verhuizing wil. Geen idee hoe Bosma daarin staat.
Ik ook niet, dus een PVVer is een prima kandidaat.quote:Op maandag 5 april 2021 13:34 schreef Starhopper het volgende:
Ik zie liever geen extreemrechts als voorzitter. Arib is onpartijdig en doet het heel goed! Laat haar maar blijven.
Onderscheid maken op basis van religie en afkomst wel.quote:Op maandag 5 april 2021 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook niet, dus een PVVer is een prima kandidaat.
Mensen voor extreemrechts uitmaken maakt het geen feit, staatsgevaartje.
Hilarisch toch?!quote:Op maandag 5 april 2021 14:08 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt begrepen wat er zo leuk aan hem is. Die man roept altijd "order order" en op verzoek herhaalt ie z'n afgekloven grapje dat ie zijn kat ook Order heeft genoemd. Hihaho. Meer interessants heeft die man niet te bieden maar blijkbaar was dat genoeg voor een veel te lang durende mediahype waar elke keer exact hetzelfde werd herkauwd. Wist je trouwens dat ie zijn kat ook Order heeft genoemd, hilarisch toch? En hij zegt altijd "order order", het is zo'n opvallende man. Met zijn kat. Weet je hoe die heet? Je raadt het nooit. En in het volgende filmpje zegt ie nogmaals "order order", hahahahahahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |