quote:Op maandag 5 april 2021 12:51 schreef suzi1 het volgende:
ga straks al jullie namen bookmarken zodat ik kan zien waar jullie zitten na bb
quote:Op maandag 5 april 2021 12:51 schreef suzi1 het volgende:
laatste wat ik hier deed voor bb was meeposten in dasha's topic. dus ik kwam hier ook weinig.quote:Op maandag 5 april 2021 12:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Moet ik nog even flink aan de gang.
Ben meer aan het gluren her en der dan dat ik overal actief meepost.
Roep maar en ik kom buurten
Gezelligquote:Op maandag 5 april 2021 12:51 schreef suzi1 het volgende:
Dasha ken ik niet.quote:Op maandag 5 april 2021 12:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
laatste wat ik hier deed voor bb was meeposten in dasha's topic. dus ik kwam hier ook weinig.
o en over barbie las ik soms mee haha
Eindelijk, ze gaan naar huisquote:Op maandag 5 april 2021 12:58 schreef Ebinas het volgende:
Ze horen gerommel.
Jill: denkt dat het op koffers lijkt
En internet danquote:Op maandag 5 april 2021 12:49 schreef suzi1 het volgende:
tijd om ziggo eruit te gooien hier. vaste telefoon heb ik ook niet meer nodig
Mijn top 4 is:quote:Op maandag 5 april 2021 12:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mijn top 4 is:
1) Michel
2) Nick
3) Liese
4) Jill
Ja las hetquote:Op maandag 5 april 2021 13:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
schrijf ik ietsje erna, ik kan niet zonder internet
Zo issie goed wat mij betreftquote:Op maandag 5 april 2021 12:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mijn top 4 is:
1) Michel
2) Liese
3) Jill
4) Nick
Laat maar komen.quote:Op maandag 5 april 2021 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen 4 andere , ze moeten opschieten
Die zal dan wel in de gameroom komen.quote:Op maandag 5 april 2021 13:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar geen gek die morgenvroeg met 20 in de tuin gaat legge ..
Ja, zal me niets verwonderen. Het is al vanaf januari bekend dat Jill dit 'moet' winnen.quote:
Sta er niet raar van te kijken eerlijk gezegdquote:Op maandag 5 april 2021 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, zal me niets verwonderen. Het is al vanaf januari bekend dat Jill dit 'moet' winnen.
Nou, denk dat deze dagen ook als werk gezien wordt....dus.....en het was leuk voor ze. Laatstekeer proeven.quote:Op maandag 5 april 2021 13:13 schreef Tourniquet het volgende:
"Thomas, Naomi, Matt en Patrick, hopelijk hebben jullie genoten van jullie korte terugkeer in mijn huis. Het is nu tijd om te gaan. Pak jullie spullen en neem afscheid."
En grootspraak ja.quote:Op maandag 5 april 2021 12:58 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
en hij was nog wel 9 kilo afgevallen (van de trap denk ik)
Ik weet niet hoe het met Vlamingen zit, maar wij Nederlanders zijn op ons best als we ergens op kunnen zeiken.quote:Op maandag 5 april 2021 13:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zitten anderhalve dag erin en steeds die ergernissen tegenover die ex bewoners hier
Dubbel, ze zijn er voor de 2e keer.. en wéér geen toegevoegde waardequote:Op maandag 5 april 2021 13:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zitten anderhalve dag erin en steeds die ergernissen tegenover die ex bewoners hier
Dit ja. En dat gaat nog lukken ook.quote:Op maandag 5 april 2021 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, zal me niets verwonderen. Het is al vanaf januari bekend dat Jill dit 'moet' winnen.
Hou mijn hart vast.....quote:Op maandag 5 april 2021 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Zo, dit was het voorprogramma op wat nog komen gaat.
YES!!! KAARTEN!!!quote:Op maandag 5 april 2021 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Zo, dit was het voorprogramma op wat nog komen gaat.
spoel ik even terugquote:
quote:Op maandag 5 april 2021 13:25 schreef suzi1 het volgende:
jill en matt geen knuf of heb ik dat gemist
Echt met alles traagquote:Op maandag 5 april 2021 13:26 schreef Jockari het volgende:
Allez Nick, zet er wat spoed achter. Seffens zijn ze zonder jou naar huis. Trek die schoenen en jas aan, koffer komt wel achterna !
Patje bagger noemenquote:Op maandag 5 april 2021 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
Enige nuttige actie van al dit, is Jillie opgefokt met nóg meer sterallures , Thommie wéér het dommige nixnut vriendje probeert te spelen bij Jill.. faal op faal, de rest was weer bagger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 5 april 2021 13:28 schreef Ireth het volgende:
Utrecht ook weer sneeuw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soooooooo Jill hoeft helemaal niets te doen.quote:Op maandag 5 april 2021 13:29 schreef Tourniquet het volgende:
Dit was wel een gifje waard.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 april 2021 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Patje jat de badjas van Nick mee
[ afbeelding ]
was die al schoon nee toch hahahha schitterendquote:Op maandag 5 april 2021 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 april 2021 13:28 schreef Ireth het volgende:
Utrecht ook weer sneeuw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze jat ik even.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
overdrijven is een kunstquote:Op maandag 5 april 2021 13:31 schreef Ebinas het volgende:
Ze moeten door een sneeuwstorm
[ afbeelding ]
Nee, denk het niet..die zat vol eigeel en is nog niet gewassen.quote:Op maandag 5 april 2021 13:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jat patje nu die vieze stink badjas van Nick?
Hoeveel badjassen met Nick erop zullen er zijn....quote:Op maandag 5 april 2021 13:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, denk het niet..die zat vol eigeel en is nog niet gewassen.
Naomi heeft hem uit de droogkast gevist. Hij was al gewassen.quote:Op maandag 5 april 2021 13:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, denk het niet..die zat vol eigeel en is nog niet gewassen.
Uit het oog uit het ....quote:Op maandag 5 april 2021 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
En binnen 2 minuten zitten ze al weer aan het hartenjagen. Het toernooi voor vandaag.
Aha...dan heeft hij hem zelf gewassen.quote:Op maandag 5 april 2021 13:37 schreef stervis het volgende:
[..]
Naomi heeft hem uit de droogkast gevist. Hij was al gewassen.
Droogkast?quote:Op maandag 5 april 2021 13:37 schreef stervis het volgende:
[..]
Naomi heeft hem uit de droogkast gevist. Hij was al gewassen.
Laat maar door komen.quote:Op maandag 5 april 2021 13:36 schreef Juud79 het volgende:
Zijn er nu nog 4 ex bewoners die zijn weggestemd? Els, Julie, Zoey en Mike toch? Zouden die dan nu ook nog een nachtje komen? Ik vond dit wel gezellige streams zo.
Die komen denk ik niet hoorquote:
Dan worden het verder saaie dagen zo.quote:Op maandag 5 april 2021 13:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Die komen denk ik niet hoor
Dat lijkt me leuker qua streams dan de 4 die net vertrokken zijn!quote:Op maandag 5 april 2021 13:36 schreef Juud79 het volgende:
Zijn er nu nog 4 ex bewoners die zijn weggestemd? Els, Julie, Zoey en Mike toch? Zouden die dan nu ook nog een nachtje komen? Ik vond dit wel gezellige streams zo.
Nu niet meerquote:Op maandag 5 april 2021 13:50 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom heeft Patrick de badjas van Nick mee genomen? Nick loopt dag en nacht in dat ding?
Het lijkt erop dat hij de badjas met Patrick erop achter heeft gelaten, hij zei dat er op die manier toch nog een beetje Patrick door het huis loopt.quote:
ah zoquote:Op maandag 5 april 2021 13:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij de badjas met Patrick erop achter heeft gelaten, hij zei dat er op die manier toch nog een beetje Patrick door het huis loopt.
Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezquote:Op maandag 5 april 2021 13:59 schreef suzi1 het volgende:
of zn vriendin heet ick en haalt hij de N weg
Het is dus een geintje.quote:Op maandag 5 april 2021 13:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij de badjas met Patrick erop achter heeft gelaten, hij zei dat er op die manier toch nog een beetje Patrick door het huis loopt.
Geheime opdracht? Neem iets mee van de bewoners.quote:Op maandag 5 april 2021 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |