Droogkast?quote:Op maandag 5 april 2021 13:37 schreef stervis het volgende:
[..]
Naomi heeft hem uit de droogkast gevist. Hij was al gewassen.
Laat maar door komen.quote:Op maandag 5 april 2021 13:36 schreef Juud79 het volgende:
Zijn er nu nog 4 ex bewoners die zijn weggestemd? Els, Julie, Zoey en Mike toch? Zouden die dan nu ook nog een nachtje komen? Ik vond dit wel gezellige streams zo.
Die komen denk ik niet hoorquote:
Dan worden het verder saaie dagen zo.quote:Op maandag 5 april 2021 13:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Die komen denk ik niet hoor
Dat lijkt me leuker qua streams dan de 4 die net vertrokken zijn!quote:Op maandag 5 april 2021 13:36 schreef Juud79 het volgende:
Zijn er nu nog 4 ex bewoners die zijn weggestemd? Els, Julie, Zoey en Mike toch? Zouden die dan nu ook nog een nachtje komen? Ik vond dit wel gezellige streams zo.
Nu niet meerquote:Op maandag 5 april 2021 13:50 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom heeft Patrick de badjas van Nick mee genomen? Nick loopt dag en nacht in dat ding?
Het lijkt erop dat hij de badjas met Patrick erop achter heeft gelaten, hij zei dat er op die manier toch nog een beetje Patrick door het huis loopt.quote:
ah zoquote:Op maandag 5 april 2021 13:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij de badjas met Patrick erop achter heeft gelaten, hij zei dat er op die manier toch nog een beetje Patrick door het huis loopt.
Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezquote:Op maandag 5 april 2021 13:59 schreef suzi1 het volgende:
of zn vriendin heet ick en haalt hij de N weg
Het is dus een geintje.quote:Op maandag 5 april 2021 13:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij de badjas met Patrick erop achter heeft gelaten, hij zei dat er op die manier toch nog een beetje Patrick door het huis loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |