Geen ogen.quote:
Jij bent geen modquote:Op maandag 5 april 2021 12:30 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Zullen we het even bij de COS houden ja
Op het moment is het de grote Nick show. Heeft al zijn maatjes terug.quote:Op maandag 5 april 2021 12:29 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop inmiddels, tevergeefs, op een finale Jill-Liese-Michel.
Ik hoop toch echt straks al, kan hij vast meehelpen afzetten daarquote:Op maandag 5 april 2021 12:30 schreef Jockari het volgende:
Woensdag zijn de oud-bewoners zeker terug thuis, want dan is het de Scheldeprijs, die finished in Schoten, woonplaats van Patje.
Ik heb een tip voor je. Rijd even naar het BB huis en haal Naomi even op. Ga vervolgens samen even schetteren onder het genot van een bak koffie bij jou thuis. Win win situatie. Nog 4 dagen. Je kunt het. Echt waar.quote:Op maandag 5 april 2021 12:30 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Zullen we het even bij de COS houden ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan mag Michel van mij blijven ,luie Liesel gun ik geen finalequote:Op maandag 5 april 2021 12:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Op het moment is het de grote Nick show. Heeft al zijn maatjes terug.
Ik hoop echt dat Michel in die finale zit.
Die heeft het het meest verdiend.
Zal tussen hem en Liese gaan.
quote:Op maandag 5 april 2021 12:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb dit even opnieuw gemonteerd, aanrader van gisteravond .....![]()
![]()
Jill vraagt Matt wat er aan de hand is - 4 april 2021.Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi ik ben Miep
Weet je wie het echt verdiend heeft, maar dan ook echt. Dat is Liese. Altijd een stabiele factor geweest.quote:Op maandag 5 april 2021 12:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Op het moment is het de grote Nick show. Heeft al zijn maatjes terug.
Ik hoop echt dat Michel in die finale zit.
Die heeft het het meest verdiend.
Zal tussen hem en Liese gaan.
Ja grappig eigenlijkquote:Op maandag 5 april 2021 12:31 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas en Jill gezellig aan het kaarten met Michel en Liese.
Dit schrijven was half februari niet mogelijk geweest.
is me eik nooit opgevallen.quote:Op maandag 5 april 2021 12:35 schreef Tourniquet het volgende:
Er is vandaag inderdaad geen sirene vanwege 2e Paasdag.
quote:Op maandag 5 april 2021 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je wie het echt verdiend heeft, maar dan ook echt. Dat is Liese. Altijd een stabiele factor geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Idem.quote:Op maandag 5 april 2021 12:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mijn top 3 is:
1) Michel
2) Nick
3) Liese
4) Jill
quote:Op maandag 5 april 2021 12:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was een paar keer om gevraagd, leuk fragmentje ....![]()
Thomas heeft vijf keer voor het huis gestaan - 4 april 2021.Hev je ook dat jill vanmorgen over de kus begon tegen liese?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, tijdstip en stream aub ?quote:Op maandag 5 april 2021 12:44 schreef Toweler het volgende:
Hev je ook dat jill vanmorgen over de kus begon tegen liese?
Hij en Jill hebben, voor mij, van de 4 de meeste tv/streams gemaakt.quote:Op maandag 5 april 2021 12:38 schreef suzi1 het volgende:
de 4 finalisten zouden zij moeten zijn die nu zitten te kaarten
zelfs michel kan ik nu wat beter hebben. maar niet voor de win
ga je niet kijken, na al die moeite met uitzitten??quote:Op maandag 5 april 2021 12:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zal de finale niet eens gaan kijken.
Was rond kwart over tien. Stream durf ik niet meer te zeggen. Ze waren samen in de badkamer.quote:Op maandag 5 april 2021 12:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, tijdstip en stream aub ?
Kwam daarna Matt binnen en verstoorde het gesprek ?quote:Op maandag 5 april 2021 12:46 schreef engine het volgende:
Was rond kwart over tien. Stream durf ik niet meer te zeggen. Ze waren samen in de badkamer.
Nee, ik heb nog geen 1 uitzending gekeken.quote:Op maandag 5 april 2021 12:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ga je niet kijken, na al die moeite met uitzitten??
Vroeg me al af waar ze het over hadden. Hebben ze nog iets verraden?quote:Op maandag 5 april 2021 12:46 schreef tiki het volgende:
Nick zit met zijn drie informanten in de sauna het stemgedrag van de kijkers te bespreken...
Rond 10:20 stream 1quote:Op maandag 5 april 2021 12:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, tijdstip en stream aub ?
ah de tv, die gaat hier ook niet aan. heb die niet eens meerquote:Op maandag 5 april 2021 12:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen 1 uitzending gekeken.
Ik vind deze streams leuk icm Fok!.
Maar BB ansicht interesseert me niet meer
Oja dat is waar ook.quote:Op maandag 5 april 2021 12:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ah de tv, die gaat hier ook niet aan. heb die niet eens meer
Ik viel er net in toen Naomi iets zei (wat weet ik niet) en Pat zei 'niet teveel zeggen'......dus zal wel een soort verboden info geweest zijn.quote:Op maandag 5 april 2021 12:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar ze het over hadden. Hebben ze nog iets verraden?
Alleen nog internet dan, anders heb je ons ook niet meerquote:Op maandag 5 april 2021 12:49 schreef suzi1 het volgende:
tijd om ziggo eruit te gooien hier. vaste telefoon heb ik ook niet meer nodig
uiteraard wel internet, dat is mijn leven!!quote:Op maandag 5 april 2021 12:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alleen nog internet dan, anders heb je ons ook niet meer
quote:Op maandag 5 april 2021 12:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
uiteraard wel internet, dat is mijn leven!!
ga straks al jullie namen bookmarken zodat ik kan zien waar jullie zitten na bb
laatste wat ik hier deed voor bb was meeposten in dasha's topic. dus ik kwam hier ook weinig.quote:Op maandag 5 april 2021 12:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Moet ik nog even flink aan de gang.
Ben meer aan het gluren her en der dan dat ik overal actief meepost.
Roep maar en ik kom buurten
Gezelligquote:Op maandag 5 april 2021 12:51 schreef suzi1 het volgende:
Dasha ken ik niet.quote:Op maandag 5 april 2021 12:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
laatste wat ik hier deed voor bb was meeposten in dasha's topic. dus ik kwam hier ook weinig.
o en over barbie las ik soms mee haha
Eindelijk, ze gaan naar huisquote:Op maandag 5 april 2021 12:58 schreef Ebinas het volgende:
Ze horen gerommel.
Jill: denkt dat het op koffers lijkt
En internet danquote:Op maandag 5 april 2021 12:49 schreef suzi1 het volgende:
tijd om ziggo eruit te gooien hier. vaste telefoon heb ik ook niet meer nodig
Mijn top 4 is:quote:Op maandag 5 april 2021 12:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mijn top 4 is:
1) Michel
2) Nick
3) Liese
4) Jill
Ja las hetquote:Op maandag 5 april 2021 13:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
schrijf ik ietsje erna, ik kan niet zonder internet
Zo issie goed wat mij betreftquote:Op maandag 5 april 2021 12:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mijn top 4 is:
1) Michel
2) Liese
3) Jill
4) Nick
Laat maar komen.quote:Op maandag 5 april 2021 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen 4 andere , ze moeten opschieten
Die zal dan wel in de gameroom komen.quote:Op maandag 5 april 2021 13:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar geen gek die morgenvroeg met 20 in de tuin gaat legge ..
Ja, zal me niets verwonderen. Het is al vanaf januari bekend dat Jill dit 'moet' winnen.quote:
Sta er niet raar van te kijken eerlijk gezegdquote:Op maandag 5 april 2021 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, zal me niets verwonderen. Het is al vanaf januari bekend dat Jill dit 'moet' winnen.
Nou, denk dat deze dagen ook als werk gezien wordt....dus.....en het was leuk voor ze. Laatstekeer proeven.quote:Op maandag 5 april 2021 13:13 schreef Tourniquet het volgende:
"Thomas, Naomi, Matt en Patrick, hopelijk hebben jullie genoten van jullie korte terugkeer in mijn huis. Het is nu tijd om te gaan. Pak jullie spullen en neem afscheid."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |