Ik weet niet hoe het met Vlamingen zit, maar wij Nederlanders zijn op ons best als we ergens op kunnen zeiken.quote:Op maandag 5 april 2021 13:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zitten anderhalve dag erin en steeds die ergernissen tegenover die ex bewoners hier
Dubbel, ze zijn er voor de 2e keer.. en wéér geen toegevoegde waardequote:Op maandag 5 april 2021 13:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zitten anderhalve dag erin en steeds die ergernissen tegenover die ex bewoners hier
Dit ja. En dat gaat nog lukken ook.quote:Op maandag 5 april 2021 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, zal me niets verwonderen. Het is al vanaf januari bekend dat Jill dit 'moet' winnen.
Hou mijn hart vast.....quote:Op maandag 5 april 2021 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Zo, dit was het voorprogramma op wat nog komen gaat.
YES!!! KAARTEN!!!quote:Op maandag 5 april 2021 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Zo, dit was het voorprogramma op wat nog komen gaat.
spoel ik even terugquote:
quote:Op maandag 5 april 2021 13:25 schreef suzi1 het volgende:
jill en matt geen knuf of heb ik dat gemist
Echt met alles traagquote:Op maandag 5 april 2021 13:26 schreef Jockari het volgende:
Allez Nick, zet er wat spoed achter. Seffens zijn ze zonder jou naar huis. Trek die schoenen en jas aan, koffer komt wel achterna !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |