Heb ik wat gemist? Waarom zou XRP ineens verstandig zijn om te kopen?quote:Op maandag 5 april 2021 23:00 schreef intellectuele_user het volgende:
$XRP 91 cent.
ADA, DOT en USDT zakken een plekje op CMC (soon).
Nu nog even bedenken wat een goed moment is om meer XRP te kopen voordat het richting oude ath van $4 gaat.
Misschien heb ik te veel rondgehangen in XRP echo chambers, maar XRP gaat flink moonen zodra SEC en Ripple gaan schikken. Misschien weten de insiders meer en is dit een pre-pump voor het goede nieuws van morgen?quote:Op maandag 5 april 2021 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Waarom zou XRP ineens verstandig zijn om te kopen?
Die gaan gewoon schikken met de SEC. Dan mogen Amerikanen het weer kopenquote:Op maandag 5 april 2021 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij vroeg waarom het verstandig is om te kijken.quote:Op maandag 5 april 2021 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die gaan gewoon schikken met de SEC. Dan mogen Amerikanen het weer kopen
Deze stijging vind ik niet zo opvallend
We gaan het zien maar hopelijk sloopt de SEC die shitcoin helemaal de moeder.quote:Op maandag 5 april 2021 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die gaan gewoon schikken met de SEC. Dan mogen Amerikanen het weer kopen
Deze stijging vind ik niet zo opvallend
Kijken?quote:Op maandag 5 april 2021 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij vroeg waarom het verstandig is om te kijken.
dat is het nietquote:Op maandag 5 april 2021 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu even de prijs oppompen om XRP te kunnen dumpen om de schikking te betalen.quote:
Heb er wat winst uitgehaald en de rest laten zitten.quote:Op maandag 5 april 2021 20:51 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij snel instort.
Kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik niet heb bijgekocht toen het nog onder de 0,50 was.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 07:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nu even de prijs oppompen om XRP te kunnen dumpen om de schikking te betalen.
Zou hij hier Vechain bedoelen?quote:Het idee werd lacherig afgedaan als utopisch, maar in Robbert zelf gebeurde er iets. ,,Ik zag: dit is vet.
Ach, ik gooide daarstraks m'n resterende Ripple eruit op 0,75, had ook meer kunnen zijn. Boeiend, heb 70% winst gedraaid dus positief blijven hequote:Op dinsdag 6 april 2021 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Nu heb ik spijt van mijn sellorder op NEO
Ik heb hem zelfs verlaagd
Mijn grote fout was veel te hoog kopen, zo'n sell om pieken op te vangen zodat ik mijn fout kan herstellen sta ik gewoon achterquote:Op dinsdag 6 april 2021 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach, ik gooide daarstraks m'n resterende Ripple eruit op 0,75, had ook meer kunnen zijn. Boeiend, heb 70% winst gedraaid dus positief blijven he.
Zou het een idee zijn om gewoon wat projecten uit te zoeken waarvan je denkt dat ze er veelbelovend uitzien en daarin te investeren in plaats van (ogenschijnlijk) behoorlijk ad hoc candle chasend van coin naar coin te springenquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Het Nattekatsyndroom is nooit weg geweest
Ethereum ziet er veelbelovend uit, dat hodl ik al een eeuwigheid. NEO was een kort uitstapje omdat daar een hoop ging gebeuren op de korte termijn.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou het een idee zijn om gewoon wat projecten uit te zoeken waarvan je denkt dat ze er veelbelovend uitzien en daarin te investeren in plaats van (ogenschijnlijk) behoorlijk ad hoc candle chasend van coin naar coin te springen.
Dat laatste lijkt in elk geval niet heel goed te werken.
Maar dan kan hij er maar eentje kiezenquote:Op dinsdag 6 april 2021 10:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou het een idee zijn om gewoon wat projecten uit te zoeken waarvan je denkt dat ze er veelbelovend uitzien en daarin te investeren in plaats van (ogenschijnlijk) behoorlijk ad hoc candle chasend van coin naar coin te springen.
Dat laatste lijkt in elk geval niet heel goed te werken.
Waarom zou je zulke vanzelfsprekendheden uit moeten spreken?quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Maar dan kan hij er maar eentje kiezen
bitcorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |