Je ging door het slotjequote:
De spanning moest gebroken worden, die was niet te hardenquote:Op zondag 4 april 2021 09:26 schreef bb-fan-1999 het volgende:
het lijkt wel of bb voorbij is nu, alle spanning weg.
nee dit helpt ze wel.. ff een bericht van buiten wat ze kunnen verwachtenquote:Op zondag 4 april 2021 09:27 schreef Hunter het volgende:
[..]
De spanning moest gebroken worden, die was niet te harden
Dit is allemaal zoveel liever dan het gekwijl en geaai van Michel en Juliequote:Op zondag 4 april 2021 09:28 schreef MissyZ het volgende:
Jill vraagt niet zo subtiel, of die veel berichtjes in zijn dm heeft gehad. Thomas geeft aan dat dat hem niet kon schelen.
Verkapt verklaren ze elkaar wel heel lief te vinden hoor.
ja preciesquote:Op zondag 4 april 2021 09:29 schreef tiki het volgende:
Psychologisch gezien best een goede zet van BB om nog wat oud bewoners op bezoek te laten komen.
Zo worden ze al een beetje voorbereid op de grote boze buitenwereld.
Ik denk dat het verschil tussen het huis en daarbuiten wel heel groot is. Zeker nu met coronaquote:Op zondag 4 april 2021 09:29 schreef tiki het volgende:
Psychologisch gezien best een goede zet van BB om nog wat oud bewoners op bezoek te laten komen.
Zo worden ze al een beetje voorbereid op de grote boze buitenwereld.
ja ze hebben het in het huis fijner als in de boze buitenwereldquote:Op zondag 4 april 2021 09:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil tussen het huis en daarbuiten wel heel groot is. Zeker nu met corona
Thomas pakt zijn Pikachu terugquote:
te zien in de uitzendingquote:Op zondag 4 april 2021 09:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dus vandaag komen er voor alle bb zitters iemand binnen
Hopen dat bodybuilder Els Nick over het hek komt werpenquote:Op zondag 4 april 2021 09:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dus vandaag komen er voor alle bb zitters iemand binnen
vind het een hele gekke zetquote:Op zondag 4 april 2021 09:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze deden dit ook bij BB6.
Had niet verwacht dat ze er ook echt zouden zijn ivm covid.
De sfeer is ineens anders.
sjakiequote:Op zondag 4 april 2021 09:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Hopen dat bodybuilder Els Nick over het hek komt werpen
Ik zie alleen nog niet wie van die vier voor rellen gaat zorgen. Misschien hebben we niet alles gezien?quote:Op zondag 4 april 2021 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
te zien in de uitzending
Matt
pat
thomas
naomi
Dus toch!quote:Op zondag 4 april 2021 09:33 schreef Hunter het volgende:
Els heeft een hottub aangeschaft volgens Thomas
gelukkig wel dat de sfeer heel anders isquote:Op zondag 4 april 2021 09:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze deden dit ook bij BB6.
Had niet verwacht dat ze er ook echt zouden zijn ivm covid.
De sfeer is ineens anders.
als ik Missys post lees heb ik hoop op Renequote:Op zondag 4 april 2021 09:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie alleen nog niet wie van die vier voor rellen gaat zorgen. Misschien hebben we niet alles gezien?
nou nee hoor die voegt weinig toequote:Op zondag 4 april 2021 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik Missys post lees heb ik hoop op Rene
mister poepiebroek is er 1 van dusquote:Op zondag 4 april 2021 09:34 schreef Hunter het volgende:
Er zijn fake BB nieuws websites waar maar 3 mensen naar kijken, aldus Thomas
quote:Op zondag 4 april 2021 09:33 schreef Hunter het volgende:
Oh ik dacht Thomas' moeder.quote:Op zondag 4 april 2021 09:33 schreef Hunter het volgende:
ik ook.. maar dacht zal het wel verkeerd hebbenquote:
hij zei mijn moederquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |