niet in het centrale belastingaangifte over 2020 mag.quote:Laten we hier geen topic van maken in de categorie "Ik krijg x euro terug!!" of "Ik moet x euro betalen,...
" Eveneens geen vragen in de categorie: "Wie heeft er al een aanslag ontvangen?" of "Wie heeft het geld al op zijn rekening?" Voor de rest,...
Haha ja bij mij ook hoor, ik kon het gewoon niet latenquote:Op donderdag 22 april 2021 14:32 schreef Roenco het volgende:
Hahahaha jaa naja heb letterlijk sinds 2012 anderhalf maand na me aangifte bericht gehad vandaar ‘me berekeningen’ 😅
Fijn! Nu de rest.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:58 schreef Roenco het volgende:
Nou ze druppelen binnen hoor! Me buurman en me zus en een vriend van me hebben ze binnen 😁
Blij maken met een dooie mus hahaquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:48 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag een notificatie van de app, was het slechts een herinnering
Waar heb je een datum vaststelling inkomen, want die zie ik nergens?quote:Op dinsdag 27 april 2021 08:01 schreef Prissie85 het volgende:
De datum vaststelling inkomen 2020 is gewijzigd. Er staat ook dat het geregistreerde inkomen is gebaseerd op de definitieve aanslag. Ik verwacht dat de definitieve aanslag ieder moment kan binnen komen😁
Hmmm, interessantquote:2020: ¤ XX.XXX
Dit inkomen heeft de Belastingdienst geregistreerd op basis van uw definitieve aanslag inkomstenbelasting die u rond 23 april 2021 hebt ontvangen. Op deze aanslag wordt dit inkomen ‘Verzamelinkomen’ genoemd.
Bij inkomensverklaring en geregistreerd inkomenquote:Op dinsdag 27 april 2021 08:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar heb je een datum vaststelling inkomen, want die zie ik nergens?
Hier ook maar dan 8 mei 🙂quote:Op dinsdag 27 april 2021 08:52 schreef YUR het volgende:
Ik zie net op mijn belastingdienst dat er een definitieve aanslag per post onderweg is. Er staat als datum 7 mei
ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:51 schreef Pap89 het volgende:
Wanneer hebben jullie de aangifte gedaan?
2 maart... na een hoop gestress door die chaos bij de BDquote:Op woensdag 28 april 2021 10:51 schreef Pap89 het volgende:
Wanneer hebben jullie de aangifte gedaan?
Hier ook. Binnen een week ongeveer dus geld op rekening 😊quote:Op zaterdag 1 mei 2021 15:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Zojuist via mijnoverheid.nl het bericht binnen dat mijn definitieve aanslag 2020 is vastgesteld met een dagtekening van 8 mei![]()
Zoals het een goed belastingadviseur betaamt, heb ik mijn eigen IB tussen alle storingen door z.s.m. ingediend, ergens rond 3/4 maart moet zit zijn geweest.
Moneymoneymoney $$$quote:Op zaterdag 1 mei 2021 16:23 schreef knny het volgende:
[..]
Hier ook. Binnen een week ongeveer dus geld op rekening 😊
quote:Dit inkomen heeft de Belastingdienst geregistreerd op basis van uw definitieve aanslag inkomstenbelasting die u rond 23 april 2021 hebt ontvangen. Op deze aanslag wordt dit inkomen ‘Verzamelinkomen’ genoemd.
Nu dan nog de aanslag zelf.quote:Dit inkomen heeft de Belastingdienst geregistreerd op basis van uw definitieve aanslag inkomstenbelasting die u rond 24 april 2021 hebt ontvangen. Op deze aanslag wordt dit inkomen ‘Verzamelinkomen’ genoemd.
Nog geen datum dus? Komt dat dan later nog?quote:Dit inkomen heeft de Belastingdienst geregistreerd op basis van uw aangifte inkomstenbelasting. U ontvangt daarvan nog een voorlopige aanslag. Of u hebt die misschien al ontvangen. In uw aangifte en aanslag wordt dit inkomen ‘Verzamelinkomen’ genoemd. U ontvangt ook een definitieve aanslag van de Belastingdienst. Het verzamelinkomen daarop kan afwijken. In dat geval wordt ook uw geregistreerde inkomen aangepast.
Hier ook! Maar idd ook nog geen aanslag.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:15 schreef NicolasJoy het volgende:
Via MijnOverheid kan ik vinden bij geregistreerd inkomen:
[..]
[..]
Nu dan nog de aanslag zelf.
quote:Dit inkomen heeft de Belastingdienst geregistreerd op basis van uw definitieve aanslag inkomstenbelasting die u rond 24 april 2021 hebt ontvangen. Op deze aanslag wordt dit inkomen ‘Verzamelinkomen’ genoemd.
Het jaarloon zie je in het kopje financien op mijn.overheid.nlquote:Op maandag 3 mei 2021 19:13 schreef heywoodu het volgende:
Waar zie/krijg je dit soort dingen? Ja, ik heb bar weinig ervaring met belastingaangiftes
En betekent de dagtekening dat je op die dag je geld krijgt of iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |