quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:23 schreef greysbones het volgende:
Hebben we nu de Cos voor onszelf odie?
Denk het niet.quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
net als uto dag vantevoren al geen streams meer
aaah spa is er ook nogquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet.
Met Utopia was de finale al dagen voor de uitzending gespeeld.
Deze is geheel live in een 2 uur durende show.
bewust niet gekeken krijg ik jeuk vanquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:31 schreef odie22 het volgende:
ik had die rumag met daniellegemist, wat een
wijf is het toch zeg
![]()
![]()
ik vind die 2 rumag eikels alquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
bewust niet gekeken krijg ik jeuk van
doen net of ze kijken.. kijken 1 aflevering en dan commentaar gevenquote:
ja die kijken geen streams, naomi was bijna niet te zien in de tv uitzendingen ookquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
doen net of ze kijken.. kijken 1 aflevering en dan commentaar geven
jeukquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
bewust niet gekeken krijg ik jeuk van
niet jeuk zoals jij jeuk krijgtquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
jeuk![]()
![]()
ik heb nog geen video met de 2 idioten gekijkt
quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:46 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn nu altijd de venten
vannacht op stream?
ik dacht gisteren liese te zien,het was nick
quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:55 schreef Toweler het volgende:
Weltrusten ik ga ook eens voor 12uur slapen
vannacht??quote:Op zondag 4 april 2021 00:09 schreef Benny het volgende:
Mijn glazen bol verwacht de oud-bewoners vandaag
ik hoop het niet, wat voegt dat nog toe verder die laatste paar dagenquote:Op zondag 4 april 2021 00:09 schreef Benny het volgende:
Mijn glazen bol verwacht de oud-bewoners vandaag
Ah jij hebt de infoquote:Op zondag 4 april 2021 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Oude bewoners morgenochtend/straks dus tijdens het paas ontbijt...
Kijken er nog zoveel naar streams?quote:Op zondag 4 april 2021 07:11 schreef DarkRaven70 het volgende:
Goedemorgen deze morgen, koffie wordt voor iedereen gezet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
@:greysbones Zorg jij voor wat lekkers bij de koffie vandaag ?
quote:Op zondag 4 april 2021 07:37 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Geen idee maar dan hebben we wel nog een 2de of 3de bakje
Is Rene ook on de buurt van het huis, @MissyZ?quote:Op zondag 4 april 2021 07:48 schreef MissyZ het volgende:
Goedemorgen Cos, fijne paasdagen.
Geniet vandaag van de streams, er zullen slidings gemaakt gaan worden.
Denk ik.
Ik hoop dat @:DGK_Tegengas weer terug is ook.
#TeamJill omdat ik geen tattoo's heb, geen tokkie ben, iedereen zijn mening gun en omdat ze de enige winnares is.
Patje en de rest komen vast paasbrunsjen.quote:
Denk het ook wel dat het zoiets wordt. Vast geen 5 dagen quarantaine achter de rug.quote:Op zondag 4 april 2021 07:52 schreef Hunter het volgende:
Ze zullen het contact wel weer via de spiegels doen.
Zou mij niks verbazen als ze dat wel gedaan hebben, wat is nou 5 dagen met sneltesten elke dag ?quote:Op zondag 4 april 2021 07:56 schreef cheanny het volgende:
[..]
Denk het ook wel dat het zoiets wordt. Vast geen 5 dagen quarantaine achter de rug.
quote:Op zondag 4 april 2021 07:58 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als ze dat wel gedaan hebben, wat is nou 5 dagen met sneltesten elke dag ?
quote:Op zondag 4 april 2021 07:58 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als ze dat wel gedaan hebben, wat is nou 5 dagen met sneltesten elke dag ?
iedereen is goed behalve matt voor mij. Die voegt echt niets toe bij de groep na dat geld pakken denk ik dat nick het niet zo leuk zou vinden.quote:Op zondag 4 april 2021 08:08 schreef danaqui het volgende:
Stream 1, ff 10 min ong terug spoelen iemand in de tuin op een bed ik dacht Matt
scherp!quote:Op zondag 4 april 2021 08:08 schreef danaqui het volgende:
Stream 1, ff 10 min ong terug spoelen iemand in de tuin op een bed/bankik dacht Matt
Hoop het. Wel veel leuker dan zo'n spiegel er tussen! Maar Mattquote:Op zondag 4 april 2021 07:58 schreef DarkRaven70 het volgende:
Nog scherper!quote:
Nope dat is duidelijk geen Matt (gelukkig)quote:Op zondag 4 april 2021 08:08 schreef danaqui het volgende:
Stream 1, ff 10 min ong terug spoelen iemand in de tuin op een bed/bankik dacht Matt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we vinden het heel leukquote:Op zondag 4 april 2021 08:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
En van alle bewoners die ze konden terugroepen voor dit, is het natuurlijk weer Thomas want Jill moet nog steeds winnen natuurlijk in de Thomas & Jill show
Hold your horses.....er volgen meer.quote:Op zondag 4 april 2021 08:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
En van alle bewoners die ze konden terugroepen voor dit, is het natuurlijk weer Thomas want Jill moet nog steeds winnen natuurlijk in de Thomas & Jill show
Het is wel weer heel duidelijk jaquote:Op zondag 4 april 2021 08:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dit is een kei mega coole mindfuck, echt weer crazy idee van de regie, hèhèhèhèquote:Op zondag 4 april 2021 08:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben Thommie's gehinnk nu al beu.. blijft 'ie tot donderdag
De verliefdheid straalt er vanaf...... NOTquote:
Ze kijken wel uit om Geile Julie terug te geven, stel je voor ze helpt Mr. Hero naar de winstquote:Op zondag 4 april 2021 08:33 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dit is een kei mega coole mindfuck, echt weer crazy idee van de regie, hèhèhèhè
Flauwquote:Op zondag 4 april 2021 08:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Bang dat ie minder kans heeft op z'n knaaksesquote:
Rustig maar.. er komen er meer!quote:Op zondag 4 april 2021 08:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Vriendin Karinquote:
Hetzelfde liedje he.quote:
Hun hebbe toch ook livestream in Belgie?quote:Op zondag 4 april 2021 08:42 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hetzelfde liedje he.
Ik had wel gewild dat dit in Belgie eens gezien werd/
Nick en Liese zijn helden daar.quote:Op zondag 4 april 2021 08:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Hun hebbe toch ook livestream in Belgie?
Die wordt daar op handen gedragen door velen.quote:Op zondag 4 april 2021 08:42 schreef MissyZ het volgende:
Hetzelfde liedje he.
Ik had wel gewild dat dit in Belgie eens gezien werd/
quote:Op zondag 4 april 2021 08:42 schreef greysbones het volgende:
Wtf ze zijn echt in het huis![]()
![]()
![]()
![]()
@:Engine je had het echt goed![]()
![]()
![]()
En dan komen er nog 3 .. komen ze soms 1 voor 1quote:
Jill gelukkig wel meerquote:
Nick is dan ook gewoon een held. Ik als Belg vind Liese maar niks.quote:
Ik neem aan met de spullen voor de paasbrunchquote:Op zondag 4 april 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan komen er nog 3 .. komen ze soms 1 voor 1
quote:Op zondag 4 april 2021 08:46 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Nick is dan ook gewoon een held. Ik als Belg vind Liese maar niks.
Voor mij zijn Nick en Michel de favorieten.
Jeuhhhhhquote:Op zondag 4 april 2021 08:46 schreef Hunter het volgende:
Michel vindt het ook gezellig
[..]
Ik neem aan met de spullen voor de paasbrunch
Ik keek even snel in de SV. Helaas nog niks...quote:Op zondag 4 april 2021 08:43 schreef Hunter het volgende:
Thomas vond het buiten moeilijk, de eerste dagen
Hij lag vanochtend in de tuin. Wil niet zeggen waarom. Van de live show weten we dat er nog meer komen.quote:Op zondag 4 april 2021 08:48 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik keek even snel in de SV. Helaas nog niks...
Maar Thomas????? Is die terug?
Kan iemand even zeggen hoezo?
Wil hij niet zeggenquote:
zeur niet er komen er nog 3 binnenquote:Op zondag 4 april 2021 08:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Oke dank je.quote:Op zondag 4 april 2021 08:49 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hij lag vanochtend in de tuin. Wil niet zeggen waarom. Van de live show weten we dat er nog meer komen.
Sorry, hij is nu wel bij de sv.quote:Op zondag 4 april 2021 08:48 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik keek even snel in de SV. Helaas nog niks...
Maar Thomas????? Is die terug?
Kan iemand even zeggen hoezo?
Liese nietquote:Op zondag 4 april 2021 08:51 schreef Hunter het volgende:
Ze bespreken de huisregels. Thomas heeft zin in de polonaise.
Getest en allesquote:
Hahaha niet alleen Patje, ik weet van 1 exbewoner die zeker voor rellen gaat zorgen.quote:Op zondag 4 april 2021 08:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Patje zal zijn mond wel voorbij praten.
Nee niet sorry haha. Ik ben er altijd blij mee maar ik moet geduld hebben maar was nieuwsgierig. Ik ga meteen even lezen :-)quote:
Nou zeg nouuuuquote:Op zondag 4 april 2021 08:54 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahaha niet alleen Patje, ik weet van 1 exbewoner die zeker voor rellen gaat zorgen.
Thomas heeft vanuit huis gewerkt. Of vanuit... (denk hotel) Dus zal vast wel goed zitten.quote:
Mike? Matt?quote:Op zondag 4 april 2021 08:54 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahaha niet alleen Patje, ik weet van 1 exbewoner die zeker voor rellen gaat zorgen.
gesmoltenquote:Op zondag 4 april 2021 08:23 schreef Hunter het volgende:
Thomas is gesmolten volgens Liese
Hij heeft geen tattoo gezet. Hij werkt weer en heeft rijlessen genomen
Fitties!!quote:Op zondag 4 april 2021 08:54 schreef MissyZ het volgende:
Rellende Renequote:Op zondag 4 april 2021 08:54 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Mattquote:Op zondag 4 april 2021 08:54 schreef MissyZ het volgende:
[..]
hou opquote:Op zondag 4 april 2021 08:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Liese is alleen maar bezig met populariteit en social media.
Die valt flink door de mand.
Waarschuwing dus voor Nicksquote:Op zondag 4 april 2021 08:58 schreef Hunter het volgende:
Thomas geeft aan dat zijn tactische spel door de Belgische kijkers niet gewaardeerd werd.
Nee die gaat zoals gezegd maar lekker op de wc zittenquote:
hoezo?quote:Op zondag 4 april 2021 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee die gaat zoals gezegd maar lekker op de wc zitten
Normaal zijn ze niet voor 9 uur uit bedquote:Op zondag 4 april 2021 08:59 schreef mario390 het volgende:
heb de stream an maar
thomas niet gekijkt
Toegegeven hij wist wel, net als Jerrel, iedereen tegen zich op te zetten binnen 24 uurquote:Op zondag 4 april 2021 08:59 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Nee, Rene was toch saaier dan een potje petanque......![]()
![]()
ik weet en dutchgirl gaat nog haar blauequote:Op zondag 4 april 2021 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rustig Mario dat ziet bijna niemand zo
ja maar thomas boeit me niet echtquote:Op zondag 4 april 2021 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Normaal zijn ze niet voor 9 uur uit bed
Tjeezzz deze bb is echt faaallllquote:Op zondag 4 april 2021 09:00 schreef Hunter het volgende:
Thomas hint dat de pot toch nog naar 100.000 kan
Hahaha ja onbewust.quote:Op zondag 4 april 2021 09:01 schreef Benny het volgende:
[..]
Toegegeven hij wist wel, net als Jerrel, iedereen tegen zich op te zetten binnen 24 uur
Paasstolletje voor bij je verse koffiequote:Op zondag 4 april 2021 09:02 schreef DarkRaven70 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie vrouw is het ook he
Als een boer met kiespijn.quote:Op zondag 4 april 2021 09:03 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
contrast in kleuren van gezicht en zijn lijf, geen gezicht
Als ze de cos. Hadden gelezen ...quote:Op zondag 4 april 2021 09:03 schreef engine het volgende:
Michel vindt het jammer dat ze Thomas geen paashaaskostuum aangetrokken hebben. Gemiste kans
quote:Op zondag 4 april 2021 09:04 schreef Hunter het volgende:
Thomas wil actie. Michel stelt voor een potje te kaarten
Sowieso geen gezicht.quote:Op zondag 4 april 2021 09:03 schreef Chanel5 het volgende:
contrast in kleuren van gezicht en zijn lijf, geen gezicht
Matt vond haar toch juist leuk?quote:Op zondag 4 april 2021 09:03 schreef Benny het volgende:
Matt komt natuurlijk rellen met Jill. Fan van het eerste uur wordt broekpoepende hater. Iedereen zit te wachten op de confrontatie
Maar z'n mama niet dus Matt nu ook niet meerquote:
Heerlijk weer wat leven.. kunnen we misschien nog de 1000 halen qua Cossenquote:
ja, ongelooflijk.quote:Op zondag 4 april 2021 08:42 schreef greysbones het volgende:
Wtf ze zijn echt in het huis![]()
![]()
![]()
![]()
@:Engine je had het echt goed![]()
![]()
![]()
Wanneer is voor het laatst geweest dat een halve COS werd gevuld voor 9 uurquote:Op zondag 4 april 2021 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heerlijk weer wat leven.. kunnen we misschien nog de 1000 halen qua Cossen
En Mies vindt het wel leuk. Toch echt wel verschil tussen die twee.quote:
Beter dan de Michel & Julie showquote:Op zondag 4 april 2021 08:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Tijdens de polonaisequote:Op zondag 4 april 2021 09:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Wanneer is voor het laatst geweest dat een halve COS werd gevuld voor 9 uur?
Heeeeeeel lang geleden.. en hoe lang geleden waren de bewoners voor 9 uur uit bedquote:Op zondag 4 april 2021 09:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Wanneer is voor het laatst geweest dat een halve COS werd gevuld voor 9 uur?
Het is zo vermoeiend dat hij bijna niet meer in beeld kan blijven.quote:
hij komt nietquote:Op zondag 4 april 2021 09:03 schreef Benny het volgende:
Matt komt natuurlijk rellen met Jill. Fan van het eerste uur wordt broekpoepende hater. Iedereen zit te wachten op de confrontatie
Jill had er wel oog voorquote:
heeft hier mijn hele spiegel van de auto onder gekaktquote:
krijg het idee dat hij daar ook niet teveel over mag zeggenquote:Op zondag 4 april 2021 09:14 schreef Benny het volgende:
Nick's hoofd was al zuur, maar nu het over corona gaat wordt het er niet beter op
top stream dag ditquote:Op zondag 4 april 2021 09:09 schreef MissyZ het volgende:
Michel vertelt nog even hoe die onder de douche vandaag binnen 15 seconden, supersonisch en zonder cape...de code wist in te tikken.....
Jill; ik verloor 2000 euro......
Die ziet zijn snelle cash vervliegenquote:Op zondag 4 april 2021 09:14 schreef Benny het volgende:
Nick's hoofd was al zuur, maar nu het over corona gaat wordt het er niet beter op
Wordt steeds zuurderquote:Op zondag 4 april 2021 09:14 schreef Benny het volgende:
Wassen danquote:Op zondag 4 april 2021 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft hier mijn hele spiegel van de auto onder gekakt
@MissyZ moet ons gewoon alles vertellen.. komt Rene ook?? dat zou echt leuk zijn!quote:Op zondag 4 april 2021 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
top stream dag dit![]()
en wat leuk dat jij het al een beetje weet en ons op de hoogte kan houden., dat maakt het extra spannend
quote:Op zondag 4 april 2021 09:15 schreef mario390 het volgende:
matt de stalker wens ik
corona op de swanz
Sorry, ik heb geheimhouding van die Rene opgelegd gekregen. Ben bijna jarig dus moet echt oppassen dan....quote:Op zondag 4 april 2021 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:MissyZ moet ons gewoon alles vertellen.. komt Rene ook?? dat zou echt leuk zijn!
Alles beter dan verveling. Weer iets anders om over te praten.quote:Op zondag 4 april 2021 09:05 schreef Hunter het volgende:
Michel is lange tijd niet zo vrolijk wakker geworden. Die vindt het leuk.
Nee niet weggaan. Geen tijd! D'r gebeurd wat in 't huis. Voor je het weet is het bezoek weer weg en liggen ze weer op de bank / te kaartenquote:
quote:Op zondag 4 april 2021 09:17 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geheimhouding van die Rene opgelegd gekregen. Ben bijna jarig dus moet echt oppassen dan....![]()
Feit dat ik hier heb gedeeld dat ik zijn moeder ben ben ik ook nog steeds aan het goedmaken.
nou is toch harstikke leuk!quote:Op zondag 4 april 2021 09:17 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geheimhouding van die Rene opgelegd gekregen. Ben bijna jarig dus moet echt oppassen dan....![]()
Feit dat ik hier heb gedeeld dat ik zijn moeder ben ben ik ook nog steeds aan het goedmaken.
Voor René was het goed zo. Hij zegt nu dat die nooit die verveling en saaie dagen had aangekund. Hij geniet wel van contact met de exbewoners, Thomas is ook een goede vriend.quote:Op zondag 4 april 2021 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou is toch harstikke leuk!
ik vond rene leuk
en jammer dat hij er zo snel uit moest
zuur dat hij geen kans kreeg zoals poepiebroek matt
#PoepiebroekMattquote:Op zondag 4 april 2021 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou is toch harstikke leuk!
ik vond rene leuk
en jammer dat hij er zo snel uit moest
zuur dat hij geen kans kreeg zoals poepiebroek matt
kan ik me voorstellen.. denk dat er meer zoiets hebbenquote:Op zondag 4 april 2021 09:20 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Voor René was het goed zo. Hij zegt nu dat die nooit die verveling en saaie dagen had aangekund. Hij geniet wel van contact met de exbewoners, Thomas is ook een goede vriend.
Je zegt helemaal niets teveel hoor. Ik heb er juist respect voor hoe jij post en hoe jij je niet uit de tent laat lokken.quote:Op zondag 4 april 2021 09:17 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik vind ze lief samen, hier spat wel iets van afquote:Op zondag 4 april 2021 09:22 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Thomas had na zijn vertrek een week niet geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |