ik heb een aantal rondes geleden een mooie betonschaar voor een vernield slot gekochtquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik verdenk iemand die een hele mooie betonschaar in zijn auto heeft liggen.
Hoeveel geheugen is die stick?quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:20 schreef Maanvis het volgende:
@:freshfruit
@:dotteke
@:aloa
@:haags
@:mrsloveable
@:jerney
@:hidiho
@:gebrokenglas
@:straatverlichting
Hier is het te doen.
[ afbeelding ]
15, las ik net (met dank aan @DJMO)quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoeveel jaar gaat dat kreng al rond door Nederland?
Joop Zoetemelk, reed virtueel 20 keer in de gele trui. Ik wil niet onderdoen. Sorry.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan jij niet ff over de stok pissen tongbaas
Snel, snel!quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:25 schreef DJMO het volgende:
inmiddels heb ik de slappe lach en ga ik naar bed. Toedels![]()
als ik meespeel lijkt dat nooit echt gewaardeerd te wordenquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:22 schreef Rob het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij (en met welke clone) heb jij meegespeeld??
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:25 schreef DJMO het volgende:
inmiddels heb ik de slappe lach en ga ik naar bed. Toedels![]()
is dat die weirdo met z'n jeugdbescherming heeft mn zes kinderen uit huis gehaald?quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:26 schreef isax het volgende:
Mijn serieuze verdenking is trouwens harrie1
ja/quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:27 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
is dat die weirdo met z'n jeugdbescherming heeft mn zes kinderen uit huis gehaald?
ik kom je onder deze user niet tegen in de wiki namelijk.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:27 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
als ik meespeel lijkt dat nooit echt gewaardeerd te worden
al kan dat zijn omdat ik hem altijd onaangekondigd weghaal en dan niet meer terugleg
Ik steun deze motiequote:Op zaterdag 3 april 2021 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nounou. De rel in Den Haag is er niks bij.
Wat een poppenkast is dit topic geworden zeg
knap dat je er één gespot hebt, in een topic waar meer relschoppers dan spelers zittenquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:28 schreef Rob het volgende:
[..]
ik kom je onder deze user niet tegen in de wiki namelijk.
lijkt op een gewone relschopper dus.
En tevens geestelijk vader van dit spel.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:27 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
is dat die weirdo met z'n jeugdbescherming heeft mn zes kinderen uit huis gehaald?
7 kinderen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:27 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Woonde hij ook in Ruinerwolde dan?quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:27 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dat heb ik via via ook gehoord.quote:
of @Slijpschijfquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Is @:betonschaar een user
En zo ja, boefje!
Inderdaad, morgen komen er gewoon 3 mooie foto's hier te staan.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:37 schreef Rob het volgende:
vooralsnog een speler die 24 uur de tijd heeft
nee lijkt me nietquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:38 schreef DW457 het volgende:
Is het een idee om lijstjes van verdachte FOK!ers te posten?
Nee, idd, want:quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, morgen komen er gewoon 3 mooie foto's hier te staan.
Dus het offtopic geleuter kan weer in de SC's enzo.
@Robquote:
Post je hier als modje of als usert?quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, morgen komen er gewoon 3 mooie foto's hier te staan.
Dus het offtopic geleuter kan weer in de SC's enzo.
ik was vandaag tijdens verplaatsing van Oscar in Amsterdam e.o.quote:
Dat vind ik een goed ideequote:Op zaterdag 3 april 2021 22:38 schreef DW457 het volgende:
Is het een idee om lijstjes van verdachte FOK!ers te posten?
Kun je dat bewijzen?quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:42 schreef Rob het volgende:
[..]
ik was vandaag tijdens verplaatsing van Oscar in Amsterdam e.o.en pas vanavond naar huis gegaan
Zodat je een alibi hebtquote:
Ken je mods Maanvis, als mod.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Post je hier als modje of als usert?
hmmm... .quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:40 schreef Toverstokje het volgende:
Djmo is weg dus je kunt openheid geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |