Deur vat Tineke mooi samen.quote:
Ik vond alleen die van de Iraanse het meest lijken, maar een te woeste baard.quote:Op maandag 18 december 2023 09:37 schreef Magica het volgende:
Leuke vent, Thomas
De portretten waren redelijk matig vond ik
Ja, qua kunstenaars was het niet de beste aflevering. Thomas is inderdaad leuk. Ben een paar jaar terug ook naar een lezing van hem geweest. De lezing waar-ie hier een klein stukje uit doet:quote:Op maandag 18 december 2023 09:37 schreef Magica het volgende:
Leuke vent, Thomas
De portretten waren redelijk matig vond ik
Ja.Maar voor mij sprong de potlood tekening er bovenuit. Zo knap en gedetailleerd.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Vond het alle drie echt toffe werken van Typhoon!
Als ik z'n Wikipedia 'ns doorneem, vind ik dat toch tamelijk bizar. Of je moet héél jong zijn.quote:Op zondag 24 december 2023 08:45 schreef lily het volgende:
Ik kijk nu de aflevering met Thomas Erdbrink. Ik kende hem niet. Leuke man idd.
Zeker, maar dat iets heel knap gemaakt is, maakt het nog geen kunst. Dat is meer ambachtelijk dan artistiek.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja.Maar voor mij sprong de potlood tekening er bovenuit. Zo knap en gedetailleerd.
Klopt, die fout wordt regelmatig gemaakt. Mondriaan was een middelmatige landschapsschilder, totdat ie zichzelf uitvond.quote:Op zondag 24 december 2023 13:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zeker, maar dat iets heel knap gemaakt is, maakt het nog geen kunst. Dat is meer ambachtelijk dan artistiek.
Mee eens. Ik zou zelf dat symbolische werk van die vrouw gekozen hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:03 schreef Magica het volgende:
Dat schilderij wat ze had gekozen vond ik helemaal niks
Ja die vond ik ook wel wat hebbenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Mee eens. Ik zou zelf dat symbolische werk van die vrouw gekozen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nizno op 23-11-2024 17:48:02 ]Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Hij was wel gaaf.quote:Op zondag 24 november 2024 08:01 schreef Irri-tante het volgende:
Ik zou ook die grijze gekozen hebben. Die symboliek van Gabber is geweldig bedacht, maar misschien iets te veel. Plus dat ik het niet echt op Rafaël vind lijken
Ik had de kleurrijke gekozen. Die anderen waren duizend in een dozijn. Ik heb een vriendin die maakt ze realistischer met een zweem orginaliteit.quote:Op zondag 24 november 2024 15:16 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Hij was wel gaaf.
Maar keek wel t minste en hij wilde liever zwart wit
Begrijp zijn keuze wel, volgensmij was het ook bedoeld voor zijn kleinkind. Dan vind ik dat portret mooier om na te laten, dan een paar kleitabletten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:20 schreef golfer het volgende:
Jammer dat hij niet koos voor het klei-gedoe.
Hij zei eerst dat hij het niet teveel close-up en in to his face wilde en wat kiest hij dan...juist de tekening die dat allebei heeft.
Die is wel dik geworden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zometeen Ranomi, ben heel benieuwd
Zwanger, al weet ik niet of dat hier al zo wasquote:
Wij kijken het nu terug.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb het niet afgezien maar wat een leuk mens is die Martine. En best een heftig verhaal wat zij vertelde over haar jeugd.
Haar ouders hebben vast die andere 2 gekochtquote:Op zondag 9 november 2025 14:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren weer begonnen.
Deze aflevering: Plien van Bennekom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |