Wat van wie?quote:Jesus died for somebody's sins but not mine
Zeker wel. De kop is eraf!quote:
quote:She performed and co-wrote withthe song "Look What Love Has Done" for the 1994 motion picture Junior.
quote:teamed with American vocalist Linda Ronstadt and had a million-selling #2 hit in the U.S. and a Top 10 U.K. hit in 1987[14] with "Somewhere Out There", the theme from the animated feature film An American Tail. The song was awarded the 1987 Grammy Award for Song of the Year. It also received Academy Award and Golden Globe nominations. It was one of the last million-selling Gold-certified 45 RPM singles to be issued by the RIAA
quote:In 1985,won a Grammy Award for "Yah Mo B There", a duet with Michael McDonald, and participated in the charity project "We Are the World".
Wie?quote:(Kalamazoo, Michigan, 23 april 1952) is een Amerikaanse drummer, producer, zanger, en liedjesschrijver. Hij kreeg de naam
van guru Sri Chinmoy in de jaren 70. Hij begon zijn carrière bij John McLaughlin en de groep Mahavishnu Orchestra (waar hij drummer Billy Cobham verving). Hij speelde ook op het album Wired van Jeff Beck.
Zekerquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:58 schreef methodmich het volgende:
DJ Shadow.
Ghostface Killah.
Inspectah Deck.
Nas.
Fantastic Negrito als reserve mocht er toch één niet juist zijn.
Welk album van wie?quote:is the debut studio album by British-American electronic music group
, released on 24 August 1998 by Mo' Wax. The creation of the album was helmed by the duo of James Lavelle and DJ Shadow, with the former overseeing the album's themes and the latter handling musical composition.
also features contributions from a varied cast of guest musicians recruited by Lavelle.
Lijkt mij zo ook wel, eigenlijk.quote:
quote:was an alternative country music group from Belleville, Illinois, active between 1987 and 1994
quote:is an American indie rock band from Modesto, California. The group was formed in 1992, and featured Jason Lytle, Aaron Burtch, Jim Fairchild, Kevin Garcia and Tim Dryden, until Garcia's death in 2017 following a stroke.
quote:Reguliere albums
Under TWF(1997)
The SS (2000)
S (2003)
JLTF Cat
Last P (2017)
The SS ..... on a Wooden Piano (2020)
quote:
Kaiser Chiefs ?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:59 schreef Beregd het volgende:
Van welke band is kurt wagner dan weer de frontman?
quote:Could we stay right here till the end of time
Until the earth stops turning
quote:What do you get for pretending the danger's not real
Meek and obedient you follow the leader
Down well trodden corridors into the valley of steel
What a surprise
The look of terminal shock in your eyes
Now things are really what they seem
No, this is no bad dream
Mèhquote:
Syd Barrett had hem de naam Gerald gegeven.quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:32 schreef bartrid het volgende:
Hoe heet de muis uit Bike van Pink Floyd?
Stand deel 1428quote:
quote:“
” Everyone who sees this seems certain that it’s based on a movie, but no one can agree on which. Some have thought it takes off from the opening traffic-jam sequence of “Falling Down” (which is hardly giving
. any credit for taste). Others of us were certain that its mind-reading elements were inspired by “Wings of Desire” (a credible theory, since the band has worked with Wim Wenders). The official word is that the video, directed by Jake Scott, gets its cues from an expressway scene 30 years ago in Fellini’s “8 1/2.” In fact, you’re better off not even bringing any filmic references to appreciate the beauty in this finely drawn mosaic of mortal thought.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wim Wenders heeft met U2 samengewerkt, dus ik gok op With Or Without You van hen...
lijkt me wel jaquote:
Die inderdaad wel jaquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Roadblock van Stock, Aitken & Waterman?
Wat van wie?quote:She landed on my roof
Mad love from Venus
Her ship went out of gas
Fast as light, love came between us
quote:
Wat van wie?quote:They got little cars
That go beep, beep, beep
They got little voices
Goin' peep, peep, peep
Randy Newman - Short Peoplequote:
quote:
Welk lied?quote:He claim he has the misery but he's havin' a lot of fun
Zeker!quote:
Zeker weten!quote:
Neil Young ?quote:Op zondag 11 april 2021 11:18 schreef belsen het volgende:
Wie heeft in navolging van George Michael en Robbie Williams een EP getiteld Freedom gelanceerd?
Als dat album al een EP zou zijn, was 'ie alsnog uitgebracht vóór die andere 2quote:
Als dat album een EP was, dan heette die Eldorado.quote:Op zondag 11 april 2021 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als dat album al een EP zou zijn, was 'ie alsnog uitgebracht vóór die andere 2
Stand deel 1428quote:Op zondag 11 april 2021 16:41 schreef methodmich het volgende:
I heard his EP
now I'm a belieber.
Justin Bieber?
Dit moet Ryan Rio Babel zijn.quote:Op maandag 12 april 2021 22:01 schreef methodmich het volgende:
Welke voetballer bracht op Goede Vrijdag de eerste single van zijn later dit jaar te verschijnen autobiografische debuutalbum uit?
Gewoon onder eigen naam zelfs. Dus dan eigenlijk Ryan Guno Babel.quote:
Ryan Adams inderdaad niet en ook Ryan Shaw bleef hangen in de Tipparade.quote:Op maandag 12 april 2021 23:24 schreef pipster het volgende:
Ryan Paris
Ryan Shaw
Barry Ryan
Bianca Ryan
Ryan Adams (zal wel niet)
(B) Ryan Adams
quote:Alles bestaat uit chaos
Om mij heen
Al mijn idealen zijn gebroken woorden
Ik zoek een ziel die
Me zal kunnen helpen
Ik behoor tot
Een generatie die uit de betovering is gerukt,
die is ontluisterd
Désenchantéequote:
tikkie terugquote:
quote:Shed a tear cause I'm missing you
I'm still alright to smile
Stand deel 1428quote:
Welke band?quote:is an American Southern rock band from Atlanta, Georgia, United States.
The band was formed in 1985 in Atlanta when Kevn Kinney hooked up with Frank French at Frank's recording studio, "Dragon Path Music," and began working on original songs at night and working at times at Frank's shop "Far East Futon Company" in Atlanta. Kinney also hooked up with Tim Nielsen, who was in a popular band called the Nightporters with drummer Paul Lenz. Kinney had just moved to Georgia from Milwaukee[1] and was working in a sewage-treatment plant by day while playing folk gigs by night. The band’s name was chosen from one of Kevn’s many songs that reflected the two directions of the band's music.
Ik denk dat zeker het solowerk van meneer Kinney in jouw straatje valtquote:Op dinsdag 13 april 2021 11:35 schreef methodmich het volgende:
Hoewel het qua stijl toch wel in mijn straatje zou moeten passen, krijg ik er helaas geen naam opgeplakt...
Drivin 'n' Crying ?quote:Op woensdag 14 april 2021 07:36 schreef cafca het volgende:
Deze band heeft een opvallende overeenkomst met de band uit de vorige vraag...
Yepquote:
Daarom ben ik daar ook maar voor gegaan, was wel een innovatieve clip voor die tijd.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:59 schreef Burnett het volgende:
Iets zegt mij dat tong Godley And Creme zoekt maar die komt alweer uit 1985...
Kom maar op met het verlossende antwoord. Of staat het er nog niet tussen?quote:Op woensdag 14 april 2021 08:26 schreef tong80 het volgende:
Welk nummer met Cry wordt gezien als één van de eerste muziekclips?
Toch bedoel ik hem. Schakel mij uit.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:59 schreef Burnett het volgende:
Iets zegt mij dat tong Godley And Creme zoekt maar die komt alweer uit 1985...
So far so goodquote:Op woensdag 14 april 2021 13:45 schreef Berkery het volgende:
5 keer Anton Corbijn methinks. Herken alleen
Nirvana - Heart shaped box
Front 242 - Headhunter
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:42 schreef bartrid het volgende:
Depeche Modeen The Killers
En is DM dan I feel you
![]()
Correctquote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef cafca het volgende:
All the things that i've done.
Die andere weet ik dus niet
Oh, dat nummer van Coldplay dat een sample van kraftwerk bevat dan? Geen idee wat de titel daarvan is....quote:Op woensdag 14 april 2021 16:29 schreef pipster het volgende:
Nou voor het nummer van de meest saaie band ter wereld (of toch iig voor moi) Kraftwerk
Wat zal jij toch af en toe blij zijn dat je dat soort dingen niet weet! Coldplay is de gezochte band idd.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
Oh, dat nummer van Coldplay dat een sample van kraftwerk bevat dan? Geen idee wat de titel daarvan is....
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
Oh, dat nummer van Coldplay dat een sample van kraftwerk bevat dan? Geen idee wat de titel daarvan is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]Ik vind Talk dus nog wel acceptabel als single.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand deel 1428
cafca 4
bartrid 4
iggyinthehouse 3
Da_Sandman 3
Z 1
pipster 3
methodmich 2
Beregd 1
Berkery 2
MadMaster 2
Blogman 1
belsen 1
tong80 1
Ook puntje voor Cry gedaan.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
quote:
Goed beredeneerdquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de bongo, ga ik bij nader inzien toch voor Pigbag...
Deze 'Jellybean' heeft vele looks gehad, waaronder deze dus als glamour boy...quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:30 schreef iggyinthehouse het volgende:
John Benitez? Maar volgens mij ziet die anders uit?
quote:
Welk nummer van wie?quote:![]()
Hey yeaah!
Mm... hey yeaah!
Hey yeaah!
Mm... hey yeaah!
![]()
We're gonna do a song, that you never heard before
(Before, before, before, before)
Scoop - Drop Itquote:
Correctquote:
Wat van wie?quote:Traveling somewhere,
Could be anywhere
There's a coldness in the air
But I don't care
Stand deel 1428quote:
Stand deel 1428quote:
Rush?quote:Op maandag 19 april 2021 13:18 schreef iggyinthehouse het volgende:
Wou "snel" antwoord geven...dat is meestal mijn reden waarom ik niet quote...
Dit zijn de albums van welke band?
R
FBN
COS
#
AFTK
H
PW
MP
S
GUP
PW
HYF
P
RTB
C
TFE
VT
S&A
CA
quote:were a UK dance music group, who had a crossover hit single with "House Arrest" in 1987.
quote:
quote:You can see that he's mischievous, mysterious and devious
When he circulates amongst the people in the place
But once you know he's fun and something of a genius
He gives a grin that goes around from face to face to face
Very goode!quote:
Welke band waarschuwde in 1968 op het gelijknamige nummer voor Mad John?quote:There was an old man who lived in the greenwood
Nobody knew him or what he had done
But mothers would say to their children, beware of mad John
En die zijn het wel!quote:
Welk nummer van wie?quote:You must have heard the cautionary tales
The dangers hidden on the cul-de-sac trails
From wiser men who've been through it all
And the ghosts of failures spray-canned up on the wall
quote:
quote:A 1987 cover version byreached number 12 on the U.S. Billboard Hot 100, and topped the charts in Canada and the United Kingdom. It also topped the charts in a further four countries in Europe.
also recorded the song in Spanish under the title "Nada cambiará mi amor por ti".
Het is Nothing's gonna change my love for you en dat is sowieso een hit van Glenn Medeirosquote:Op dinsdag 20 april 2021 16:49 schreef iggyinthehouse het volgende:
1 van mijn favos
Welk nummer, van wie?
[..]
Stand deel 1428quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is Nothing's gonna change my love for you en dat is sowieso een hit van Glenn Medeiros
quote:Nee, nee, niets is veranderd
Alles is hetzelfde gebleven
Hé, hé, hé
Zekerquote:Op woensdag 21 april 2021 12:00 schreef cafca het volgende:
Dat klinkt als een vertaling van Non non rien à changez van Les Poppies...
Een beredeneerde gok op Les Paul (In Memphis heb ik de Gibson fabriek bezocht en daar heb ik deze foto volgens mij ook gezien)...quote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een beredeneerde gok op Les Paul (In Memphis heb ik de Gibson fabriek bezocht en daar heb ik deze foto volgens mij ook gezien)...
ringo star en lindsey de Paul?quote:Op woensdag 21 april 2021 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Welk stelletje zien we hier dan?
De enige echte Lè Paul...quote:
Wat van wie?quote:True love means planning a life for two
Being together the whole day through
True love means waiting and hoping that soon
Wishes we made will come true
My love, my love
Vervolgvraagje soort vanquote:Op donderdag 22 april 2021 15:55 schreef methodmich het volgende:
Lastig, heb er bepaald nog geen beeld bij op basis van dit stukje...
Ik ken het ook niet.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:45 schreef Charmian het volgende:
Een gedeelte van de oplossing van de vorige vraag bijna in drievoud en nog een stukje verder terug in de tijd. Of willen jullie nog een stukje tekst?
Leuk nummer!quote:Op zondag 25 april 2021 16:37 schreef Charmian het volgende:
Hey Paula van Paul & Paula
Misschien allemaal toch te jong om het te herkennenik was ook nog niet geboren toen het nummer uitkwam
Ik denk dat het geen zin heeft om hem te parkeren
quote:When I saw you walking down the street
I said that's the kind of girl I'd like to meet
Zat ik toch in de buurtquote:She comes walking down the street
That's the kind, hey,
That's the kind I want to meet
quote:recorded a cover version titled "
". It was released in July 2000 as the lead single from his debut solo album,
. In 2002, it was re-released when it became the unofficial theme song for the 2002 FIFA World Cup.[7] It reached number 1 in the United Kingdom,[8] Ireland, and Australia. Darts player Tony O'Shea uses it as his walk-on song.[9]
Lijkt mij helemaal goed!quote:
Ja, dat is d'r. Onder meer van de knaller Pussy Is God!quote:
quote:Op donderdag 29 april 2021 10:23 schreef pipster het volgende:
Ja dat is dan wel Princess, was ik ondertussen achter.
quote:Kim Bendix Petersen (born 14 June 1956), better known by his stage name, is a Danish rock musician and songwriter. As a vocalist, he is known for his powerful and wide-ranging singing voice, in particular his far-reaching falsetto screams. He is the lead vocalist and lyricist for both Mercyful Fate and the eponymous
.
Stand deel 1428quote:
Had je die andere 2 ook geweten?quote:Op donderdag 29 april 2021 11:29 schreef bartrid het volgende:
Killing Joke, Diamond Head en Misfits.
quote:Today, it is often mentioned among the greatest heavy metal records ever. In their 2017 listing of the 100 Greatest Metal albums of all time, Rolling Stone magazine rankedat #6.
Slayer Reign in blood?quote:
Stand deel 1428quote:
Sickening ways to achieve the.....?quote:
quote:is een hardrockband uit de Verenigde Staten, die in 2015 is opgericht door Alice Cooper, Joe Perry en Johnny Depp.
Holocaust was de laatste band van de garage days. Angel of death!!!!!! Sleeeeeyerrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!quote:Op donderdag 29 april 2021 16:54 schreef bartrid het volgende:
[..]
Sickening ways to achieve the.....?
Yepquote:
quote:It's getting late to give you up
I took a sip from my devil's cup
Slowly, it's taking over me
quote:
quote:Your mouth, so hot
Your web, I'm caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat
Best wel een lekker album op de natte vrijdag...quote:
Sommige mensen hebben aan SD genoeg...quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:04 schreef iggyinthehouse het volgende:
Als 1. SN was geweest, had ik hem wel geweten
quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben aan SD genoeg...
rechts klikken en openen in een nieuwe tab werkt hier wel,maar ik zie ook een rood kruisje.quote:
Voor mij deed vooral B(IYL) het...quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben aan SD genoeg...
Ook gedaan, maar je weet nooit wat je qua URL en mogelijke onthullingen daardoor dan in beeld krijgt...quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
rechts klikken en openen in een nieuwe tab werkt hier wel,maar ik zie ook een rood kruisje.
quote:was an American rock band founded in 1967 and based in Los Angeles, California. Their most commercially successful single in the United States was "I Got a Line on You". They were also known for their albums, including their self-titled debut album, The Family That Plays Together, Clear, and Twelve Dreams of Dr. Sardonicus.
Speedo Speedwagon ?quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:02 schreef cafca het volgende:
Altijd wel een lekker album
[ afbeelding ]
Wie?
Nee zeker geen Teenie bop muziek. Een andere band leende een gitaarriedeltje van ze voor een ander nummer wat héél bekend is geworden...quote:Op zaterdag 1 mei 2021 17:16 schreef tong80 het volgende:
Die band met teenie Bop muziek uit de jaren 70 waarvan de zanger sekssymbool was en jong overleed ?
Moet plots aan Catapult denken.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 17:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee zeker geen Teenie bop muziek. Een andere band leende een gitaarriedeltje van ze voor een ander nummer wat héél bekend is geworden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |