quote:Op donderdag 29 april 2021 10:23 schreef pipster het volgende:
Ja dat is dan wel Princess, was ik ondertussen achter.
quote:Kim Bendix Petersen (born 14 June 1956), better known by his stage name, is a Danish rock musician and songwriter. As a vocalist, he is known for his powerful and wide-ranging singing voice, in particular his far-reaching falsetto screams. He is the lead vocalist and lyricist for both Mercyful Fate and the eponymous
.
Stand deel 1428quote:
Had je die andere 2 ook geweten?quote:Op donderdag 29 april 2021 11:29 schreef bartrid het volgende:
Killing Joke, Diamond Head en Misfits.
quote:Today, it is often mentioned among the greatest heavy metal records ever. In their 2017 listing of the 100 Greatest Metal albums of all time, Rolling Stone magazine rankedat #6.
Slayer Reign in blood?quote:
Stand deel 1428quote:
Sickening ways to achieve the.....?quote:
quote:is een hardrockband uit de Verenigde Staten, die in 2015 is opgericht door Alice Cooper, Joe Perry en Johnny Depp.
Holocaust was de laatste band van de garage days. Angel of death!!!!!! Sleeeeeyerrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!quote:Op donderdag 29 april 2021 16:54 schreef bartrid het volgende:
[..]
Sickening ways to achieve the.....?
Yepquote:
quote:It's getting late to give you up
I took a sip from my devil's cup
Slowly, it's taking over me
quote:
quote:Your mouth, so hot
Your web, I'm caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat
Best wel een lekker album op de natte vrijdag...quote:
Sommige mensen hebben aan SD genoeg...quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:04 schreef iggyinthehouse het volgende:
Als 1. SN was geweest, had ik hem wel geweten
quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben aan SD genoeg...
rechts klikken en openen in een nieuwe tab werkt hier wel,maar ik zie ook een rood kruisje.quote:
Voor mij deed vooral B(IYL) het...quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben aan SD genoeg...
Ook gedaan, maar je weet nooit wat je qua URL en mogelijke onthullingen daardoor dan in beeld krijgt...quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
rechts klikken en openen in een nieuwe tab werkt hier wel,maar ik zie ook een rood kruisje.
quote:was an American rock band founded in 1967 and based in Los Angeles, California. Their most commercially successful single in the United States was "I Got a Line on You". They were also known for their albums, including their self-titled debut album, The Family That Plays Together, Clear, and Twelve Dreams of Dr. Sardonicus.
Speedo Speedwagon ?quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:02 schreef cafca het volgende:
Altijd wel een lekker album
[ afbeelding ]
Wie?
Nee zeker geen Teenie bop muziek. Een andere band leende een gitaarriedeltje van ze voor een ander nummer wat héél bekend is geworden...quote:Op zaterdag 1 mei 2021 17:16 schreef tong80 het volgende:
Die band met teenie Bop muziek uit de jaren 70 waarvan de zanger sekssymbool was en jong overleed ?
Moet plots aan Catapult denken.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 17:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee zeker geen Teenie bop muziek. Een andere band leende een gitaarriedeltje van ze voor een ander nummer wat héél bekend is geworden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |