Correctquote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef cafca het volgende:
All the things that i've done.
Die andere weet ik dus niet
Oh, dat nummer van Coldplay dat een sample van kraftwerk bevat dan? Geen idee wat de titel daarvan is....quote:Op woensdag 14 april 2021 16:29 schreef pipster het volgende:
Nou voor het nummer van de meest saaie band ter wereld (of toch iig voor moi) Kraftwerk
Wat zal jij toch af en toe blij zijn dat je dat soort dingen niet weet! Coldplay is de gezochte band idd.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
Oh, dat nummer van Coldplay dat een sample van kraftwerk bevat dan? Geen idee wat de titel daarvan is....
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
Oh, dat nummer van Coldplay dat een sample van kraftwerk bevat dan? Geen idee wat de titel daarvan is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]Ik vind Talk dus nog wel acceptabel als single.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand deel 1428
cafca 4
bartrid 4
iggyinthehouse 3
Da_Sandman 3
Z 1
pipster 3
methodmich 2
Beregd 1
Berkery 2
MadMaster 2
Blogman 1
belsen 1
tong80 1
Ook puntje voor Cry gedaan.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
quote:
Goed beredeneerdquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de bongo, ga ik bij nader inzien toch voor Pigbag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |