abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198819656
Misschien interessant te zien hoe de vaccinatiebereidheid op Fok is.

Wie hier laat zich beslist NIET vaccineren? BVD
pi_198819723
Ik
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 2 april 2021 @ 14:24:07 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198819735
Waarom doe je er geen poll in? De voor en de tegen?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_198819750
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:24 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom doe je er geen poll in? De voor en de tegen?
Ik wil graag de tegens hier.
pi_198819845
Ik ben jong en gezond (voor zover ik weet). Waarom vaccinatie. Zeker als je leest van de mogelijke bijwerkingen. Het is misschien geen populaire mening maar ik laat me niet vaccineren
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 14:45:53 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198820001
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:25 schreef Za het volgende:

[..]

Dus je wil weten hoe de vaccinatiebereidheid is maar wil wel graag alleen de tegens hier? Juist ja. Weer eens aan het zoeken naar informatie die in je straatje past?

Ik laat me beslist wél vaccineren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_198820014
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus je wil weten hoe de vaccinatiebereidheid is maar wil wel graag alleen de tegens hier? Juist ja. Weer eens aan het zoeken naar informatie die in je straatje past?

Ik ook. Liever vandaag nog dan morgen
pi_198820085
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:25 schreef Za het volgende:

[..]

Je kan geen vaccinatiebereidheid weten als je alleen de tegenstanders verzameld.
Oh wacht... Sorry ik lees nu pas je usernaam...
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198820146
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:32 schreef LiselotteJH19 het volgende:
Ik ben jong en gezond (voor zover ik weet). Waarom vaccinatie.
Vaccineren doe je vooral om verspreiding tegen te gaan, ik vind dat zelf wel een goed argument. Een hoge vaccinatiebereidheid draagt bij aan het keren van de ontwrichting van de maatschappij zoals nu gaande is.
-nee-
pi_198820294
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:45 schreef CoolGuy het volgende:

Er zal uiteraard een overlap zijn vwb mensen die zich wel laten vaccineren, er zitten hier immers veel senioren. En hun bereidheid kunnen we in elke thread teruglezen.

Degene die hiertoe niet bereid zijn aan het woord laten is niets mis mee imo, of dienen ze overstemd te worden door de massa hier?
pi_198820336
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:56 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Vaccineren doe je vooral om verspreiding tegen te gaan, ik vind dat zelf wel een goed argument. Een hoge vaccinatiebereidheid draagt bij aan het keren van de ontwrichting van de maatschappij zoals nu gaande is.
Als alle risicogroepen gevaccineerd zijn is die ontwrichting ook voorbij. De 2.5M mensen die al Covid hebben gehad hoef je nu ook niet te vaccineren.

Voordeel is dat je veel minder vaccins nodig hebt en veel sneller klaar bent.

Brengt jammer genoeg te weinig geld in het laatje, dus we gaan voor de eindeloze weg van iedereen 18+ vaccineren. Anders geen vaccinpaspoort en geen vrijheid.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jed1Gam op 02-04-2021 15:17:52 ]
pi_198820339
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:46 schreef Fugue het volgende:

Ik ook. Liever vandaag nog dan morgen
Er zijn toch plenty andere threads waar je dit kunt melden.

Het is niet slim ook dat hier te doen, nu al komen er niet voldoende mensen opdraven bij de prikstations, laat ze eens aan het woord ipv hen jouw mening op te dringen of bij voorbaat weg te willen jagen
pi_198820401
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:12 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Als alle risicogroepen gevaccineerd zijn is die ontwrichting ook voorbij.

Voordeel is dat je veel minder vaccins nodig hebt.
Maar ook mensen buiten de risicogroepen kunnen er heel ziek van worden en op lange termijn er uit liggen. Dan denk ik dat je beter kan proberen om de verspreiding stil te leggen door lekker een 99% vaccinatiedekking te krijgen, zoals we dat eerder hebben gedaan met ontwrichtende ziekten.
-nee-
pi_198820469
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:17 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Maar ook mensen buiten de risicogroepen kunnen er heel ziek van worden en op lange termijn er uit liggen. Dan denk ik dat je beter kan proberen om de verspreiding stil te leggen door lekker een 99% vaccinatiedekking te krijgen, zoals we dat eerder hebben gedaan met ontwrichtende ziekten.
Het kan dat andere mensen ook ziek worden, maar mensen kunnen ook opeens kanker krijgen of iets anders.

Het is niet de reden voor de maatregelen, dat is angst voor overbelasting zorg.
  vrijdag 2 april 2021 @ 15:24:21 #15
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198820486
5 gevallen van trombose op 400.000 AZ vaccinaties

quote:
Sinds de introductie van de pil is bekend dat deze het risico op veneuze trombose verhoogt. Het absolute risico is laag bij jonge vrouwen (1-3 per 10.000 per jaar), maar doordat de pil wereldwijd veel gebruiksters heeft is dit kleine risico toch relevant.
bron

Iedereen staat natuurlijk vrij in zijn eigen keuzes, maar het hele trombose verhaal is redelijk overtrokken als je ziet hoe vaak trombose normaal ook voorkomt, ook bij redelijk gewone medicijnen zoals de anticonceptie pil.
pi_198820534
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:13 schreef Za het volgende:

[..]

Er zijn toch plenty andere threads waar je dit kunt melden.

Het is niet slim ook dat hier te doen, nu al komen er niet voldoende mensen opdraven bij de prikstations, laat ze eens aan het woord ipv hen jouw mening op te dringen of bij voorbaat weg te willen jagen
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:16 schreef Za het volgende:
Misschien interessant te zien hoe de vaccinatiebereidheid op Fok is.

Wie hier laat zich beslist NIET vaccineren? BVD
Je vraagt zelf naar de bereidheid
maar als mensen zich wel willen vaccineren wil je het niet horen?

Open dan een topic over 'Post hier als je niet willen laten vaccineren'

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2021 15:29:25 ]
pi_198820535
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:24 schreef Momo het volgende:
5 gevallen van trombose op 400.000 AZ vaccinaties
[..]

bron

Iedereen staat natuurlijk vrij in zijn eigen keuzes, maar het hele trombose verhaal is redelijk overtrokken als je ziet hoe vaak trombose normaal ook voorkomt, ook bij redelijk gewone medicijnen zoals de anticonceptie pil.
Zeker maar dit topic gaat toch over mensen die zich niet laten vaccineren?
pi_198820546
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:17 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Er zijn allerlei ziektes of andere gebeurtenissen die ernstig letsel of dood veroorzaken bij jonge mensen.
pi_198820611
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:22 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Het kan dat andere mensen ook ziek worden, maar mensen kunnen ook opeens kanker krijgen of iets anders.

Het is niet de reden voor de maatregelen, dat is angst voor overbelasting zorg.
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Er zijn allerlei ziektes of andere gebeurtenissen die ernstig letsel of dood veroorzaken bij jonge mensen.
Sterke argumenten.
-nee-
pi_198820655
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:35 schreef Marsenal het volgende:

[..]

[..]

Sterke argumenten.
Ik neem zelf wel dat vaccin, maar om te zeggen dat deze strategie nou het meest effectief is, nee.

Enkel om het paspoortje te krijgen, van het gezeik testsamenleving af te zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jed1Gam op 02-04-2021 15:54:55 ]
pi_198821324
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:35 schreef Marsenal het volgende:

[..]

[..]

Sterke argumenten.
Dat vind ik dus ook :Y
Daarnaast heb ik er gewoonweg geen zin in.
pi_198821749
Ik neem normaal gesproken een vaccin als ik naar het buitenland ga maar dit vaccin weiger ik. Voornaamste twee reden is de te korte ontwikkelings / testfase en uit protest tegen vaccinatiepaspoort.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  vrijdag 2 april 2021 @ 18:03:00 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198822371
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Voor kanker of hart- en vaatziekten zou ik me ook laten vaccineren als dat zou bestaan
Laffe huichelaar
pi_198822539
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:13 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik neem normaal gesproken een vaccin als ik naar het buitenland ga maar dit vaccin weiger ik. Voornaamste twee reden is de te korte ontwikkelings / testfase en uit protest tegen vaccinatiepaspoort.
Met name het eerste punt wat je noemt is mijn bezwaar. Er is nog te veel onduidelijk over de effecten op lange termijn, zeker omdat het vaccin in zo'n korte periode ontwikkeld is. En nu er meer verhalen naar buiten komen over eventuele bijwerkingen op de korte termijn vertrouw ik het niet. Geen spuit in mijn lijf.
  vrijdag 2 april 2021 @ 18:27:21 #25
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_198822667
Ik ben voornemens het vaccin niet te nemen, tenzij voor niet-gevaccineerden vergaande maatschappelijke beperkingen zouden worden opgelegd. Voorbeeld: een vaccinatie als vereiste voor reizen per vliegtuig zou ik persoonlijk een acceptabele beperking vinden, daar ik qua vakantietrips ook genoegen neem met bijvoorbeeld een autotrip naar verschillende Europese bestemmingen. Echter, komt er een vaccinatieplicht om de hoek kijken wanneer je letterlijk de grens over rijdt, dan wordt het een ander verhaal.

Ander voorbeeld: vaccinatie als vereiste voor restaurants kan ik prima omzeilen door gewoon thuis te eten, maar vaccinatieplicht voor álle openbare gebouwen zou me te ver gaan.

Een vergaande indirecte verplichting tot vaccinatie zou me kortom waarschijnlijk doen zwichten, al verwacht ik niet dat het zover komt.
  vrijdag 2 april 2021 @ 18:53:07 #26
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_198822998
Ik skip, jong gezond en reeds covid gehad.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_198823069
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 april 2021 18:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Een vergaande indirecte verplichting tot vaccinatie zou me kortom waarschijnlijk doen zwichten, al verwacht ik niet dat het zover komt.
Bereid je maar voor op vaccinatieplicht overal. Of je moet elke keer testen betalen.
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 21:07:54 #28
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198825024
Geef mij dit prik maar, er zijn over de jaren ergere dingen in verdwenen.

Ken ik iig weer lekker naar de stad voor een pilsje :7
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_198825558
Ik wil het liever niet maar er wordt aan mijn rechten getornd door niet mee te doen met het sprookje.

Afhankelijk dus van de gevolgen die ik mag ondervinden van verzonnen beleid zal ik een keuze maken in de toekomst... Het is een grof schande dat er aan de vrijheden van mensen wordt getornd voor een virus dat na vrijwillige vaccinatie bij voornamelijk risicogroepen totaal vergelijkbaar wordt met de seizoensgriep.

Dit beleid slaat helemaal nergens op. En ik ben niet de enige die het idee heeft dat iedereen vaccineren zinvol is, daar was laatst nog een artikel over.. Even kijken of ik dat kan vinden.

https://www.geenstijl.nl/5158362/heel-interessant/

Dit is een voorzetje maar er is veel over te vinden.

+- iedere viroloog zegt ook dat dit virus niet meer van de aardbol zal verdwijnen. Als het 100% uit de populatie moet blijven moet je ieder jaar opnieuw vaccineren en op de juiste stam gokken. Zoals bij Influenza.

Tjah sterkte.

Hoewel er nu wel de indruk wordt gewekt dat influenza letterlijk van de aardbol is verdwenen. Dat is wel bijzonder... We zullen zien.

[ Bericht 33% gewijzigd door ludovico op 02-04-2021 21:44:52 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198825743
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:56 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Nee, want het is een never ending cirkle.

Wie weet kan het roulatie niveau naar beneden, is iedereen constant net wat minder vaak (licht) ziek, de vraag die je mag stellen is alleen: wat doet dat met het immuunsysteem, wat zijn de kosten? Wat zijn de baten?

En als het onder dwang moet dan ga je een morele grens over.

Maar kom eerst maar met wat sterkere bewijzen en een goed debat onder experts.. En laat de politiek er svp een beetje buiten.

Misschien dat we dan verder kunnen praten en er griepprikken in het basispakket komen oid. Dan is de big pharma ook weer blij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:11:31 #31
451005 Grems
Clown World
pi_198826048
Uiteraard laat ik mij niet vaccineren, om uiteenlopende redenen.
pi_198826091
Doe er ook niet aan mee.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_198826180
Mooi, hoe meer tegens hoe groter de kans dat andere en ik eerder aan de beurt komen.

:)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198826326
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:19 schreef TLC het volgende:
Mooi, hoe meer tegens hoe groter de kans dat andere en ik eerder aan de beurt komen.

:)
Slim bedacht hoor.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198826400
Arme kindjes die nog met polio, de bof, mazelen, rode hond (wat ik vroeger nog heb gehad) of difterie moeten rondlopen... om maar een paar ziektes te noemen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:45:56 #36
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_198826689
Hier ook geen vaccinatie
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:00:09 #37
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198826968
Ik moedig mensen die tegen vaccineren zijn altijd graag aan voet bij stuk te houden.

Laat je niet overhalen, indirecte vaccinatieplicht of niet!
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:01:11 #38
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198826991
Zo lost het probleem zich vanzelf op. Hoe minder krankzinnige, Trump- of Baudetstemmende dompopulistische paupers hoe beter. Ruimt lekker op in de genenpoel als die tokkies allemaal weigeren, ga zo door.

[ Bericht % gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2021 19:25:24 ]
Laffe huichelaar
pi_198827065
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Zo lost het probleem zich vanzelf op. Hoe minder krankzinnige, Trump- of Baudetstemmende dompopulistische paupers hoe beter. Ruimt lekker op in de genenpoel als die tokkies allemaal weigeren, ga zo door.
Ik hoop dat je snel aan de beurt bent! En wat leuke bijwerkingen krijgt.

[ Bericht % gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2021 19:25:27 ]
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_198827084
quote:
:D

Ik begrijp jongeren wel als ze totaal geen reden zien zich te laten vaccineren en dat is ook prima. Mensen die al wat ouder zijn en dan met name 40+ die zich niet willen laten vaccineren, die verklaar ik toch wat voor gek.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:08:58 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198827155
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:05 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik hoop dat je snel aan de beurt bent! En wat leuke bijwerkingen krijgt.
Een kans van minder dan één op 100.000 durf ik wel aan, dus ik hoop ook snel aan de beurt te zijn.
Laffe huichelaar
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 april 2021 @ 23:16:31 #42
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_198827297
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D

Ik begrijp jongeren wel als ze totaal geen reden zien zich te laten vaccineren en dat is ook prima. Mensen die al wat ouder zijn en dan met name 40+ die zich niet willen laten vaccineren, die verklaar ik toch wat voor gek.
Echt?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen antivaxxer, maar ik krijg/neem ook niet elk jaar de griepprik. Dan is het toch niet heel vreemd dat ik nadenk over wel of niet vaccineren?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_198827325
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Een kans van minder dan één op 100.000 durf ik wel aan, dus ik hoop ook snel aan de beurt te zijn.
Dat getal, waar het ook vandaan mag komen, is gebaseerd op wat we tot nu toe weten. Dat blijft een risico waar ik en velen anderen geen baat bij hebben.

Jij misschien wel. Is dat een goede reden om hier zo achterlijk te reageren zoals jij doet?
[..]
pi_198827382
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:32 schreef LiselotteJH19 het volgende:
Ik ben jong en gezond (voor zover ik weet). Waarom vaccinatie. Zeker als je leest van de mogelijke bijwerkingen. Het is misschien geen populaire mening maar ik laat me niet vaccineren
Precies deze reden.

Genoeg mensen om me heen die covid hebben gehad en waarbij het niks tot weinig voorstelde.

Tegenover al drie anderen die redelijk wat bijwerkingen hebben gehad. Vriend van me is zieker van het vaccin geweest dan de 99% van de mensen die ik ken met covid. Ja n=1 en alles, maar waarom zou ik het risico lopen.
pi_198827434
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:21 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Precies deze reden.

Genoeg mensen om me heen die covid hebben gehad en waarbij het niks tot weinig voorstelde.

Tegenover al drie anderen die redelijk wat bijwerkingen hebben gehad. Vriend van me is zieker van het vaccin geweest dan de 99% van de mensen die ik ken met covid. Ja n=1 en alles, maar waarom zou ik het risico lopen.
Alsnog is gemiddeld genomen het vaccin natuurlijk een veel veiligere keuze dan het virus zelf. Maar dit is misschien ook weer geen eerlijk vergelijk. In de zin van dat een vaccin je wordt 'opgedrongen' met geclaimde gezondheidsvoordelen terwijl een virus is iets dat je overkomt (en misschien zelfs niet).
I'll give you something to do
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:35:32 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198827583
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Echt?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen antivaxxer, maar ik krijg/neem ook niet elk jaar de griepprik. Dan is het toch niet heel vreemd dat ik nadenk over wel of niet vaccineren?
Nou ja dat vind ik wel wat vreemd. Je bent ook een van de weinige weldenkende mensen die ik ken die er zo over denkt.
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:36:11 #47
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_198827595
quote:
Ik geloof best dat het opluchtte om bovenstaande op het forum te gooien, maar het kan simpelweg niet op tegen de nuchtere en glasheldere statistieken die voortvloeien uit de huidige crisis. Voor mensen onder de 50 jaar spreken we over een IFR tussen de 0,002 en 0,15%. Kanker is een véél grotere dreiging, ook voor hen beneden de 50 jaar.

Dus neen, Covid-19 "ruimt niet lekker op".
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:38:24 #48
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198827643
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:36 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Ik geloof best dat het opluchtte om bovenstaande op het forum te gooien, maar het kan simpelweg niet op tegen de nuchtere en glasheldere statistieken die voortvloeien uit de huidige crisis. Voor mensen onder de 50 jaar spreken we over een IFR tussen de 0,002 en 0,15%. Kanker is een véél grotere dreiging, ook voor hen beneden de 50 jaar.

Dus neen, Covid-19 "ruimt niet lekker op".
Als ze een vaccin tegen kanker zouden ontwikkelen, zou ik dat inderdaad ook nemen, want da's ook geen pretje. Goed voorbeeld van een andere ziekte die je niet wil en waar je je tegen kan beschermen. Grote verschil nog dat je dat niet aan je naasten kan geven.
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:44:39 #49
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_198827725
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als ze een vaccin tegen kanker zouden ontwikkelen, zou ik dat inderdaad ook nemen, want da's ook geen pretje. Goed voorbeeld van een andere ziekte die je niet wil en waar je je tegen kan beschermen. Grote verschil nog dat je dat niet aan je naasten kan geven.
Ik ben licht hypochondrisch t.o.v. kanker (teveel horrorverhalen gelezen denk ik) en met een vaccinatie hiervoor mogen ze me lek prikken.

Ik zie de ontwikkeling van werkende vaccins tegen Covid-19 wél als een wetenschappelijke klapper, vergelijkbaar met het laten slagen van de Maanlandingen een halve eeuw geleden. Zie ook berichten dat de ontwikkelingen mbt de vaccins ook in het voordeel kunnen zijn voor bestrijding van kanker 8-)
pi_198827732
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het grote verschil is dat het erg dodelijk is.

Waar 'geen pretje' bij kanker een understatement is, was het bij covid voor mij daadwerkelijk van toepassing, voor ongeveer een weekje.
[..]
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:52:08 #51
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198827845
Weigeren? Dat impliceert dat ik geen keuze heb en die heb ik wel. Ik doe het gewoon niet, omdat ik niet overtuigd ben van de ingredienten van dit vaccin (en ja dat weet ik wel van een frikandel :+ ). En zolang de fabrikanten geen openheid van zaken geven (alles wat erin zit, moet niet heel moeilijk zijn) en de effecten op de korte - en lange termijn, ga ik er nog even over nadenken. Jaartje of 9
  zaterdag 3 april 2021 @ 00:13:23 #52
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_198828090
quote:

[..]

Echt?
Dit inderdaad.

De enige reden dat ik het zal doen is om weer te kunnen reizen (dus omdat het als pressiemiddel gebruikt wordt).

Als je gezond bent en zelden ziek dan heeft het eigenlijk geen toegevoegde waarde. Behalve de dreiging dat je anderen in gevaar brengt met een virus dat je zeer waarschijnlijk niet hebt en waartegen de meeste mensen dan al gevaccineerd zijn.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 3 april 2021 @ 00:26:21 #53
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198828271
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

De enige reden dat ik het zal doen is om weer te kunnen reizen (dus omdat het als pressiemiddel gebruikt wordt).

Als je gezond bent en zelden ziek dan heeft het eigenlijk geen toegevoegde waarde. Behalve de dreiging dat je anderen in gevaar brengt met een virus dat je zeer waarschijnlijk niet hebt en waartegen de meeste mensen dan al gevaccineerd zijn.
Met een paspoort? Ga je zover dat je wilt reizen en niet denkt aan mensen die helemaal niet zitten te wachten op zo'n paspoort omdat jij wil kunnen reizen? Gun het je hoor, van harte zelfs, maar zie jij de andere kant niet?
pi_198828372
quote:
Neem het AstraZeneca vaccin, met als vector een genetisch gemanipuleerd chimpanzee virus, geïsoleerd uit de uitwerpselen van wilde chimpanzees.
Waarom zou een intelligent en gefortuneerd persoon als uzelve dat zonder problemen in uw lichaam laten spuiten?

The Oxford–AstraZeneca vaccine is made from a cold-causing adenovirus that was isolated from the stool of chimpanzees and modified so that it no longer replicates in cells.
https://www.nature.com/articles/d41586-020-03326-w

Oxford-groep ontwikkelde zijn eigen chimpansee-afgeleide vector, genaamd ChAdOx1 , gebaseerd op een adenovirus dat werd ontdekt in chimpansee-uitwerpselen.
Het grootste nadeel van de adenovirale vectorvaccins van de mensapen kan zijn dat ze niet vooraf bij mensen zijn getest. Vóór de pandemie van het coronavirus was de ChAdOx1-vector van Oxford aan slechts ongeveer 320 mensen gegeven.

https://cen.acs.org/pharm(...)-new-COVID-19/98/i19
pi_198828703
Ik ga het ook niet doen.
Ben geen anti-vaxxer ik ben non-vaxxer.
Als mensen beschermd en beter van voelen - ga je gang.
Waarschijnlijk voor sommige zou de vax als 'n placebo werkt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198829567
Ik vind het wel interessant om te zien dat mensen nu zeggen dat ze hem niet gaan nemen, totdat blijkt dat ze daardoor niet naar de Costa del Sol kunnen. Dan staan ze massaal in de rij. Principes zijn zo lekker vloeibaar...
pi_198829589
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:33 schreef Za het volgende:

[..]

Neem het AstraZeneca vaccin, met als vector een genetisch gemanipuleerd chimpanzee virus, geïsoleerd uit de uitwerpselen van wilde chimpanzees.
Waarom zou een intelligent en gefortuneerd persoon als uzelve dat zonder problemen in uw lichaam laten spuiten?

The Oxford–AstraZeneca vaccine is made from a cold-causing adenovirus that was isolated from the stool of chimpanzees and modified so that it no longer replicates in cells.
https://www.nature.com/articles/d41586-020-03326-w

Oxford-groep ontwikkelde zijn eigen chimpansee-afgeleide vector, genaamd ChAdOx1 , gebaseerd op een adenovirus dat werd ontdekt in chimpansee-uitwerpselen.
Het grootste nadeel van de adenovirale vectorvaccins van de mensapen kan zijn dat ze niet vooraf bij mensen zijn getest. Vóór de pandemie van het coronavirus was de ChAdOx1-vector van Oxford aan slechts ongeveer 320 mensen gegeven.

https://cen.acs.org/pharm(...)-new-COVID-19/98/i19

Jouw bron is overigens wel van mei 2020, dus inmiddels alweer een jaar oud. In dat jaar is er heel veel gebeurd op dit gebied. Ik zeg hiermee niet dat jouw bron niet klopt, want die kennis heb ik niet. Wat ik wel zeg is dat de kans groot is dat dit inmiddels is achterhaald.
pi_198829602
KOM MAAR OP MET DIE PRIK _O_
  Licht Ontvlambaar zaterdag 3 april 2021 @ 08:29:18 #59
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_198829725
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja dat vind ik wel wat vreemd. Je bent ook een van de weinige weldenkende mensen die ik ken die er zo over denkt.
ik weet niet of ik naar een krantenartikel mag linken. Maar vorige week stond er een artikel in de Gelderlander van twee artsen uit Nijmegen die juist pleiten om niet iedereen te vaccineren, maar alleen risicogroepen. Omdat het virus muteert, zoals bijvoorbeeld ook de griep en niet uit te roeien is zoals bijvoorbeeld polio...
Dat maakt dat ik nadenk erover. Net zoals ik me ingelezen heb over de vaccinaties die mijn dochter aangeboden kreeg binnen Rijksvaccinatieprogramma. Zij heeft niet alle reguliere vaccinaties gehad, ik heb voor eigen rekening een ander vaccin geregeld voor kinkhoest en HPV.
pi_198829872
Ik protesteer ook tegen de term 'weigeren'. Ik heb de griepprik ook nog nooit geweigerd, ik heb hem gewoon nooit genomen. Zelfs nooit over nagedacht.

Wanneer de vraag mij opgedrongen wordt ga ik daar te zijner tijd in alle vrijheid over beslissen, de voordelen van de vaccinatie afwegend tegen de nadelen en risico's. Maar als ik daar niet in alle vrijheid over kan beslissen dan volgt er dus ook geen beslissing, en dat wil zeggen geen vaccin voor mij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 3 april 2021 @ 08:54:10 #61
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198829900
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik protesteer ook tegen de term 'weigeren'. Ik heb de griepprik ook nog nooit geweigerd, ik heb hem gewoon nooit genomen. Zelfs nooit over nagedacht.

hij wordt je aangeboden. dan kan je accepteren of weigeren. De griepprik is je dan niet aangeboden dus heb je noot geweigerd.

Wat is er mis met weigeren weigeren noemen?
Laffe huichelaar
  zaterdag 3 april 2021 @ 09:02:39 #62
8369 speknek
Another day another slay
pi_198829976
Geef mij maar een dag ongemak van een vaccin dan drie weken ongemak van een virus. Wat een rare afweging maken mensen toch.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:29 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik weet niet of ik naar een krantenartikel mag linken. Maar vorige week stond er een artikel in de Gelderlander van twee artsen uit Nijmegen die juist pleiten om niet iedereen te vaccineren, maar alleen risicogroepen. Omdat het virus muteert, zoals bijvoorbeeld ook de griep en niet uit te roeien is zoals bijvoorbeeld polio...
Dat maakt dat ik nadenk erover. Net zoals ik me ingelezen heb over de vaccinaties die mijn dochter aangeboden kreeg binnen Rijksvaccinatieprogramma. Zij heeft niet alle reguliere vaccinaties gehad, ik heb voor eigen rekening een ander vaccin geregeld voor kinkhoest en HPV.
Graag linken want zoals je het nu stelt zijn de artsen bijzonder dom.
Misschien bedoelen ze dat ze er actief een kinderziekte van willen maken. Maar, alhoewel dat de uitkomst zou kunnen zijn, is daar je actief op richten nog steeds een vrij domme zet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 3 april 2021 @ 09:11:58 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_198830080
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:02 schreef speknek het volgende:
Geef mij maar een dag ongemak van een vaccin dan drie weken ongemak van een virus. Wat een rare afweging maken mensen toch.
[..]

Misschien bedoelen ze dat ze er actief een kinderziekte van willen maken. Maar, alhoewel dat de uitkomst zou kunnen zijn, is daar je actief op richten nog steeds een vrij domme zet.
ze willen er geen kinderziekte van maken, dat gebeurt overigens wel met het huidige vaccinatiebeleid.

https://www.gelderlander.(...)-toch-niet~ad9fbcb5/
  zaterdag 3 april 2021 @ 09:22:09 #64
8369 speknek
Another day another slay
pi_198830190
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:11 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ze willen er geen kinderziekte van maken, dat gebeurt overigens wel met het huidige vaccinatiebeleid.

https://www.gelderlander.(...)-toch-niet~ad9fbcb5/
Nouja ze zijn in ieder geval (net) gepromoveerd, dat maakt het al beter dan sommige andere criticasters. Voor de rest lijken ze goed opgevoed in de Nederlandse ethos van genezen is beter dan voorkomen, je moet wel jezelf werk verschaffen. Gelukkig zet de Gelderlander er in de colofon bij dat er inmiddels wel gewoon bewijs is in Israël en het VK dat groepsimmuniteit haalbaar is. De coronavaccins zijn vele malen effectiever dan de griepvaccins. Wat niet wil zeggen dat het niet endemisch wordt, net zoals de mazelen, maar wel dat we het in ons land grotendeels uit kunnen roeien, net zoals de mazelen.

Het zou inderdaad wel kunnen dat, anders dan de mazelen, we een boostershot om de zoveel jaar moeten hebben, en daardoor de vaccinatiegraad daalt. Maar ook hier geldt, op het moment dat een nieuwe variant echt weer gevaarlijk wordt, kun je de mensen gewoon weer een vaccin aanbieden om niet in lockdown te hoeven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 3 april 2021 @ 09:38:44 #65
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_198830411
Die discussie is dus ook al vaker gevoerd bij ons op het werk. Waarom moeten de niet-risicogroep-mensen zich laten vaccineren als virologen toch zeggen dat we er nooit meer van af komen. Behandel het dan als een (zeer agressieve) griep en ontwikkel elk jaar vaccins voor de risicogroepen en val de rest er aub niet mee lastig.

Mocht het vaccinatiepaspoort daadwerkelijk komen, gaat dit nog een leuke discussie opleveren op het werk. Ik moet vele internationale reizen maken voor mijn werk en ik laat me niet vaccineren. En nee, ik gooi mijn principes niet overboord als dit blijkt dat ik niet op vakantie mag. Ik ben al 10 jaar niet meer op vakantie geweest buiten Nederland, ik heb niks te zoeken in het buitenland.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_198830695
ik laat me niet vaccineren, dan hebben we corona nog maar 10 of meer jaren

dan blijven we maar lekker in lockdown

ik geef niks om die aandachtzoekende schijtjeugd
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_198832609
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:38 schreef MrStock het volgende:
Die discussie is dus ook al vaker gevoerd bij ons op het werk. Waarom moeten de niet-risicogroep-mensen zich laten vaccineren als virologen toch zeggen dat we er nooit meer van af komen. Behandel het dan als een (zeer agressieve) griep en ontwikkel elk jaar vaccins voor de risicogroepen en val de rest er aub niet mee lastig.

Mocht het vaccinatiepaspoort daadwerkelijk komen, gaat dit nog een leuke discussie opleveren op het werk. Ik moet vele internationale reizen maken voor mijn werk en ik laat me niet vaccineren. En nee, ik gooi mijn principes niet overboord als dit blijkt dat ik niet op vakantie mag. Ik ben al 10 jaar niet meer op vakantie geweest buiten Nederland, ik heb niks te zoeken in het buitenland.
Nou nee, dat gaat geen discussie opleveren, jij kan dan niet meer internationaal reizen als er zo'n verplichting vanuit andere landen komt. Je werkgever kan niet eisen dat jij je laat vaccineren.

Het kan wel zo zijn dat dit consequenties heeft voor jouw baan maar niemand kan je verplichten je te laten vaccineren.
  zaterdag 3 april 2021 @ 13:58:08 #68
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_198833646
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 07:58 schreef DW457 het volgende:
Ik vind het wel interessant om te zien dat mensen nu zeggen dat ze hem niet gaan nemen, totdat blijkt dat ze daardoor niet naar de Costa del Sol kunnen. Dan staan ze massaal in de rij. Principes zijn zo lekker vloeibaar...
Nou vraag ik me af wat je nu aan welke Costa dan ook nog te zoeken hebt, als je zelfs aan het strand met een vod op je smoel moet gaan zonnen...

En ja, die onzin blijft zelfs van kracht als je wel dat "vaccin" neemt.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_198833743
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 13:58 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Nou vraag ik me af wat je nu aan welke Costa dan ook nog te zoeken hebt, als je zelfs aan het strand met een vod op je smoel moet gaan zonnen...

En ja, die onzin blijft zelfs van kracht als je wel dat "vaccin" neemt.
Naja, er gaat natuurlijk wel een moment komen dat reizen weer kan (met waarschijnlijk als voorwaarde dat je gevaccineerd bent).
pi_198833744
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 18:17 schreef LiselotteJH19 het volgende:

[..]

Met name het eerste punt wat je noemt is mijn bezwaar. Er is nog te veel onduidelijk over de effecten op lange termijn, zeker omdat het vaccin in zo'n korte periode ontwikkeld is. En nu er meer verhalen naar buiten komen over eventuele bijwerkingen op de korte termijn vertrouw ik het niet. Geen spuit in mijn lijf.
Bij welk vaccin zijn er dan bijwerkingen gewees die pas op de lange termijn zichtbaar waren? Ik ken er geen. Binnen drie maanden heeft je lichaam dat namelijk alweer opgeruimd.
pi_198833755
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 14:05 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Bij welk vaccin zijn er dan bijwerkingen gewees die pas op de lange termijn zichtbaar waren? Ik ken er geen. Binnen drie maanden heeft je lichaam dat namelijk alweer opgeruimd.
De RNA-techniek in dit vaccin is pas 5 jaar jong, dus de lange termijn is er natuurlijk nog niet.
  zaterdag 3 april 2021 @ 14:07:44 #72
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_198833768
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 14:05 schreef DW457 het volgende:

[..]

Naja, er gaat natuurlijk wel een moment komen dat reizen weer kan (met waarschijnlijk als voorwaarde dat je gevaccineerd bent).
Dat gaat nog wel even duren...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_198833781
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 14:07 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Dat gaat nog wel even duren...
Daar zou je goed gelijk in kunnen hebben. Is nog lastig te zeggen.
pi_198833793
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 14:06 schreef DW457 het volgende:

[..]

De RNA-techniek in dit vaccin is pas 5 jaar jong, dus de lange termijn is er natuurlijk nog niet.
Dan neem je een vector vaccin of het Chinese vaccin.
pi_198833906
Ik laat me uit protest niet vaccineren, ze kunnen de pot op met dat achterlijke paspoort.
pi_198833974
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 14:10 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dan neem je een vector vaccin of het Chinese vaccin.
Maar t gaat toch om t vaccin met de RNA-techniek?
pi_198834002
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 14:32 schreef DW457 het volgende:

[..]

Maar t gaat toch om t vaccin met de RNA-techniek?
Zoals ik het lees maakt zij zich over alle vaccins zorgen over de lange termijn effecten.
pi_198834156
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:02 schreef speknek het volgende:
[..]

Gekke afweging dat jij denkt dat alleen die 2 mogelijkheden er zijn.
  zaterdag 3 april 2021 @ 15:29:39 #79
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198834599
quote:
Echt?
Antivaxxer gespot.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 3 april 2021 @ 15:33:08 #80
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198834657
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:54 schreef timmmmm het volgende:

hij wordt je aangeboden. dan kan je accepteren of weigeren. De griepprik is je dan niet aangeboden dus heb je noot geweigerd.

Wat is er mis met weigeren weigeren noemen?
Vaccinweigeraars gebruiken graag eufemismen om hun geweten te sussen.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 3 april 2021 @ 15:45:44 #81
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_198834832
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:29 schreef Ringo het volgende:

[..]

Antivaxxer gespot.
Wellicht had je even verder kunnen lezen, maar goed...
  zaterdag 3 april 2021 @ 16:01:56 #82
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198835009
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:45 schreef Sjeen het volgende:

Wellicht had je even verder kunnen lezen, maar goed...
Sorry, ik heb geen geduld meer met mensen die beginnen te zeggen “ik ben geen antivaxxer” en vervolgens heel ‘genuanceerd’ het nut van vaccinaties misschientochwelheelmisschien in twijfel trekken.
pi_198835072
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:01 schreef Ringo het volgende:

[..]

Sorry, ik heb geen geduld meer met mensen die beginnen te zeggen “ik ben geen antivaxxer” en vervolgens heel ‘genuanceerd’ het nut van vaccinaties misschientochwelheelmisschien in twijfel trekken.
vervelend voor je
  zaterdag 3 april 2021 @ 16:08:57 #84
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198835080
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
vervelend voor je
Niet alleen voor mij, vaccinweigeraars zijn vervelend voor de hele samenleving.
pi_198835089
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:08 schreef Ringo het volgende:

[..]

Niet alleen voor mij, vaccinweigeraars zijn vervelend voor de hele samenleving.
vervelend zeg voor de samenleving. Maar ik vind het vooral vervelend voor jou
  zaterdag 3 april 2021 @ 16:29:54 #86
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_198835283
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 14:23 schreef Frenky893 het volgende:
Ik laat me uit protest niet vaccineren, ze kunnen de pot op met dat achterlijke paspoort.
Ik twijfel zelf ook over vaccinatie, maar vind dit een onzinnige reden. Ook ik ben faliekant tegen zo'n paspoort en zal er alles aan doen om te voorkomen dat ik aan iemand moet laten zien wat mijn medische status is maar dat zal niet gaan bepalen of ik een prik haal of niet. Immers; als ik die prik wel haal, dan zal ik nog steeds zo'n paspoort proberen te voorkomen bij alles wat ik in het dagelijkse leven doe.
pi_198835429
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:29 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]

Ik twijfel zelf ook over vaccinatie, maar vind dit een onzinnige reden. Ook ik ben faliekant tegen zo'n paspoort en zal er alles aan doen om te voorkomen dat ik aan iemand moet laten zien wat mijn medische status is maar dat zal niet gaan bepalen of ik een prik haal of niet. Immers; als ik die prik wel haal, dan zal ik nog steeds zo'n paspoort proberen te voorkomen bij alles wat ik in het dagelijkse leven doe.
Een Karen zijn dus :P
  zaterdag 3 april 2021 @ 16:49:29 #88
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198835530
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:41 schreef Amee het volgende:

Iedereen ongegeneerd in het gezicht willen proesten, maar boos worden als een ander z’n neus voor je ophaalt.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 3 april 2021 @ 17:19:34 #89
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_198835887
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:01 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nou, succes verder dan :)
  Miss 200.000.000! zaterdag 3 april 2021 @ 19:59:49 #90
367000 roos94
pi_198838029
Ik
  zaterdag 3 april 2021 @ 20:15:32 #91
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_198838271
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:41 schreef Amee het volgende:

[..]

Mwoah, ik zie een Karen echt wel als iets anders hoor >:)
  zaterdag 3 april 2021 @ 20:28:26 #92
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198838493
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 20:15 schreef Mallerd01 het volgende:

Mwoah, ik zie een Karen echt wel als iets anders hoor >:)
Dat zeggen alle Karens.
pi_198842800
100% geen prik!!!!

Ik heb een prima immuunsysteem. Geen angst. Wat een onzin zeg die vaccinatie voor de gezonde mens.

Wél angst voor bijwerkingen op lange termijn van die vaccinaties. Zeker die RNAvarianten als Pfizer.
Ben geen proefkonijn dus.
The secret of getting ahead is getting started
  zondag 4 april 2021 @ 01:05:53 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198842850
ik
pi_198842861
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:38 schreef MrStock het volgende:
En daarbij...zo'n vaccin geeft je de 'zekerheid' dat je niet zo ernstig ziek wordt dat je op de IC komt. Maar ze zeggen dat je wel nog corona kunt krijgen.

Nou sorry maar de gezonde jonge mens komt toch al niet op de IC daarom dus waarom in godsnaam die troep in je lijf?

Krijg het dan liever gewoon en laat je lichaam zelf een immuunreactie maken.
The secret of getting ahead is getting started
pi_198843963
Vooral allemaal weigeren, krijg ik het sneller en dan is het niet zo druk op vakantie.
pi_198843987
Nog niet eens alle bejaarde zijn 2x gevacceerd voor fuck sake. Ik ben in me 20s, natuurlijk ga ik dat niet doen tenzij we gechanteerd worden.
  zondag 4 april 2021 @ 08:48:06 #98
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198844064
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 01:07 schreef Poison-Ivy het volgende:

Maar ze zeggen
Hier stopte ik met lezen.
pi_198844078
quote:
7s.gif Op zondag 4 april 2021 08:48 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen.
Maar het heb op feesboek gestaan!
  zondag 4 april 2021 @ 13:55:46 #100
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_198848704
Ik niet.

Hoef die rommel niet, plus ik ben jong dus ik overleef het wel zonder die troep in m’n arm.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')