Maar t gaat toch om t vaccin met de RNA-techniek?quote:Op zaterdag 3 april 2021 14:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan neem je een vector vaccin of het Chinese vaccin.
Zoals ik het lees maakt zij zich over alle vaccins zorgen over de lange termijn effecten.quote:Op zaterdag 3 april 2021 14:32 schreef DW457 het volgende:
[..]
Maar t gaat toch om t vaccin met de RNA-techniek?
Gekke afweging dat jij denkt dat alleen die 2 mogelijkheden er zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:02 schreef speknek het volgende:
Geef mij maar een dag ongemak van een vaccin dan drie weken ongemak van een virus. Wat een rare afweging maken mensen toch.
[..]
Graag linken want zoals je het nu stelt zijn de artsen bijzonder dom.
Misschien bedoelen ze dat ze er actief een kinderziekte van willen maken. Maar, alhoewel dat de uitkomst zou kunnen zijn, is daar je actief op richten nog steeds een vrij domme zet.
Antivaxxer gespot.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:16 schreef Sjeen het volgende:
Echt?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen antivaxxer, maar ik krijg/neem ook niet elk jaar de griepprik. Dan is het toch niet heel vreemd dat ik nadenk over wel of niet vaccineren?
Vaccinweigeraars gebruiken graag eufemismen om hun geweten te sussen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:54 schreef timmmmm het volgende:
hij wordt je aangeboden. dan kan je accepteren of weigeren. De griepprik is je dan niet aangeboden dus heb je noot geweigerd.
Wat is er mis met weigeren weigeren noemen?
Wellicht had je even verder kunnen lezen, maar goed...quote:
Sorry, ik heb geen geduld meer met mensen die beginnen te zeggen “ik ben geen antivaxxer” en vervolgens heel ‘genuanceerd’ het nut van vaccinaties misschientochwelheelmisschien in twijfel trekken.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:45 schreef Sjeen het volgende:
Wellicht had je even verder kunnen lezen, maar goed...
vervelend voor jequote:Op zaterdag 3 april 2021 16:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen geduld meer met mensen die beginnen te zeggen “ik ben geen antivaxxer” en vervolgens heel ‘genuanceerd’ het nut van vaccinaties misschientochwelheelmisschien in twijfel trekken.
Niet alleen voor mij, vaccinweigeraars zijn vervelend voor de hele samenleving.quote:
vervelend zeg voor de samenleving. Maar ik vind het vooral vervelend voor jouquote:Op zaterdag 3 april 2021 16:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet alleen voor mij, vaccinweigeraars zijn vervelend voor de hele samenleving.
Ik twijfel zelf ook over vaccinatie, maar vind dit een onzinnige reden. Ook ik ben faliekant tegen zo'n paspoort en zal er alles aan doen om te voorkomen dat ik aan iemand moet laten zien wat mijn medische status is maar dat zal niet gaan bepalen of ik een prik haal of niet. Immers; als ik die prik wel haal, dan zal ik nog steeds zo'n paspoort proberen te voorkomen bij alles wat ik in het dagelijkse leven doe.quote:Op zaterdag 3 april 2021 14:23 schreef Frenky893 het volgende:
Ik laat me uit protest niet vaccineren, ze kunnen de pot op met dat achterlijke paspoort.
Een Karen zijn dusquote:Op zaterdag 3 april 2021 16:29 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Ik twijfel zelf ook over vaccinatie, maar vind dit een onzinnige reden. Ook ik ben faliekant tegen zo'n paspoort en zal er alles aan doen om te voorkomen dat ik aan iemand moet laten zien wat mijn medische status is maar dat zal niet gaan bepalen of ik een prik haal of niet. Immers; als ik die prik wel haal, dan zal ik nog steeds zo'n paspoort proberen te voorkomen bij alles wat ik in het dagelijkse leven doe.
Iedereen ongegeneerd in het gezicht willen proesten, maar boos worden als een ander z’n neus voor je ophaalt.quote:
Nou, succes verder danquote:Op zaterdag 3 april 2021 16:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen geduld meer met mensen die beginnen te zeggen “ik ben geen antivaxxer” en vervolgens heel ‘genuanceerd’ het nut van vaccinaties misschientochwelheelmisschien in twijfel trekken.
Dat zeggen alle Karens.quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:15 schreef Mallerd01 het volgende:
Mwoah, ik zie een Karen echt wel als iets anders hoor
En daarbij...zo'n vaccin geeft je de 'zekerheid' dat je niet zo ernstig ziek wordt dat je op de IC komt. Maar ze zeggen dat je wel nog corona kunt krijgen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:38 schreef MrStock het volgende:
Die discussie is dus ook al vaker gevoerd bij ons op het werk. Waarom moeten de niet-risicogroep-mensen zich laten vaccineren als virologen toch zeggen dat we er nooit meer van af komen. Behandel het dan als een (zeer agressieve) griep en ontwikkel elk jaar vaccins voor de risicogroepen en val de rest er aub niet mee lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |