Dat zou de NOS wel willen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan maar 1 ding betekenen: Rutte 🤥
stapt op
Bedanktquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:02 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-1
Ze is er te nauw bij betrokken, mede doordat ze gehuwd is met een man met een PLO achtergrond.quote:
En waarom is dat erg/relevant? Was het anders geweest als ze was getrouwd met een Israėlische man? Kom op, iets meer diepgang en onderbouwing graag.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze is er te nauw bij betrokken, mede doordat ze gehuwd is met een man met een PLO achtergrond.
Het komt er gewoon op neer dat Rutte geen meerderheidskabinet kan vormen en dus niet door kan gaan als minister-president.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Rare move van de NOS. Net of die brave politiek correcte divibokaal broeders de druk op Rutte willen opvoeren
Jawel hoor. CDA en D66 gaan gewoon regeren met VVD. Dat CU er niet bijkomt, is wel gunstig omdat je dan eerder het milieuvraagstuk kan aanpakken. CU is tegen vermindering veestapel. Misschien is Seegers wel voor vermindering maar zijn achterban is falikant tegen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:08 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat Rutte geen meerderheidskabinet kan vormen en dus waarschijnlijk niet door kan gaan als minister-president.
Ja, maar niet met Rutte als minister-president.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:09 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Jawel hoor. CDA en D66 gaan gewoon regeren met VVD
Of een heel berekende actie in samenwerking met Kaag. Kan ook nog.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:08 schreef nils7 het volgende:
Ergens gun ik het Mark ook niet af te treden vanwege zo'n domme actie van Kasja
Dat weet ik niet maar ik zou hem wel MP laten vanwege zijn ervaring en de grote problemen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:10 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ja, maar niet met Rutte als minister-president.
Ooit was de PvdA veruit de grootste partij maar belandde toch in de oppositie. Zou niet verkeerd zijn als dat met de VVD ook zou gebeuren, maar het zal wel niet. Ik verwacht dat Rutte nog even door een rouwproces moet (veruit de meeste stemmen en dan zo'n knullige aktie die alles verpest) en dat hij uiteindelijk rationeel tot de conclusie komt dat hij beter kan opstappen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:08 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat Rutte geen meerderheidskabinet kan vormen en dus waarschijnlijk niet door kan gaan als minister-president.
Nee dat doet hij niet.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ooit was de PvdA veruit de grootste partij maar belandde toch in de oppositie. Zou niet verkeerd zijn als dat met de VVD ook zou gebeuren, maar het zal wel niet. Ik verwacht dat Rutte nog even door een rouwproces moet (veruit de meeste stemmen en dan zo'n knullige aktie die alles verpest) en dat hij uiteindelijk rationeel tot de conclusie komt dat hij beter kan opstappen.
Daar heeft 'ie een te groot ego voor.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ooit was de PvdA veruit de grootste partij maar belandde toch in de oppositie. Zou niet verkeerd zijn als dat met de VVD ook zou gebeuren, maar het zal wel niet. Ik verwacht dat Rutte nog even door een rouwproces moet (veruit de meeste stemmen en dan zo'n knullige aktie die alles verpest) en dat hij uiteindelijk rationeel tot de conclusie komt dat hij beter kan opstappen.
klopt... D66 gaat hier ook niet helemaal vrij uit vind ik.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of een heel berekende actie in samenwerking met Kaag. Kan ook nog.
Hmm..ik weet het niet. Dit is geen fluistercampagne meer, maar de (heilige) geest is uit de fles en de krachten die Rutte naar de uitgang duwen worden steeds sterkerquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie een te groot ego voor.
Hij kan aanblijven als MP van het huidig kabinet, maar hij wordt niet de MP van het volgend kabinet.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:11 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik zou hem wel MP laten vanwege zijn ervaring en de grote problemen.
Waar blijkt dit uit? Kan je onderbouwen dat ze te weinig oog heeft voor het Nederlandse belang?quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:31 schreef deedeetee het volgende:
Als ik mag kiezen tussen Rutte en Kaag dan ga ik vrees ik toch voor Rutte.
Je weet wel wat je hebt maar niet wat je krijgt en dat laatste zou wel 'ns lelijk schrikken kunnen worden.
Kaag is een prima vakvrouw, daar niet van. Maar niet geschikt om hier de dienst uit te gaan maken. Ze zou te weinig/geen oog voor het Nederlandse belang hebben. En ik ben sws geen fan van D 66. Ik heb dus ook al geen waardering voor haar keuze van politieke partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |