Mentorschap, curatele?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:18 schreef mario390 het volgende:
ja is zo,en zij doet zich teveel zorgen om niks maken
Iig m'n auto uitlaten.. toeren. En bezoek bij mn ouders.quote:
Gezellig, wonen ze bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:20 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Iig m'n auto uitlaten.. toeren. En bezoek bij mn ouders.
NIets, eigenlijk, met 1 persoon ergens naar toe of 1 persoon ontvangen kan je niet veel doenquote:
Is er gisteren niemand naar huis gestemd dan?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:22 schreef mario390 het volgende:
moderator peter zei nachdem de ned/be bewohners dachten het is goed
dat deze dagen nog 1 van 4 naar huis moet, maar wanneer is niet
gezegt,werd nog spannend
Thuis lekker etenquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIets, eigenlijk, met 1 persoon ergens naar toe of 1 persoon ontvangen kan je niet veel doen
ja julie,de met de 3 kinderenquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er gisteren niemand naar huis gestemd dan?
Klein uurtje rijden..quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, wonen ze bij jou in de buurt?
Ik denk dat ik dit weekend mijn vader ook eens ga opzoeken, mits hij al niet is volgeboekt
Dat is nog te doen, moet ik ook.quote:
Ja, indrukwekkend schaakspelletje..quote:
Ja zo ramp is het nu ook niet wat hij gedaan heeftquote:
Als het de eerste keer geweest was, dan had ik je gelijk gegeven.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo ramp is het nu ook niet wat hij gedaan heeft
Het wordt allemaal zo overtrokken. Laten ze het land gaan regeren i.p.v. dit gedoe
Politiekquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, indrukwekkend schaakspelletje..
Hij zei dat niemand uitleg zou geven. En hij is nog steeds niet weg. Hij loog dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de oude verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de nieuwe verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij werd via via getipt dat die leugens uit zouden komen. En hij is nog steeds niet weg. Hij weigerde zijn bron te onthullen. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij was vergeten dat hij over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij nog nooit iemand bedonderd heeft. En hij is nog steeds niet weg. Hij kreeg een breed gesteunde motie van afkeuring aan zijn broek. Maar hij is nog steeds niet weg.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo ramp is het nu ook niet wat hij gedaan heeft
Het wordt allemaal zo overtrokken. Laten ze het land gaan regeren i.p.v. dit gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hij kreeg een breed gesteunde motie van afkeuring aan zijn broek...quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hij zei dat niemand uitleg zou geven. En hij is nog steeds niet weg. Hij loog dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de oude verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de nieuwe verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij werd via via getipt dat die leugens uit zouden komen. En hij is nog steeds niet weg. Hij weigerde zijn bron te onthullen. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij was vergeten dat hij over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij nog nooit iemand bedonderd heeft. En hij is nog steeds niet weg. Hij kreeg een breed gesteunde motie van afkeuring aan zijn broek. Maar hij is nog steeds niet weg.
bron: Geenstijl.nl
Sommige mensen waarderen zijn gelieg blijkbaar. Vandaar dat er nog vrij massaal op zijn partij is gestemd.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij kreeg een breed gesteunde motie van afkeuring aan zijn broek...
Ik was zelf gegaan.
Volgens mij hebben de oud verkenners gezegd met hem over onzigt te hebben gesproken maar niet wat op de notitie stond, Praten over hem minister te maken en niet functie elders is een heel verschil. EN het ging over die laatste zin.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hij zei dat niemand uitleg zou geven. En hij is nog steeds niet weg. Hij loog dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de oude verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de nieuwe verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij werd via via getipt dat die leugens uit zouden komen. En hij is nog steeds niet weg. Hij weigerde zijn bron te onthullen. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij was vergeten dat hij over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij nog nooit iemand bedonderd heeft. En hij is nog steeds niet weg. Hij kreeg een breed gesteunde motie van afkeuring aan zijn broek. Maar hij is nog steeds niet weg.
bron: Geenstijl.nl
Ja, ik ga er verder ook maar niet op in. Politiek en geloofquote:
Hij heeft de meeste stemmen denk ik?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:33 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Sommige mensen waarderen zijn gelieg blijkbaar. Vandaar dat er nog vrij massaal op zijn partij is gestemd.
Hij is niet voor niks Minister President. Dan hoor je de boel op orde te hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de oud verkenners gezegd met hem over onzigt te hebben gesproken maar niet wat op de notitie stond, Praten over hem minister te maken en niet functie elders is een heel verschil. EN het ging over die laatste zin.
Maar goed ik blijf vinden dat ze daar de boel altijd heel erg opblazen. Dat iedereen elkaar als het kan de grond in wil trappen. Dat niemand uitleg zou geven is ook niet zo vreemd omdat wat gezegd is in vertrouwen is gezegd.
Hij heeft het verzwegen, maar zo ramp is dat niet, ik zou die harde schijf die hij in zijn kop heeft zitten niet willen ruilen met die van mij. Daar speelt zoveel momenteel.
Dit was niet zo ramp dat daar zo ophef overgemaakt hoefde te wordenquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij is niet voor niks Minister President. Dan hoor je de boel op orde te hebben.
Jij bent dan ook een van de grootste bolkersquote:
EEt smakelijkquote:
Dat bedoel ik, er is zo ophef overgemaakt. En waarom?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja als ik het goed begrijp waren er ambtenaren die meehielden zaken te noteren tijdens de verkennende gesprekken. Ollongren krijgt die positieve testuitslag, grist alle papieren bij elkaar (want misschien digitaal verder), snel naar huis en klaar.
Nou, dan snap ik niet dat je dat niet zegt: het waren aantekeningen (quick notes) van ambtenaren/secretarissen.
Zo raar is dat niet.
T wordt voorspelbaar dit.. en een tikkie vervelend.quote:
Lekkerrrrquote:
Sja. Jammer voor jou. Ik heb die tekst in een macro staan om automatisch te kunnen posten zodra ik wakker ben. Heb ik je al eerder gezegd. En ik ben niet van plan om die tekst aan te passen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:50 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
T wordt voorspelbaar dit.. en een tikkie vervelend.
Je hebt last van een haan dus? Al iets mee gedaan?
Wie het gemakt niet zoekt, die is lui. En ik ben liever lui dan moe.quote:
Nou dat is wel de vraag: kun je die tekst niet in iets anders aanpassen?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sja. Jammer voor jou. Ik heb die tekst in een macro staan om automatisch te kunnen posten zodra ik wakker ben. Heb ik je al eerder gezegd. En ik ben niet van plan om die tekst aan te passen.
Nope.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat is wel de vraag: kun je die tekst niet in iets anders aanpassen?
Ik zwijgquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wie het gemakt niet zoekt, die is lui. En ik ben liever lui dan moe.
Handigquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sja. Jammer voor jou. Ik heb die tekst in een macro staan om automatisch te kunnen posten zodra ik wakker ben. Heb ik je al eerder gezegd. En ik ben niet van plan om die tekst aan te passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |