Stream:quote:Verkenner Kajsa Ollongren (D66) heeft vanmorgen toen ze het Binnenhof verliet per ongeluk interne notities uit de kabinetsformatie aan de camera's getoond. Ze had de stukken onder haar arm toen ze vertrok, omdat ze positief was getest op corona.
Op de uitvergrote foto van het ANP is onder het kopje "positie Omtzigt" te lezen: "functie elders". CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt, de nummer twee op de lijst, zit overspannen thuis. Verder is te lezen: "linkse partijen houden elkaar niet echt vast".
Ook staat er: "meerderheid Eerste Kamer voor niemand een must" en iets over de onderhandelingsstijl van CDA-leider Wopke Hoekstra en zijn mogelijke positie in het nieuwe kabinet.
De verkennende gesprekken zijn geannuleerd vanwege de positieve test van Ollongren.
bron
Liliannequote:Op donderdag 1 april 2021 23:32 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik weet niet hoe Ploumen van voren heet bedenk ik me nu
Lilianne, vandaar de verwarring.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:32 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik weet niet hoe Ploumen van voren heet bedenk ik me nu
Nee.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:32 schreef Keyos het volgende:
Jorritsma is gewoon te eerlijk voor de politiek. Is het zo’n raar om de stabiliteit van het CDA te bespreken als je een kabinet in landsbelang vormt? Alsof het niet over Rita ging in dit soort gesprekken toen Mark net lijsttrekker was geworden.
Da's weer Liliane.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel fonds voor opgericht
Ja, zo'n 150quote:
Dan moet je zo een blauw kleurtje fixen dan kun je gewoon posten. Alleen lijkt het topic ineens wel heel stil.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:34 schreef Zorro het volgende:
Weet je wat nou echt irritant is?
Dat je een reactie zit te typen en net als je op invoeren wil klikken dat dan het vak rood wordt met de melding dat het topic dicht is
Dat was wel heel toevallig geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |