Stream:quote:Verkenner Kajsa Ollongren (D66) heeft vanmorgen toen ze het Binnenhof verliet per ongeluk interne notities uit de kabinetsformatie aan de camera's getoond. Ze had de stukken onder haar arm toen ze vertrok, omdat ze positief was getest op corona.
Op de uitvergrote foto van het ANP is onder het kopje "positie Omtzigt" te lezen: "functie elders". CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt, de nummer twee op de lijst, zit overspannen thuis. Verder is te lezen: "linkse partijen houden elkaar niet echt vast".
Ook staat er: "meerderheid Eerste Kamer voor niemand een must" en iets over de onderhandelingsstijl van CDA-leider Wopke Hoekstra en zijn mogelijke positie in het nieuwe kabinet.
De verkennende gesprekken zijn geannuleerd vanwege de positieve test van Ollongren.
bron
Juist niet. Het maakt eerder Van Ark verdacht.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:32 schreef Stepperoller het volgende:
Nu lijkt Ollongren het lek naar Mark.
Ja nu weet ik het wel, was een lange dag oké.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Juist niet. Het maakt eerder Van Ark verdacht.
Vooralsnog boos genoegquote:Op donderdag 1 april 2021 21:35 schreef VoMy het volgende:
Maar zijn we allemaal nog woedend genoeg of ebt het al weer wat weg?
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:36 schreef So_Surreal het volgende:
Tijd dat ze een leugendetector invoeren in de tweede kamer...
Ik begin zelfs sympathie voor Rutte te krijgen.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:35 schreef VoMy het volgende:
Maar zijn we allemaal nog woedend genoeg of ebt het al weer wat weg?
Als je een week de tijd hebt gehad iets te bedenken mag ik dat wel hopen ja.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Rustig Geert, verhaal is logischer dan dat van Rutte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |