Hoe weet jij dat dat niet de bron is ?quote:Op donderdag 1 april 2021 20:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Van wie hij die informatie had doet er ook weinig toe, dat is immers niet de bron.
Het is veel interessanter hoe de bron over de informatie kon beschikken en daarvoor is beginnen bij de verkenners een beter optie.
Trouwens is bronbescherming een wettelijk recht.
Rutte heeft meerdere keren verklaard dat zijn contact via via aan de informatie is gekomen.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:18 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat niet de bron is ?
CU steunt zelden moties van wantrouwen. SGP weet ik niet de rest zijn judassenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je kunt de uitslag van de stemming al uittekenen.
VVD, CDA, D66, CU, SGP en de PvdA stemmen tegen de motie van wantrouwen. Groenlinks is nog een twijfelgeval maar ik denk dat die ook tegen zullen stemmen. Rest stemt voor maar er zal dus geen meerderheid komen voor de motie.
klopt. Als het alleen Rutte was geweest vond ik het nog wel logischer dan nu. Dat stuk papier wat ollongren vasthield waarop de passage stond. Wie heeft dat eigenlijk geschreven?quote:Op donderdag 1 april 2021 20:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De verkenners hebben in hun 1e brief verklaart dat de positie van Omtzigt niet is besproken in de gesprekken met de fractievoorzitters. Drie personen (Rutte, Jorritsma, Ollongren) die vergeten zijn dat ze Omtzigt in het gesprek besproken hebben, dat is toch niet geloofwaardig?
Nee Rutte gaf aan dat HIJ via via aan de informatie was gekomen verder wou hij er niets over zeggen.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Rutte heeft meerdere keren verklaard dat zijn contact via via aan de informatie is gekomen.
Is ook wel logisch een bron gaat niet rechtstreeks contact opnemen met de mp dan maak je je schuldig aan een ambtsmisdrijf of diefstal.
Van der staaij is een goede vriend van Rutte.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:21 schreef vipergts het volgende:
[..]
CU steunt zelden moties van wantrouwen. SGP weet ik niet de rest zijn judassen
Je moet eens goed leren luisteren.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee Rutte gaf aan dat HIJ via via aan de informatie was gekomen verder wou hij er niets over zeggen.
Dat was een conclusie/gedachtenspinsel van de verkenners, niet een uitspraak van rutte.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
klopt. Als het alleen Rutte was geweest vond ik het nog wel logischer dan nu. Dat stuk papier wat ollongren vasthield waarop de passage stond. Wie heeft dat eigenlijk geschreven?
Dat inderdaad. Ik hoorde vandaag stukken van het debat en ik dacht: Als ze hier allemaal akkoord mee gaan, dan is stemmen voortaan zinloos. Dan zijn het allemaal onbetrouwbare leugenaars die alles voor het pluche doen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
Doorgaan met Rutte zou al helemaal aantonen dat we in een bananen republiek leven. De hele dag hoor je van alle partijen dat het een leugenaar is, niet te vertrouwen. En dan aan het eind van de dag ‘oh prima, nog 4 jaar!’?
Dan ga ik nadenken of ik ooit nog een stem ga uitbrengen.
neequote:Op donderdag 1 april 2021 20:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb eigenlijk de gehele avond het debat gemist. Zijn Jorritsma/Ollongren al aan de beurt geweest?
Maar de verkenners schrijven dat niet zelf, dat doet een ambtenaar? Of doen ze dat wel zelf?quote:Op donderdag 1 april 2021 20:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat was een conclusie/gedachtenspinsel van de verkenners, niet een uitspraak van rutte.
Er is niks aan de hand, ons parlement en onze media doen hun controlerende kritische werk uitstekend.quote:
Zover ik weet maakt een ambtenaar verslagen van de gesprekken maar zijn de "conclusies" of aantekeningen 100% opgeschreven door de verkenners.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar de verkenners schrijven dat niet zelf, dat doet een ambtenaar? Of doen ze dat wel zelf?
Begin eens met uitleggen wat de grote doodzonde nu eigenlijk is???quote:Op donderdag 1 april 2021 20:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik hoorde vandaag stukken van het debat en ik dacht: Als ze hier allemaal akkoord mee gaan, dan is stemmen voortaan zinloos. Dan zijn het allemaal onbetrouwbare leugenaars die alles voor het pluche doen.
Je moet zelf beter luisterenquote:Op donderdag 1 april 2021 20:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je moet eens goed leren luisteren.
Dat Markje R. elke keer informatie achterhoudt, draait, konkelt en op momenten dat het er toe doet nergens een actieve herinnering aan heeft. Als hij zo vergeetachtig is is hij niet capabel om een land te besturen.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Begin eens met uitleggen wat de grote doodzonde nu eigenlijk is???
D66 wil na de verkiezingswinst regeren dus die zullen Rutte niet ten val brengen.quote:
21:05. Uitgesteld.quote:
uitspraken van rechter en volksopstandquote:Op donderdag 1 april 2021 20:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Welk kaartenhuis??? als de tweede kamer ontbonden wordt dan zit je nog minimaal 3 maanden vast aan de maatregelen.
quote:Op donderdag 1 april 2021 20:40 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
21:05. Uitgesteld.
Het ledenrestaurant moest extra koken voor Caroline van der Plas
quote:Op donderdag 1 april 2021 20:40 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
21:05. Uitgesteld.
Het ledenrestaurant moest extra koken voor Caroline van der Plas
Ach de helft zal graag overslaan wat meeregeren betreft, best kans dat deze hele corona shitzooi VVD en CDA nog in de kont gaat bijten over een jaar.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
D66 wil na de verkiezingswinst regeren dus die zullen Rutte niet ten val brengen.
Niet voor niks dat Kaag met de suggestie van een nieuwe verkenner kwam. Wat haar betreft is het daarmee klaar en beginnen ze weer met een schone lei. Nieuw leiderschap is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |