Dat gaat al jaren zo, met alle regeringsleden.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:35 schreef S95Sedan het volgende:
Rutte geeft echt nergens antwoord op en Arib laat het gewoon toe
Nee, ze weet het wel en stelt een goede vraag, maar Rutte geeft geen antwoord en doet net of hij alles weet en zij niets. Doorzichtig trucje, zie je dat niet?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:35 schreef Saekerhett het volgende:
Sylvana Simons
Zij weet iets niet omdat ze nieuw is en geeft alles behalve zichzelf de schuld dat ze dat niet weet
O, je moet mee in de Haagse maniertjes?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, het is wel heel erg dorps hoor. Je hoort gewoon een andere houding aan te nemen als je kamerlid bent, andere manier van spreken. Het is gewoon onbehouwen. Eerdmans en Dassen kunnen het wel
Als je fatsoenlijk spreken Haagse maniertjes noemt dan jaquote:Op donderdag 1 april 2021 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, je moet mee in de Haagse maniertjes?
quote:Op donderdag 1 april 2021 16:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat gaat al jaren zo, met alle regeringsleden.
In mijn opinie spreekt ze normaal.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk spreken Haagse maniertjes noemt dan ja
Ken je deze nog?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Sylvana![]()
Ik kan er niets aan doenmaar ik zoe gelijk zo'n TMF logo voor me met haar programma Sylvana's Soul met haar bijna kaalgeschoren hoofd
Ze spreekt helemaal niet normaalquote:Op donderdag 1 april 2021 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In mijn opinie spreekt ze normaal.
En gaat over tot de orde van de dag.
Die hele kamer is al zo’n slappe eenheidsworst. Prima dat daar wat andere types tussen zitten.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk spreken Haagse maniertjes noemt dan ja
quote:Op donderdag 1 april 2021 16:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Deze domheid, alsof het hier om gaat. Rutte is ook lelijk en asexueel.
Je hebt gelijk. Ik werd net via via door iemand gebeld dat de koeien beledigt zijn en niet in dit verband genoemd willen worden. Excuus dus.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:39 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een kansloos niveau hier.
Dit is gewoon een kansloos wijfquote:Op donderdag 1 april 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hele kamer is al zo’n slappe eenheidsworst. Prima dat daar wat andere types tussen zitten.
Zeker. Is ook helemaal niks mis mee. Kijk maar naar een Peter Kwint. Helemaal top. Maar haar houding straalt gewoon uit alsof ze in discussie is met een paar Twitteraars. Maargoed. Ik geef grief toe dat mijn mening totaal ongefundeerd isquote:Op donderdag 1 april 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hele kamer is al zo’n slappe eenheidsworst. Prima dat daar wat andere types tussen zitten.
Als kansloze wijven gekozen worden, mag ze daar gewoon 4 jaar zitten. Ik vind Sylvana een kansloos wijf, maar die zit er ook gewoon.quote:
Sylvana ook . Maar Carola of hoe ze ook heet , is net zo'n kansloos mens.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als kansloze wijven gekozen worden, mag ze daar gewoon 4 jaar zitten. Ik vind Sylvana een kansloos wijf, maar die zit er ook gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |