Dat denk ik niet, ondanks dat het zeer terecht zou zijnquote:Op donderdag 1 april 2021 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat @:aTypisch zich nu een stuk zekerder over zijn voorspelling voelt!
Koop er maar 10 cola voor.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:09 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens ik heb net een UberEats code gekregen 2x 7,50 euro
marketingtechnisch een lastig verhaal.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe zou jij het merk Rutte herstellen
Leuk voor met je scharrelquote:Op donderdag 1 april 2021 20:09 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens ik heb net een UberEats code gekregen 2x 7,50 euro
jammer dat jij mijn DMs aan het openbaren bent maar jouw vorige DMs laat je wel lekker voor je!quote:
Ik zou nooit dms openbaren. De fok policy is als een Bijbel voor mijquote:Op donderdag 1 april 2021 20:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer dat jij mijn DMs aan het openbaren bent maar jouw vorige DMs laat je wel lekker voor je!
Hij heeft daarover wel meer geopenbaard!quote:Op donderdag 1 april 2021 20:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer dat jij mijn DMs aan het openbaren bent maar jouw vorige DMs laat je wel lekker voor je!
wat een vieze vuile rat is ie!quote:Op donderdag 1 april 2021 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft daarover wel meer geopenbaard!
Ik geloof er niks van.quote:
2 watching nowquote:
En?quote:Op donderdag 1 april 2021 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb de South Parq Vaccination Special gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |