Ik denk dat hij het wel redt.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie nu nog wordt gespaard houdt het op, hoor.
Wordt het niet automatisch Hugo de Jonge, tot er een nieuw kabinet gevormd wordt.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb vanochtend een wedje gedaan met wat maten: ik heb op kaag 1 ingezet als uiteindelijk uitkomst
kaag sorteert er al lang op voort. in de campagne en vandaag ook weer stiekem in haar praatjesquote:Op donderdag 1 april 2021 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als Rutte stopt schuift de VVD wel een ander naar voren als premier
Die positie gaan ze als grootste partij nooit opgeven
Als Rutte opstapt is het gewoon weer over op de orde van de dagquote:Op donderdag 1 april 2021 19:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kaag sorteert er al lang op voort. in de campagne en vandaag ook weer stiekem in haar praatjes
''betrouwbaar leiderschap'' krijg je dan niet meer bij VVD, al schuiven ze de beste bestuurder van het land naar voren
heb ook geen glazen bol maar ik vind het wel een plausibel uitkomst
Probleempje is dat de grootste partij bijna altijd de premier levert.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kaag sorteert er al lang op voort. in de campagne en vandaag ook weer stiekem in haar praatjes
''betrouwbaar leiderschap'' krijg je dan niet meer bij VVD, al schuiven ze de beste bestuurder van het land naar voren
heb ook geen glazen bol maar ik vind het wel een plausibel uitkomst
wie moet dat dan worden?quote:Op donderdag 1 april 2021 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probleempje is dat de grootste partij bijna altijd de premier levert.
Zie ze dijkhoff wel naar voren schuivenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie moet dat dan worden?
de kaart die D66 dan kan spelen is een mooie meme:
[ afbeelding ]
Ik steun je voorspelling wat Kaag betreft.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:54 schreef aTypisch het volgende:
ben geen fan van d66 maar misschien hoop ik er gewoon op
beetje popcorn en vermaak kan geen kwaad in deze tijden
Het is wachten op het volgende schandaal. Dit is al nummer zoveel van Rutte. En ja hij is al een tijd aan de macht, maar telkens neemt hij geen verantwoordelijkheid. Zet desnoods iemand anders van de VVD neer, maar Rutte wankelt nu zwaar.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel redt.
Heb jij het soms nooit dat je even ergens geen actieve herinnering aan hebt.
Ik neem aan dat @aTypisch zich nu een stuk zekerder over zijn voorspelling voelt!quote:Op donderdag 1 april 2021 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik steun je voorspelling wat Kaag betreft.
Als D66 slim is gebruiken ze dit en kan Kaag gewoon Premier worden. Liever haar dan Rutte eerlijk gezegd, al zijn ze beide niet mijn favoriet. Rutte begint telkens heel zwak over te komen en nu zelfs te liegen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probleempje is dat de grootste partij bijna altijd de premier levert.
Beter SegersGod toch?quote:Op donderdag 1 april 2021 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als D66 slim is gebruiken ze dit en kan Kaag gewoon Premier worden. Liever haar dan Rutte eerlijk gezegd, al zijn ze beide niet mijn favoriet. Rutte begint telkens heel zwak over te komen en nu zelfs te liegen.
Hoe zou jij het merk Rutte herstellenquote:Op donderdag 1 april 2021 20:06 schreef KingRoland het volgende:
Rutte mag ook vervangen worden. Wat een gedoe met hem.
Bananenrepubliek genot.
Dat denk ik niet, ondanks dat het zeer terecht zou zijnquote:Op donderdag 1 april 2021 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat @:aTypisch zich nu een stuk zekerder over zijn voorspelling voelt!
Koop er maar 10 cola voor.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:09 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens ik heb net een UberEats code gekregen 2x 7,50 euro
marketingtechnisch een lastig verhaal.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe zou jij het merk Rutte herstellen
Leuk voor met je scharrelquote:Op donderdag 1 april 2021 20:09 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens ik heb net een UberEats code gekregen 2x 7,50 euro
jammer dat jij mijn DMs aan het openbaren bent maar jouw vorige DMs laat je wel lekker voor je!quote:
Ik zou nooit dms openbaren. De fok policy is als een Bijbel voor mijquote:Op donderdag 1 april 2021 20:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer dat jij mijn DMs aan het openbaren bent maar jouw vorige DMs laat je wel lekker voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |