Het voelt toch een beetje aan als Feyenoord hoor. Beetje alsof je met 10-0 verliest van PSV en daarna hoort dat Mario Been mag blijvenquote:Op vrijdag 2 april 2021 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb tot 03:30 nog naar Politiek24 gekeken. Nu voel ik me brak. 'Vroeger' voelde ik me brak na een leuk avondje uit. Kutcorona.
Verbazend wel, al die mensen die maar bleven kijken en wachten op iets wat niet komen ging, al begrijp ik wel dat het als Feyenoorder wat makkelijker is.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb tot 03:30 nog naar Politiek24 gekeken. Nu voel ik me brak. 'Vroeger' voelde ik me brak na een leuk avondje uit. Kutcorona.
Zomaar uit het niets.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verbazend wel, al die mensen die maar bleven kijken en wachten op iets wat niet komen ging, al begrijp ik wel dat het als Feyenoorder wat makkelijker is.
ik bleef overigens niet kijken in de hoop dat hij weg moest, ik vond de frustratie van de oppositie vermakelijk.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verbazend wel, al die mensen die maar bleven kijken en wachten op iets wat niet komen ging, al begrijp ik wel dat het als Feyenoorder wat makkelijker is.
Gelachenquote:Op vrijdag 2 april 2021 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfs dit heb ik nog gezien, ik vond het ook wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ik bleef overigens niet kijken in de hoop dat hij weg moest, ik vond de frustratie van de oppositie vermakelijk.
Het was trouwens ook grappig toen er na afloop van de stemming nog 2 partijen kwamen zeggen dat ze per ongeluk verkeerd hadden gestemd.
Die zeekoe van BBB gaan we ook nog een hoop lol aan beleven.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs dit heb ik nog gezien, ik vond het ook wel vermakelijk.
Het leukste vond ik nog Sylvana, terwijl iedereen het maar over dat Omzigtbriefje bleef hebben, maakte zij zich druk waarom de kamer per brief was geïnformeerd en niet per mail.
Ja zeker, dat is ook een toppertje.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zeekoe van BBB gaan we ook nog een hoop lol aan beleven.
Duidelijk geen influencerquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:36 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
(lol)
Geen Op1 vanavond. Want dan zit speklap Paul de Leeuw er altijd. @:Coco
Dat is meer wat voor 's avonds. Na het haxballen bijvoorbeeld.quote:
Dat is meer iets voor dikke varkens.quote:
EEN BANAANquote:
Heel toepasselijk, in deze bananenrepubliekquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor dikke varkens.
Ik eet amandelen
[..]
EEN BANAAN
Ik schaam me er niet voor
Hahaha. Nee, dit kan niet. @KingRoland check deze gastquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet amandelen
[..]
EEN BANAAN
Nog nooit op.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet amandelen
[..]
EEN BANAAN
Talitha is een hele vermoeiende vrouw.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:36 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
(lol)
Geen Op1 vanavond. Want dan zit speklap Paul de Leeuw er altijd. @:Coco
Oh ja vandaag is vrijdag, ben ik blij dat ik een nieuwe laptop heb! (Kan dat ding nog hoger dan 60 fps halen denk je?)quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is meer wat voor 's avonds. Na het haxballen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |