Ik heb hem ook meteen ontvolgd op twitter (dat zal hem leren!)quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Laatste aflevering van de deventer mediazaak staat ook online @:caland
Een nog grotere teringhekel gekregen aan de altijd vervelende klootzaak Maurice de Hond.
Lekker passief agressief GGMM!quote:
Ik vind het nog wat vroeg.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry beetje honger
Laten we maar alvast gaan luchen!
Goed idee. Kibbeling, here I come.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry beetje honger
Laten we maar alvast gaan luchen!
YES! DonRaja is in the house!quote:
onlogisch.quote:
Ja hoor, ik heb tot 03:30 nog naar Politiek24 gekeken. Nu voel ik me brak. 'Vroeger' voelde ik me brak na een leuk avondje uit. Kutcorona.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:22 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat er niemand is
Alles goed Don?
Ik geniet van alle schuimbekkende D66ers.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb tot 03:30 nog naar Politiek24 gekeken. Nu voel ik me brak. 'Vroeger' voelde ik me brak na een leuk avondje uit. Kutcorona.
Waarom schuimbekken zij? Kaag heeft toch gedaan waar D66 bekend omstaat, opportunistisch draaien.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geniet van alle schuimbekkende D66ers.
Van alle mensen die ik spreek die schande van Rutte spreken, schreeuwen de D66ers het hardst. Misschien ook nog PVV'ers, maar dat soort volk mijd ik.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom schuimbekken zij? Kaag heeft toch gedaan waar D66 bekend omstaat, opportunistisch draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |