Omdat de bron dat niet wil. Misschien de AIVD die het gesprek hebben opgenomen.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zou hij die bron niet kunnen onthullen? It beats me 🤔
Heeft hij er dan na het schorsen dan wel weer een actieve herinnering aan?quote:Op donderdag 1 april 2021 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Dus na het schorsen zijn we weer terug bij 'ik spreek de waarheid'. Ik geloof 'm ook nog.
quote:Op donderdag 1 april 2021 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik later geheugenverlies/Alzheimer krijg, dan kan ik gelukkig nog in de politiek terecht voor een functie elders. Daar wordt dat als een pluspunt beschouwd.
Omdat die niet bestaat misschien?quote:Op donderdag 1 april 2021 15:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zou hij die bron niet kunnen onthullen? It beats me 🤔
Denk het ook ja... het moet iemand van de VVD zijn.... misschien toch wel nummer 2 van de lijst...quote:Op donderdag 1 april 2021 15:31 schreef Mondkapje het volgende:
Hij wil 'de bron beschermen' dus de bron wil niet bekendgemaakt worden.
quote:Op donderdag 1 april 2021 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik later geheugenverlies/Alzheimer krijg, dan kan ik gelukkig nog in de politiek terecht voor een functie elders. Daar wordt dat als een pluspunt beschouwd.
Oei...quote:Op donderdag 1 april 2021 15:32 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Omdat de bron dat niet wil. Misschien de AIVD die het gesprek hebben opgenomen.
welke democratie ?quote:Op donderdag 1 april 2021 15:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker ondemocratischNederland wil de VVD en NL wil Rutte als premier.
Hoeveel ministers heeft hij al voor de bus gegooid om zichzelf uit de wind te houden? Geloof er niet zo in dat hij opeens om anderen geeft.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:31 schreef Mondkapje het volgende:
Hij wil 'de bron beschermen' dus de bron wil niet bekendgemaakt worden.
Ik denk AIVD. Hij kan dit alleen maar volhouden als hij zeker weet dat men er niet achter zal komen.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Denk het ook ja... het moet iemand van de VVD zijn.... misschien toch wel nummer 2 van de lijst...
Nouja, big deal als het zo zou zijn...
Ook een goede vraag. Misschien heeft hij een goede neus voor partijkartelpraktijken. Het laat allemaal wel weer zien dat hij al veel langer een punt had.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoe wist Baudet dat Rutte eerder informatie kreeg?
Wellicht kunnen we dat recordje van onze zuiderburen afpakken.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaat wel lekker zo. Nu zijn de nieuwe verkenners ook al verdacht.
Gaat een lange formatie worden zo.
Dit jaquote:Op donderdag 1 april 2021 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
Rutte wil de bron niet geven omdat hij waarschijnlijk dat nog verder in de shit zit. Geef het een paar uur en de bron is boven tafel en het volgende probleem is ook boven tafel
Zullen wel afluisterapparatuur in die kamer hebben.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:34 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Ik denk AIVD. Hij kan dit alleen maar volhouden als hij zeker weet dat men er niet achter zal komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |