Kan erica terpstra niet terug?quote:Op donderdag 1 april 2021 15:16 schreef Bocaj het volgende:
Als Rutte gaat dan komen deze partijleden in beeld...
[ afbeelding ]
Dat lijkt me het meest waarschijnlijke scenario nu: Exit Rutte, maar dan is de vraag of Kaag accepteert dat er een andere premierskandidaat komt dan zijzelf. En een coalitie zonder de VVD is met deze uitslag niet te maken...quote:Op donderdag 1 april 2021 15:17 schreef Viltje het volgende:
[..]
Mwah, dat moeten we nog maar zien. Feit blijft dat er nu een debat wordt gevoerd met een MP van de VVD over een kamerlid van het CDA en het lekken van een verkenner van D66. Zowel CDA als D66 hebben er dus wel baat bij om alle ballen op de persoon Rutte te spelen. Het formeren zelf zou natuurlijk ook kunnen met een VVD zonder Rutte?
Straks krijgen we freule Kaag von Lippe Biesterfelt Nassau van Oranje nog als MP. Of dat nou zo'n verbetering is..🧐quote:Op donderdag 1 april 2021 15:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan erica terpstra niet terug?
Klaas Dijkhoff was een goede geweest
Als D66 aan de macht komt is ons land verloren en gaan we Amsterdam achterna met debiele regeltjes waar iedereen dan 4 jaar over klaagt. Eigen schuld dikke bult.
Als Rutte had gezegd dat ie het wel over Omtzigt heeft gehad maar dan in de vorm van een ministersfunctie was dat papiertje niet zo explosief meer geweest.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:17 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Zin verdraaien, blaadje voor camera houden en Kaag MP. Hoe makkelijk kan het gaan in Nederland. Ik hoop toch van niet.
"ik zeg niet wie mij heeft gebeld en ik ga er ook geen vragen over beantwoorden"quote:Op donderdag 1 april 2021 15:21 schreef VanKuikeren het volgende:
Shit, net gemist. Wie wat hoe heeft Rutte gezegd?
Gaat het niet prijsgeven.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:21 schreef VanKuikeren het volgende:
Shit, net gemist. Wie wat hoe heeft Rutte gezegd?
Dat was toch X?quote:Op donderdag 1 april 2021 15:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien was de bron wel 'the cancer man' uit de X-files. Zo'n beeld krijg ik.
Moet een heeeeeeeeeel belangrijke bron zijn!quote:Op donderdag 1 april 2021 15:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien was de bron wel 'the cancer man' uit de X-files. Zo'n beeld krijg ik.
Ja maar , nee maarquote:Op donderdag 1 april 2021 15:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gedraai? rutte blijft juist bij z'n standpunt om de bron niet prijs te geven...
dat zei Rutte zelfquote:Op donderdag 1 april 2021 15:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoe wist Baudet dat Rutte eerder informatie kreeg?
Op de groei gekocht.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:25 schreef Nielsch het volgende:
Klaver moet eens jasjes kopen die niet veel te ruim zijn.
vermoedelijk, mogelijk, niet gevraagd telefoontje.....etcquote:
Bizar dat het zo in zijn gezicht is ontploftquote:Op donderdag 1 april 2021 15:27 schreef Predator40 het volgende:
Rutte word geen premier meer.......dat is duidelijk
Lekker ondemocratischquote:Op donderdag 1 april 2021 15:28 schreef Predator40 het volgende:
kunnen we geen regering krijgen zonder de VVD ?
heerlijk !!!quote:Op donderdag 1 april 2021 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bizar dat het zo in zijn gezicht is ontploft
Feest!!!quote:Op donderdag 1 april 2021 15:27 schreef Predator40 het volgende:
Rutte word geen premier meer.......dat is duidelijk
Regel nummer 1 in fightclubquote:Op donderdag 1 april 2021 15:30 schreef Bocaj het volgende:
Waarom zou het niet willen vertellen...
En waarom is het nou zo belangrijk voor de kamer?
Zij hebben toch ook de info gehad? Weliswaar wat later...
is het een verkenner ?quote:Op donderdag 1 april 2021 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, Wie is het.
Is het een man?
Is het een vrouw?
Heeft hij een bril?
nu nog steeds ??????quote:Op donderdag 1 april 2021 15:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker ondemocratischNederland wil de VVD en NL wil Rutte als premier.
Waarom zou er iets veranderd zijn? VVD stemmers gaan echt niet opeens op PVV of FvD stemmen. Hoogstens wat extra JA21 stemmen.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nu nog steeds ??????
ik wil de polls wel eens zien
Omdat de bron dat niet wil. Misschien de AIVD die het gesprek hebben opgenomen.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zou hij die bron niet kunnen onthullen? It beats me 🤔
Heeft hij er dan na het schorsen dan wel weer een actieve herinnering aan?quote:Op donderdag 1 april 2021 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Dus na het schorsen zijn we weer terug bij 'ik spreek de waarheid'. Ik geloof 'm ook nog.
quote:Op donderdag 1 april 2021 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik later geheugenverlies/Alzheimer krijg, dan kan ik gelukkig nog in de politiek terecht voor een functie elders. Daar wordt dat als een pluspunt beschouwd.
Omdat die niet bestaat misschien?quote:Op donderdag 1 april 2021 15:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zou hij die bron niet kunnen onthullen? It beats me 🤔
Denk het ook ja... het moet iemand van de VVD zijn.... misschien toch wel nummer 2 van de lijst...quote:Op donderdag 1 april 2021 15:31 schreef Mondkapje het volgende:
Hij wil 'de bron beschermen' dus de bron wil niet bekendgemaakt worden.
quote:Op donderdag 1 april 2021 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik later geheugenverlies/Alzheimer krijg, dan kan ik gelukkig nog in de politiek terecht voor een functie elders. Daar wordt dat als een pluspunt beschouwd.
Oei...quote:Op donderdag 1 april 2021 15:32 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Omdat de bron dat niet wil. Misschien de AIVD die het gesprek hebben opgenomen.
welke democratie ?quote:Op donderdag 1 april 2021 15:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker ondemocratischNederland wil de VVD en NL wil Rutte als premier.
Hoeveel ministers heeft hij al voor de bus gegooid om zichzelf uit de wind te houden? Geloof er niet zo in dat hij opeens om anderen geeft.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:31 schreef Mondkapje het volgende:
Hij wil 'de bron beschermen' dus de bron wil niet bekendgemaakt worden.
Ik denk AIVD. Hij kan dit alleen maar volhouden als hij zeker weet dat men er niet achter zal komen.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Denk het ook ja... het moet iemand van de VVD zijn.... misschien toch wel nummer 2 van de lijst...
Nouja, big deal als het zo zou zijn...
Ook een goede vraag. Misschien heeft hij een goede neus voor partijkartelpraktijken. Het laat allemaal wel weer zien dat hij al veel langer een punt had.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoe wist Baudet dat Rutte eerder informatie kreeg?
Wellicht kunnen we dat recordje van onze zuiderburen afpakken.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaat wel lekker zo. Nu zijn de nieuwe verkenners ook al verdacht.
Gaat een lange formatie worden zo.
Dit jaquote:Op donderdag 1 april 2021 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
Rutte wil de bron niet geven omdat hij waarschijnlijk dat nog verder in de shit zit. Geef het een paar uur en de bron is boven tafel en het volgende probleem is ook boven tafel
Zullen wel afluisterapparatuur in die kamer hebben.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:34 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Ik denk AIVD. Hij kan dit alleen maar volhouden als hij zeker weet dat men er niet achter zal komen.
Ik had niet verwacht dat ik Kaag irritanter zou vinden dan Simons. Het is een dag vol verrassingen.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Kaag kruisigt Rutte.. Judas zou trots zijn.
quote:Op donderdag 1 april 2021 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
Weet u dat heel zeker![]()
Daar gaan we straks weer.
En is dat kwalijk? AIVD mag veel... zo niet alles..quote:Op donderdag 1 april 2021 15:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zullen wel afluisterapparatuur in die kamer hebben.
Als dit uitkomt heb je de poppen aan het dansen, vreest men.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En is dat kwalijk? AIVD mag veel... zo niet alles..
Beetje niveau Watergate wordt het dan wel.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En is dat kwalijk? AIVD mag veel... zo niet alles..
Lijkt me niet. De VVD is nog steeds de grootste en de grootste partij levert de MP. Iets anders kan alleen met nieuwe verkiezingen of een kabinet zonder de VVD (succes daarmee).quote:Op donderdag 1 april 2021 15:17 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Zin verdraaien, blaadje voor camera houden en Kaag MP. Hoe makkelijk kan het gaan in Nederland. Ik hoop toch van niet.
Parallele informatieatromen.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
2 topics tegelijk? Flopshow
POL / De ontstane situatie in de verkennende fase van de kabinetsformatie #13
Ik vermoed Arib, of Ollongrenquote:
Dat zou wel heel erg sensationeel zijn, maar niet eens zo onwaarschijnlijk.quote:
Dan zou het wel eens exit Arib zijn...quote:Op donderdag 1 april 2021 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg sensationeel zijn, maar niet eens zo onwaarschijnlijk.
Maar als zij het is, dan hoort ze ook te gaan, want dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 1 april 2021 15:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan zou het wel eens exit Arib zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |