Chanantquote:Op donderdag 1 april 2021 16:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Het begint wel heel genant te worden nu. Of was dat al?
Het wordt steeds gênanterquote:Op donderdag 1 april 2021 16:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Het begint wel heel genant te worden nu. Of was dat al?
Kan me niet voorstellen dat er een partij zal zijn die motie van wantrouwen niet steuntquote:Op donderdag 1 april 2021 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
Rutte denkt nog steeds dat hij kan blijven
quote:Op donderdag 1 april 2021 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
quote:
Ze hadden hem met de toeslagenaffaire eral uit moeten schuppen. Maar neeee...quote:Op donderdag 1 april 2021 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2021 16:19 schreef Mondkapje het volgende:
Het kan heel goed dat een notulist heeft geschreven: er moet iets met Omzigt. Laten ze die ondervragen!
Ik heb niet op hem gestemd en ik heb vaak #cancelrutte hier gepost. Zelfs mij boeit dit niet. Laten we gewoon verder gaan. Denk dat de meeste Rutte stemmers het geen fuck uit maakt dat hij over Omzicht heeft gesproken. Wat maakt het uit. Dachten we nou echt dat dat soort dingen niet al worden besproken? Zijn mensen echt zo naïef?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik mag hopen dat iedere Rutte stemmer nu het schaamrood op de kaken heeft staan en nu eindelijk in wil zien wat voor mafkees het is.
Don't shoot the messenger...quote:Op donderdag 1 april 2021 16:19 schreef Mondkapje het volgende:
Het kan heel goed dat een notulist heeft geschreven: er moet iets met Omzigt. Laten ze die ondervragen!
Zijn zijn eigen woorden hequote:Op donderdag 1 april 2021 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er een partij zal zijn die motie van wantrouwen niet steunt
Zeker, dat debat met hem met die burger destijds op tv daarover was ook zo genant.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:19 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ze hadden hem met de toeslagenaffaire eral uit moeten schuppen. Maar neeee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |