Stream:quote:Verkenner Kajsa Ollongren (D66) heeft vanmorgen toen ze het Binnenhof verliet per ongeluk interne notities uit de kabinetsformatie aan de camera's getoond. Ze had de stukken onder haar arm toen ze vertrok, omdat ze positief was getest op corona.
Op de uitvergrote foto van het ANP is onder het kopje "positie Omtzigt" te lezen: "functie elders". CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt, de nummer twee op de lijst, zit overspannen thuis. Verder is te lezen: "linkse partijen houden elkaar niet echt vast".
Ook staat er: "meerderheid Eerste Kamer voor niemand een must" en iets over de onderhandelingsstijl van CDA-leider Wopke Hoekstra en zijn mogelijke positie in het nieuwe kabinet.
De verkennende gesprekken zijn geannuleerd vanwege de positieve test van Ollongren.
bron
Hij heeft geschiedenis gestudeerd... ik heb zelf geen ervaring met zo'n studie, maar ik zou zeggen dat een goed geheugen daar één van de belangrijkste componenten is.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:18 schreef Stefanovich het volgende:
Rutte weet zo goed wat Kaag gezegd heeft, maar niet wat hijzelf gezegd heeft
Dit zegt Kaag voor het geval hij geen herinnering aan haar heeftquote:Op donderdag 1 april 2021 14:18 schreef maan_man het volgende:
U kent mij. Haha, dat kan iedereen wel zeggen.
Ik zit ook echt te genieten ja. Zo toch maar even verder code rammen, want de baas vindt dit wellicht wat minder.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:19 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb echt een zieke meltdown achter mn computertje door Mark z' n EER EN GEWETEN
Dat lijkt me meer iets voor Caroline van BBBquote:Op donderdag 1 april 2021 14:21 schreef OProg het volgende:
Kaag lijkt hier de trekker over te halen.
Van der Plas godinquote:Op donderdag 1 april 2021 14:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor Caroline van BBB
Zij ruikt het premierschap. Maar ze maakt goede opmerkingenquote:Op donderdag 1 april 2021 14:21 schreef OProg het volgende:
Kaag lijkt hier de trekker over te halen.
Eerlijk is eerlijk... hij kan naar vandaag naar eer en geweten afscheid nemenquote:Op donderdag 1 april 2021 14:21 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb steeds meer het idee dat Rutte zelf ook wel weet dat hij niet politiek houdbaar is maar een eervolle aftocht zoekt. Niet als leugenaar maar als zich dingen niet herinnerend.
Vanavond Op1 met Jortgenot!quote:Op donderdag 1 april 2021 14:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze zie je vanavond overal op TV. Sow.
Mijn karnemelk wat doe jequote:Op donderdag 1 april 2021 14:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor Caroline van BBB
Ik dacht alleen de verhaaltjes op de zondag?quote:Op donderdag 1 april 2021 14:22 schreef alpeko het volgende:
Als zelfs Kees twijfelt... die gelooft normaal alles
Jammer dat het met zoveel blablabla en meel in de bek moet. Geen vrouw van het volk.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:22 schreef zoost het volgende:
[..]
Zij ruikt het premierschap. Maar ze maakt goede opmerkingen
Kees heeft wel fatsoen.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:22 schreef alpeko het volgende:
Als zelfs Kees twijfelt... die gelooft normaal alles
Bedank D66 maar voor dat half uurtje extra allen.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:22 schreef Zipportal het volgende:
Grote woorden nu.
Straks tijdens de stemming weer de keutel intrekken zeker.
We weten nu toch waar het vandaan komt?quote:Op donderdag 1 april 2021 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik niet snap: de verkenners hebben zelf het punt van de positie van Omtzigt op de agenda gezet. Dan zouden zij toch bijv. in de gespreksverslagen terug kunnen vinden waar dat vandaan komt? Waarom liegen en draaien zij dan daarover? En hoe waarschijnlijk is het dat ze het daar achter de schermen niet met Rutte over hebben gehad? 'Zeg Mark, we hebben de gespreksverslagen nog eens gelezen en je hebt het wel degelijk over Omtzigt gehad.'
Dat had hij eerder moeten bedenken.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Rutte gooit het op 'het is crisis dus jullie hebben me nodig'
Dacht dat ze weg was, moest Surinaamse broodjes brengen bij de VVD hoorde ik.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:22 schreef spinazieruiker het volgende:
"Naar eer en geweten" begint een soort "hocus pocus pilatus pas" te worden voor Rutte
Bedankt D66.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedank D66 maar voor dat half uurtje extra allen.
Nou ja, niemand, maarliefst 1.988.651 mensen willen met Rutte verder. verder niemand.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:22 schreef Farenji het volgende:
Wtf "we moeten met elkaar verder"? Niet met jou, rutte! Niemand wil met jou verder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |