Stream:quote:Verkenner Kajsa Ollongren (D66) heeft vanmorgen toen ze het Binnenhof verliet per ongeluk interne notities uit de kabinetsformatie aan de camera's getoond. Ze had de stukken onder haar arm toen ze vertrok, omdat ze positief was getest op corona.
Op de uitvergrote foto van het ANP is onder het kopje "positie Omtzigt" te lezen: "functie elders". CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt, de nummer twee op de lijst, zit overspannen thuis. Verder is te lezen: "linkse partijen houden elkaar niet echt vast".
Ook staat er: "meerderheid Eerste Kamer voor niemand een must" en iets over de onderhandelingsstijl van CDA-leider Wopke Hoekstra en zijn mogelijke positie in het nieuwe kabinet.
De verkennende gesprekken zijn geannuleerd vanwege de positieve test van Ollongren.
bron
Hij heeft geschiedenis gestudeerd... ik heb zelf geen ervaring met zo'n studie, maar ik zou zeggen dat een goed geheugen daar één van de belangrijkste componenten is.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:18 schreef Stefanovich het volgende:
Rutte weet zo goed wat Kaag gezegd heeft, maar niet wat hijzelf gezegd heeft
Dit zegt Kaag voor het geval hij geen herinnering aan haar heeftquote:Op donderdag 1 april 2021 14:18 schreef maan_man het volgende:
U kent mij. Haha, dat kan iedereen wel zeggen.
Ik zit ook echt te genieten ja. Zo toch maar even verder code rammen, want de baas vindt dit wellicht wat minder.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:19 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb echt een zieke meltdown achter mn computertje door Mark z' n EER EN GEWETEN
Dat lijkt me meer iets voor Caroline van BBBquote:Op donderdag 1 april 2021 14:21 schreef OProg het volgende:
Kaag lijkt hier de trekker over te halen.
Van der Plas godinquote:Op donderdag 1 april 2021 14:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor Caroline van BBB
Zij ruikt het premierschap. Maar ze maakt goede opmerkingenquote:Op donderdag 1 april 2021 14:21 schreef OProg het volgende:
Kaag lijkt hier de trekker over te halen.
Eerlijk is eerlijk... hij kan naar vandaag naar eer en geweten afscheid nemenquote:Op donderdag 1 april 2021 14:21 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb steeds meer het idee dat Rutte zelf ook wel weet dat hij niet politiek houdbaar is maar een eervolle aftocht zoekt. Niet als leugenaar maar als zich dingen niet herinnerend.
Vanavond Op1 met Jortgenot!quote:Op donderdag 1 april 2021 14:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze zie je vanavond overal op TV. Sow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |