Update:quote:Verkenner Kajsa Ollongren (D66) heeft vanmorgen toen ze het Binnenhof verliet per ongeluk interne notities uit de kabinetsformatie aan de camera's getoond. Ze had de stukken onder haar arm toen ze vertrok, omdat ze positief was getest op corona.
Op de uitvergrote foto van het ANP is onder het kopje "positie Omtzigt" te lezen: "functie elders". CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt, de nummer twee op de lijst, zit overspannen thuis. Verder is te lezen: "linkse partijen houden elkaar niet echt vast".
Ook staat er: "meerderheid Eerste Kamer voor niemand een must" en iets over de onderhandelingsstijl van CDA-leider Wopke Hoekstra en zijn mogelijke positie in het nieuwe kabinet.
De verkennende gesprekken zijn geannuleerd vanwege de positieve test van Ollongren.
bron
Tijdens de verkenning begin je daar niet over en al helemaal niet over iemand van een andere partij om zo een kritisch iemand weg te promoveren.quote:Op donderdag 1 april 2021 13:38 schreef JFlip het volgende:
Goed. Iemand minister willen maken is dus blijkbaar een doodzonde...
Ik denk dan altijd aan Big Booty Bitch en @Gehrman weer aan iets andersquote:
Ja, inhoudelijk heeft ie ook weinig mis gedaan, het is jammer van dat liegen. Onbegrijpelijk. Ik snap het nog steeds niet.quote:
Het is niet des Ruttes om zo'n fout te maken.quote:Op donderdag 1 april 2021 13:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, inhoudelijk heeft ie ook weinig mis gedaan, het is jammer van dat liegen. Onbegrijpelijk. Ik snap het nog steeds niet.
Tuurlijk. Het zou super dom zijn van alle partijen om hierom een motie van wantrouwen in t edienen. Ja voor fvd en pvv is het heel belangrijk. maar zou dan als een goed conservatief (zoals ze anderen altijd adviseren): eerst eens beginnen bij eigen transpirantie zoals (waar komt je geld vandaan, wiens belang (FvDY dien je nu echt?) etc.quote:
Rutte heeft steun gegeven.quote:
Blijft een grote meme dit.quote:Op donderdag 1 april 2021 13:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Die begint over de Surinaamse broodjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |